Přejít na obsah

kejml

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení kejml

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, chci se zeptat, jak je to se značením komfortek? Potřebuju koupit novou, původní byla 6Q0 959 433 C, teď mám půjčenou 6Q0 959 433 E a šlape v pohodě. Stačí se řídit jen tímto kódem a koupit např. 6Q0 959 433 E a bude fungovat nebo je potřeba řešit i další označení viz příloha?
  2. kejml

    EGR ventil

    Tak proběhla výměna EGRka a kolísání otáček je pryč, ale další problém je na světě, špatný chod za studena. Motor je neklidný, otáčky sice drží, ale jak kdyby občas vynechal jeden válec. Včera se po startu (už za tepla) se rozsvítila kontrolka motoru. VAG hlásí: 17559 - rada valcu 1: prizpusobeni smesi oblast 1 Nedosazena mez chude smesi P1151 - 35-00 - - Bádání pokračuje, začnu asi svíčkama přes kábly, ale mám špatnej pocit, aby to nebyl vstřik (před dvěma rokama už to tu bylo :-( )
  3. Zdar chlapi, podařilo se nějak vyřešit tuhle závadu? Bohužel se mi objevila taky :-(
  4. kejml

    EGR ventil

    Tak ventil cvaká, ale základní nastavení udělat nejde. Co s tím? Je to na nový EGRko nebo to může být ještě něčím jiným?
  5. kejml

    EGR ventil

    Zdar chlapi, tak mám taky problém s EGRkem. Nejde udělat základní nastavení, udělal jsem reset, pak jsem nastavil klapku, ale u EGRka (kanál 074) problikne ADP běží a pak CHYBA. V paměti je chyba, že základní nastavení u EGR nebylo provedeno a smazat nejde. Jak mám přes akční členy zkusit, jestli cvaká? Základní nastavení se předpokládám dělá při zastaveném motoru nebo se pletu? Projevy závady jsou, že když auto za studena nastartuju, tak pár sekund běží na volnoběh v pohodě, ale pak začnou kolísat otáčky v rozmezí zhruba 800-1500, ale za tepla je volnoběh v pohodě. Dalším projevem je, že když auto běží na volnoběh a přidám plyn, tak se motor jakoby trochu přidusí a pak teprve stoupají otáčky.
  6. Na uchycení té hadičky je tam takové vodítko ve tvau U, do kterého se ta hadička shora nacvakne.
  7. Je to hadička s filtrem, nevím teda přesně na co to je, ale nikam se to nepřipojuje. Nejspíš máš na mysli asi toto
  8. Nevíte někdo, kde nechat vyčistit vstřiky v okolí Jihlavy?
  9. Na benzín startuju a dokud se motor trochu neohřeje, tak to na něj běží, ale to asi není dostatečný protáhnutí že? Pokud by byl špatnej vstřikovač, dělalo by to i na plyn? Protože na plyn to cuká taky.
  10. Zdravím chlapi, mam motor 1,4 16V 55kW, typ motoru AUA s LPG AGC a mám taky špatný starty za studena(motor jde na tři). Po studeném startu někdy i zhasne a někdy se rozsvítí kontrolka motoru, VAG vypíše chybu 16688 - Valec 4 Zjisteno zapalovani vynechava. Ale motor neběží dobře ani když je zahřátý na provozní teplotu, je to sice lepší než za studena, ale na volnoběh jde občas cítit drobné cuknutí jako kdyby jeden válec občas vynechal. Svíčky jsou vyměněné (stejná značka, na které to předtím jezdilo bezproblémově), kabely proměřené, zkoušel jsem i vyměnit kabel na 4. válci, ale nepomohlo to. Palivový filtr je taky nový. Chtěl bych pomocí VAGu kouknout na chod teplotního čidla, jak tady taky bylo psáno, včera jsem procházel blokový hodnoty a v bloku 4 jsou otáčky, pak nějaký napětí a dvě teploty, ale nevím jaké teploty to jsou. Z počátku byly obě asi 13 stupňů, pak jsem nastartoval a jak se motor postupně zahříval, tak jedna z teplot stoupala až na 80 stupňů, ale druhá stoupala pomale a za tu dobu co první dosáhla 80, tak tahle ukazovala asi 24 nebo 25. Nevíte někdo, co je to za teploty nebo kde zkontrolovat to čidlo? Mám starší verzi VAGu 304.0, šla by pomocí něj ještě nějak zkontrolovat funkčnost Lambda sond? A poslední dotaz je, zda je možný u tohohle motoru zaslepit EGR ventil, třeba u TDIčka to jde, ale je to možný i u tohohle motoru?
×
×
  • Vytvořit nový...