Přejít na obsah

Mojmec11

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

441 zobrazení profilu

Oznámení Mojmec11

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Trošku tohle doplním a přidám levnou vychytávku. Většinou se opalují kontakty jednoho relé. Zrovna dneska si to začalo dělat co chtělo hned po zapnutí klíčku. Občas se spustily za jízdy, ale šolicháním páčkou se daly zastavit. Včera už ne, ani nereagovaly změnou rychlosti na polohu páčky. Vyndal jsem relé krabičku, zjistil opálené kontakty na jednom, zapiloval, ale skoro nic z těch kontaktů nezbylo. Šáhl jsem do šuplíku, mám tam relata z různých aut. Po chvilce zkoušení jsem si vzpoměl na pojistkovnici z Felicie. Je tam velké černé relé a po otevření jsem zjistil, že je stejné s Octavií. Tak jsem relé přepájel z jednoho do druhého a problém je vyřešen. Náklady: 2h práce a relé cyklovačů z Felicie. K sehnání kdekoliv na vrakáči, ty kontakty byly jak nové. I kdybych koupil origo na Felicii, tak to nebude takovej ranec jako na Octavii a stačí přepájet relátko. Přidávám foto z opravy. cyklovač Felicia vlevo relé Octavia cyklovač Octavia cyklovač s relé z Felicie vlevo relé Octavia
  2. Mojmec11

    1.6i netopí

    Tak jsem otestoval jiné řešení. Tohle pomocné čerpadýlko https://www.temu.com/cz/1ks-přídavná-pomocná-vodní-pumpa-pro-chlazení-motoru-pro-vw--b5-b6--golf-cc-pro--a3-1k0965561j-1k0-965-561-j-g-601099564547285.html?_oak_name_id=274502036416152603&_oak_mp_inf=ENX5k7Cm1ogBGiA3ZDYzYTU2OWUyZjQ0YmZmOGU1NGU3NzAxMGVkYTI0YiD4wMOr0jI%3D&top_gallery_url=https%3A%2F%2Fimg.kwcdn.com%2Fproduct%2Ffancy%2Fe949aec5-5a63-4e22-8b16-7913a855709c.jpg&spec_gallery_id=4151871490&refer_page_sn=10009&refer_source=0&freesia_scene=2&_oak_freesia_scene=2&_oak_rec_ext_1=NDY4MDA&_oak_gallery_order=404525192%2C1937623879%2C855397477%2C296080237%2C764937909&bottom_rec_bypass={"disableDealsTab"%3A"false"}&search_key=pomocné čerpadlo&refer_page_el_sn=200049&_x_sessn_id=pc0eok2ef6&refer_page_name=search_result&refer_page_id=10009_1740089909170_sik66fjth6 jsem zabudoval do přívodní hadice radiátoru topení a je to o dost lepší. Topí to nejen na volnoběh, ale i při vypnutém motoru. Sice jsem neodstranil problém, tam pomůže asi jen výměna radiátoru, ale topí to celkem obstojně a o to mi šlo. Práce na 2 hodky a potřeba jedna hadice topení z Felicie, kvůli ohybu, hadicové spony, kabeláž atd. Výhoda: kdykoliv to můžu zrušit a předělat na originál stav.
  3. Taky jsem je včera měnil. Přivezené auto se mi nezdálo, že u úplně studeného motoru trvá první start dlouho a pak se motor chvíli rozkašlává. A taky jsem si všiml, že pokud hned jedu se studeným, auto nechce jet, ani po zahřátí 20km a při jízdě v obci mi to i párkrát střelilo. Po zastavení na pumpě najednou jelo jak z praku. A druhý den zas. Tak jsem vyměnil svíčky, byly tam nějaký Bosche za Brisk s měděnou elektrodou, ty já rád a je po problémech. Jo a při té gynekologické demontáži jsem si pomohl hadičkou na vodu. Krásně do ní strčím svíčku, vytočím, zatočím novou a klíčem jen dotáhnu/povolím.
  4. Mojmec11

