Tiez mam skor pocit, ze je to machrovina pre okoloiducich a cestujucich nez realna pomoc, ktora za mna zaparkuje. Niekedy mi to totiz odmietlo zaparkovat aj tam, kde som potom zaparkoval rucne (malo miesta mu akoze bolo), hoci inokedy do podobne "malej" medzery sa vopcha a pritom vie krutit volantom velmi rychlo, cize nema problem s tym, ze do malej medzery vchadzam rychlejsie nez je zdrave. Na ceste, na ktorej su pozdlzne zaparkovane auta, niekedy nezbadal medzeru vobec, hoci som uz isiel dostatocne pomaly a za mnou soferi uz cudne kukali, ze co idem ako slimak... Ked som auto kupil, schvalne som chodil toto testovat vecer na volnejsiu uliciu, na ktorej stalo par aut pred domami a nejaku rozumnu zavislost, kedy to funguje lepsie alebo horsie som nevedel najst. A pozeral som aj to, ci nemam spinavy snimac alebo ci je rozdiel pri parkovani vedla muru alebo len obrubnik so zelenou atd. Zmienka o tom, ze ides na obrubnik ak je za tebou uzke auto, je taktiez pravdiva, podobny problem ma pri parkovani v miernom obluku. Skratka je to zaujimavy doplnok, ktory casto zafunguje, ale neda sa na to vzdy spolahnut a teda treba byt pripraveny to doparkovat rucne. Myslim, ze je uplne jedno ako daleko si bocne od toho auta pred zacatim parkovania, mozno v nejakych extremnych pripadoch je s tym problem, ale normalne ziadne 2 metre zboku nehrozia. Skor je to o vseobecnej spolahlivosti systemu vidiet medzeru a/alebo jeho algoritme pocas parkovania. Par krat sa mi este stalo aj to, ze asistent sa vzdal az pocas parkovacieho manevru, ked uz cast auta bola zasunuta, povedal vtedy, ze ma malo miesta, hoci na zaciatku sa do toho pustil. Zmestil som sa vsak rucne, aj ked niekedy natesno.