-
Komplet brzdy
Ahoj, nech si udělat geometrii (pokud ji po výměně ložiska neudělali automaticky), kotouče si nech stočit na autě. Mně se kotouče vždy zkroutily po 5tkm. V jednom servisu mi je stočili přímo na autě a už je tam mám přes 15tkm a pořád je klid, nic nehází, nic se nevlní
-
Komplet brzdy
Těžko říct čím to je.... nicméně se kroutí i 288mm kotouče. Má je kolega na 1.8T a hází mu také. Něco určitě konstruktéři podcenili.
-
jak jste vyresili krouceni kotoucu??
Ahoj, dnes jsem psal své poznatky na: http://forum.skodahome.cz/index.php?showto...9812&st=750 tak možná, že je to ono?
-
Komplet brzdy
Ahoj všichni co bojujete se zkroucenýma kotoučema. Už se tady probíralo kdeco, vyzkoušelo se na autě vyměnit spoustu dílů, nový kotouče různých značek a pořád to hází Taky už jsem poněkolikáté vyměnil kotouče a teď, když to začalo znovu házet, tak jsem to šupnul do menšího servisu na repasi podvozku (gumy, čepy,tlumiče...). Když jsem pánům povídal, že se kotouče vždy zvlní a že je chci prohodit za nové, tak se potutelně usmáli a řekli, že to stejně nepomůže a že se znovu zkroutí. Tak jsem vyzvídal a řekli, že ztočí kotouče na autě a bude pokoj. Co z toho plyne? dle mého je to křivý náboj kola. Kotouč je přichycen k náboji a přitlačován diskem kola. Pokud bude náboj křivý, tak se tato křivost (házivost) projeví i na kotouči a ten je v průběhu jízdy obrušován od brzdových destiček v místech maximálních výchylek. - když je auto nové, tak žádná křivost není, ale v průběhu používání se vezme támhle díra, támhle nějakej hrbol a je nasnadě, že se náboj pomalu zkřivý. Po nasazení nových kotoučů se tato křivost časem musí projevit a pak nám všem hází kotouče. Co vy technicí na to?
-
2.0 TDI PD (103 kW)
Jen tak pro zajímavost: O víkendu jsem jako vždy zastavil na svém oblíbeném místě, které je drobátko dokopce a poprvé jsem měl nafty tak že každou chvilku by měla zahlásit rezerva. Druhej den ráno jsem přišel k autu a né a né ho nastartovat až nakonec po několika minutách motor naskočil. Natankoval jsem a uz je to ok. Z toho usuzuju, že díky nízké hladině nafty v nádrži a mírného kopce došlo ke "spadnutí" nafty z pal. soustavy.
-
Komplet brzdy
Pokud si dobře vzpomínám, tak v tomto fóru byl jeden příspěvek o vůlích, kde se popisovalo, že pokud jsou v náboji vůle, tak dochází k obrušování kotoučů, kde se po časem vytvoří "plošky" a pak při brždění dochází k rázům. Když jsem nechával srovnávat kotouče, tak po změření úchylkoměrem zjistili, že jeden kotouč byl v pořádku a druhej byl jen opravdu drobet hozenej. Docela jsem se divil, že i při velmi malé výchylce auto při brždění tak "kope".
-
Komplet brzdy
Na puvodnich kotoucich jsem najezdil 120tis. Pak vymena ATE 25tis. a jsou zkrouceny. Uvidis, az je budes muset vymenit kvuli male tloustce, kdy se Ti zkrouti. Na druhy OI ATE se pravidelne krouti po 8tis. km.. byly tam i Feroda a ty se zkroutily driv. Z toho vypliva, ze Ti kotouce budou slouzit az do prvni vymeny a pak se budou kroutit a kroutit....
-
2.0 TDI PD (103 kW)
U mě jízda do Rakouska, lehčí noha. Na trase 300km - průměrná spotřeba 6.5L tam i zpět. Domnívám se, že hodnoty v TP uvádí za optimálních podmínek (teplota, povrch vozovky, pneumatiky, kvalita paliva,.....). Po zkušenostech spotřebě z počítače moc nevěřím. Přesnější je spočtení spotřeby z tankování a i to nemusí být zcela korektní neb. tachometry podměřují, nadměřují a tím se podle mého liší i počet ujetých km. Přesnější bude spustit si nějakej Tracker na GPSce, kde jde lehce zjistit ujetou vzdálenost, průměrnou rychlost,atp... a to použít pro vypočíet správné hodnoty spotřeby.
- Nexus vypínání
- Nexus vypínání
-
Oprava tepleho startu TDI
Baterii bys stejně vyměnil tak i tak, takže to počítat nemůžeš.
-
Oprava tepleho startu TDI
Vyměn startér. Měl jsem to na obou OIčkách. Zvýšil jsem startovací dávku a moc to nepomohlo. Tak jsem tam dal novej starter od valea a startujou jako novy:)) Určitě 95 procent lidí to řeší steně. Jinak startovací dávka:
-
Nexus vypínání
Tak jsem o víkendu jel do Rakouska na Kaprun a musím říct, zlatej TomTom. Měl jsem puštěné obě navigace a mapy Nexuse jsou opravdu nedokonalý, neúplný. Na průjezdní mapě úplně chybí některé oblasti, kudy vedou hlavní průtahy. Nepodařilo se mi přemluvit Nexuse, aby přepočítal trasu a netahal mě pořád na dálnici. Jsem z něj docela zklamanej. Pokud bych měl jet jen podle Nexuse, tak vedle na sedadle leží papírová mapa.
-
16" nebo 17" kola - dynamika, spotřeba, komfort,...
Ohledně ztrráty dynamiky. Kolega měl Passata V6 cca 110KW, v léťe jezdil 17" a na zimu obouval 16". Dle něj byl docela rozdíl v dynamice a prej by už 17 nedával ani zanic... Bohužel jsem s jeho autem jel jen v zimě, takže vlastní porovnání nemám:(
-
16" nebo 17" kola - dynamika, spotřeba, komfort,...
Ahoj, jaké máte zkušenosti s přechodem z 16" na 17"? Stojím před rozhodnutím, zda opravdu pořídit 17" kolesa. Jsem od toho odrazován z důvodu ztráty dynamiky, zvýšení spotřeby,... ale z druhé strany vzhled je vzhled:) Co vy na to 16" nebo 17"?