-
Kodiaq - výběr příplatkové výbavy.
Souhlasim s @LeeCe. Mam take 2.0 TSI 140 KW. Pozor na jednu vec. Neni DSG jako DSG. Dvoulitrove benzinove TSI pouziva jiny typ DSG nez naftaky. DSG v benzinu je vyrazne hbitejsi nez v nafte. Rezim Sport na DSG u 2.0 tsi je fakt dost ostrej, auto hned reaguje. Super jsou meziplyny pri podrazovani. K DCC - to je na Kodiaqu ta uplne nejvic nejlepsi vec. Rozdil v rezimech je citelny. Sport pritvrdi tlumice, zmeni citlivost rizeni atd. Razem je z Kodiaqa uplne jine auto. Komfort zase udela z Kodiaqa ultra pohodlne auto. Automat vs manual. Kodiaq s DSG jako celek funguje paradne. Manual je podle me takove znasilneni toho auta. Divim se, ze ho jeste nabizi. Manual to auto uplne podela. Zvyk? Po tydnu s DSG uz manual nebudes chtit - vlastni zkusenost;)
- brzdy
- brzdy
- brzdy
- brzdy
-
brzdy
Dneska jsem byl v servisu. Menily se zadni brzdove desky, protoze zadek hucel. Info ze servisu je: Puvodni desticky mely nevhodnou smes. Pripekaly se ke kotouci. Uplne by melo huceni zmizet po ujeti nekolika set km. Az se kotouc obrousi.. Nevhodne smesi verim. Ale mam tuseni, ze jsou v haji i kotouce.
-
Výměna standard nárazníků za sportline
Znamy povedene predelal style do rs looku. Bezte na FB do skupiny Skoda SUV club cz/sk. Tam napiste a nekdo se vam urcite ozve
-
Deriváty (Scout, Sportline, L&K, RS)
Pokud se ma vratit Kodiaq RS tak ho tipuju na motorizaci 2.0 TSI 180 kw. Stejnou motorizaci ma totiz VW Tiguan. Ten teda jeste verzi R s 235 kw 2.0 TSI. Coz asi bude velka zabava za skoro 2 mega😂
-
Spací paket
Pamatuju si spravne, ze to jako ND stalo 6 tis kc?
-
Digitální přístrojový štít (Virtual Cockpit) - výměna
Ahoj, netusim jak dopadla vymena. Kazdopadne to vymenit jde. Cena digitalni stitu neni uplne nizka, nasel jsem 22 tis Kc plus cena montaze a nakodovani. Taky jsem o vymene uvazoval. Do doby nez jsem mel jako nahradni auto kodiaqa s virtualnim kokpiten. Zjistil jsem, ze jsem si tam nastavil jeden vzhled. A pak uz jsem si s tim nehral. Ptal jsem se kamarada co ma virtual v Superbu. Rikal, ze si s tim hral tyden. Takze jsem dospel k zaveru, ze dat 30 tis Kc za neco co jen v jine forma zobrazuje co mam ted nedava smysl.
-
Klepání od podvozku DCC
vymena zadniho stabilizatoru
-
dodělávka line assit
Line assist jsem mel ted tyden v Tarracu. Jen jsem se podruhe utvrdil v tom, ze je k nicemu. V Kodiaqu mam jen adaptivni tempomat a s nim max spokojenost. Hlidani mrtveho uhlu je takove jakesi pomale.
- Vrzající madla
-
Auto trochu táhne doprava
Jeste zkus nechat zkontrolovat kola - tzn. prevazit atd
-
Klepání od podvozku DCC
Update: je to od PZ kola.