Zdravím chlapi, mam motor 1,4 16V 55kW, typ motoru AUA s LPG AGC a mám taky špatný starty za studena(motor jde na tři). Po studeném startu někdy i zhasne a někdy se rozsvítí kontrolka motoru, VAG vypíše chybu 16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava. Ale motor neběží dobře ani když je zahřátý na provozní teplotu, je to sice lepší než za studena, ale na volnoběh jde občas cítit drobné cuknutí jako kdyby jeden válec občas vynechal. Svíčky jsou vyměněné (stejná značka, na které to předtím jezdilo bezproblémově), kabely proměřené, zkoušel jsem i vyměnit kabel na 4. válci, ale nepomohlo to. Palivový filtr je taky nový.
Chtěl bych pomocí VAGu kouknout na chod teplotního čidla, jak tady taky bylo psáno, včera jsem procházel blokový hodnoty a v bloku 4 jsou otáčky, pak nějaký napětí a dvě teploty, ale nevím jaké teploty to jsou. Z počátku byly obě asi 13 stupňů, pak jsem nastartoval a jak se motor postupně zahříval, tak jedna z teplot stoupala až na 80 stupňů, ale druhá stoupala pomale a za tu dobu co první dosáhla 80, tak tahle ukazovala asi 24 nebo 25. Nevíte někdo, co je to za teploty nebo kde zkontrolovat to čidlo?
Mám starší verzi VAGu 304.0, šla by pomocí něj ještě nějak zkontrolovat funkčnost Lambda sond?
A poslední dotaz je, zda je možný u tohohle motoru zaslepit EGR ventil, třeba u TDIčka to jde, ale je to možný i u tohohle motoru?