    1.6i netopí

    Oživím tohle téma, aktuálně řeším O1, 74kW,old face. Na volnoběh vzduch z topení chladne, za jízdy to hřeje, ale oproti třeba Felicii fakt málo, jak se říká studenej odchov. Mám zkušenost s Opel Astra, kde je radiátor v nejnižším bodě. To znamená že se tam usazuje veškerej bordel. Jednou mi jeden dobrák místo opravy prolínající hadice u motoru nalil do chladící soustavy nějakou utěsňující sračku. Hned první zimu to přestalo topit. Tak jsem vyndal radiátor topení a ten byl zarostlej bordelem. Nejdřív to ani nešlo propláchnout, pak začala týct ta hnědá sračka co mi tam nalil. Do radiátoru jsem nalil ocet, nechal do druhého dne, vypláchl a takhle asi 3x, dokud netekla čistá voda. Měl jsem radost, topilo to jako blázen. Bohužel radost trvala jen jednu zimu. Pak jsem zjistil, že to zase netopí. Každý druhý rok jsem měl nachystaný vypucovaný radiátor, protože ten v autě už byl zajebaný tou utěsňovací sračkou. To si NIKDY nenechte lejt do motoru. Jak bude čas, udělám proplach radiátoru, na YT jsou videa a pak uvidíme dál. Termostatem ani čerpadlem to není. 1. je tam slyšet vzduch. 2. Ve 4 tisících to topí celkem dobře. Ještě mě napadlo jak tomu pomoct jinak. Voda jde z motoru z toho plastového nesmyslu do topení, do chladiče/ výměníku oleje a ještě myslím někam. Napadlo mě, dát omezovač průtoku třeba na hadici k tomu olejovému výměníku. Sice se bude dýl ohřívat olej, ale já to studené nehoním, prvních 20km jedu v klidu a pak už jsem v práci nebo doma. Po dálnici moc nejezdím, takže nehrozí přepálení oleje v létě. Když bude v topení větší průvan vody, bude to víc topit a možná to vyžene i ty bubliny. Poslední možnost je mezikus na hadici topení s odvzdušňovacím ventilem. Měla to Š 120 a fungovalo to. Třeba to někomu pomůže, registruji tenhle problém u víc lidí s různými auty.
  5. Sice pozdě, ale tohle téma mě zajímá. Pokud alternátor bzučí a vybíjí baterii, tak je určitě v alternátoru prostřelená dioda/diody. Tzn. budto vyměnit diodový můstek v altíku nebo celý alternátor. Může tam být ještě něco, takže svěřit opravu alternátoru někomu kdo je vybaven jak na opravu tak na otestování alternátoru.
  6. Zajel jsem s Feldou na diagnostiku,ale nejde se spojit s ŘJ,kontrola kabelů OK,všecko se vším propojené,vyzkoušená jiná ŘJ,motor funguje,ale s diagnostikou to furt nekomunikuje.Prý to ještě může být jednotka imobilizéru,přes kterou to také komunikuje.Čekám,jestli se sežene(půjčí) nějaká jiná na vyzkoušení. Nějaké nápady,nestalo se to někomu ?
  7. U mne to vliv nemá na LPG určitě,páč hned po montáži se to začalo kopat s mojí ŘJ(dělá to prý tak jedna z 1000),takže LPG má hodnotu z lambdy napevno,benzín fungoval normálně.Auto má na tacho 200 000km,kolik má ve skutečnosti nebo kolik lambda fakt nevím.Ale dík za ty hodnoty,aspon něco vyzkouším než zajedu na diag.
  8. Protože je cítit z výfuku,při přidání plynu se z výfuku zakouří,na svíčkách je to vidět a jak se motor zahřeje tak přestane fungovat,dokud trochu nezchladne.Pořád dokola. Dá se lambda nějak zkusit nebo to nejde bez diagnostiky?
  9. Mám problém jiného charakteru. Též Felicia 1.3 BMM+LPG podtlak. Studené jede na benzín,ale po zahřátí na provozní teplotu najednou konec.Zjistil jsem,že tam jde moc benzínu.Výměna čidla teploty vody nepomáhá.Další čidlo,které by tam mělo být,dle literatury pod klapkou na sacím potrubí,chybí. Nesetkal se někdo s něčím podobným,čím by to mohlo být? V provozu mi to nevadí,ale na emisích bude asi problém.
×
×
  • Vytvořit nový...