Přejít na obsah

extreme4u

Uživatel
  • Počet příspěvků

    56
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení extreme4u

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

5

Popularita

  1. Speedluk: Budeš ještě pokračovat v recenzi svýho Rapidu?? Tady vidím, že už máš najeto 225 tis. km (ve 20% životnosti asi není, protože přes 1mil. km asi nedá), ale já jsem další z lidí tady, kteří se rozhoduje mezi Rapidem 1.2 MPI (HTP) a FIII kombi 1.0 55kW a hned předělat na LPG. Když si psal ten svůj test, tak jsem skoro rozhodnutý a koukal po Rapidu a Toledu s 1.2 MPI, ale je jich žalostně málo (daj se spočítat na jedné ruce). Takže teď zase mírně vyhrává FIII kombi.
  2. Ještě je tu někdo další s FIII 1.0 55kW s LPG?? Jaký máte systém/výrobce, velikost nádrže, problémy/spokojenost?? A můžete napsat otáčky toho motoru na 5 rychl. stupni při 60, 100, 120 a 130 km/h?? Díky
  3. Zdravím. Ale to je pořád ta strana v A sloupku auta. Mě ta druhá část zlomeného drátku zalezla někam dovnitř do té gumové přechodky a nevidím ho. Je možné nějak vyndat tu druhou část gumové přechodky (viz obrázek označena zeleným obdélníkem) z řidičových dveří?? 1.bmp
  4. Tak to jsme dva. Ptám se na to stejné.
  5. Já bych rád věděl jak sundat tu gumovou průchodku z řidičových dveří (z A sloupku není problém). Snažil jsem se to opatrně páčit ven, ale je tam málo místa na ruce a nechtělo se mi použít hrubou sílu. Je na to nějaký postup-grif??
  6. Mě se v řidičových dveřích znovu (už jednou pájkovaný) zlomil drát od centrálu (ten úplně nahoře modrožlutý). Problém je v tom, že se zlomil jinde než v opravovaném spoji a tu druhou část kabelu v průchodce/husím krku nevidím. Vím jak sundat průchodku z A sloupku, jak vyndat konektor z A sloupku. Ale jak vyndat gumovou průchodku z řidičových dveří?? Snažil jsem se to opatrně páčit ven, ale je tam málo místa na ruce a nechtělo se mi použít hrubou sílu. Je na to nějaký postup-grif??
  7. Díky. Poslední věta měla být takové shrnutí: 1. Nemám přimazávání ventilů. 2. Nemám přívstřik benzínu od určitých otáček/zatížení. 3. Když je potřeba tankuju LPG, když je potřeba tak NAT95 a jen jezdím. Já se zkusím domluvit s KarlemLPG někdy na jaře (ikdyž to mám hodně z ruky), aby mi udělal revizi a na vše ostatní se mi kouknul a vysvětlil. Jinak u mě vše v LPG naprosto v pohodě funguje. Díky za ty svíčky, já bych určitě vymýšlel a řešil nějaký "LPG svíčky", takhle předané zkušenosti jsou k nezaplacení. Peťan
  8. Zdravím. Svíčky NGK jsem už používal na svoji Fiestě (rv 1998) a vždy k plné spokojenosti. Teď mám Fabii kombi HTP na plyn (od BRC) a taky se chystám na výměnu svíček. Asi to budou ty doporučené od Malty NGK ZFR5P-G, které zde http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-zfr5p-g/ jsou za velmi dobrých 98Kč/ks. Pamatuju si, že na Fiestu stály 4ks vždy skoro 500Kč, ale ty byly Platina. Fabia je Nikl. Malta: Fakt jsou ty NGK ZFR5P-G tak vhodné na LPG, ikdyž to nikde nepíšou a vydrží až k 60tis km?? To by bylo fakt super za tu cenu a při potřebě jen 3ks. Máš na autě přimazávání ventilů Flashlube nebo aspoň aktivovaný přívstřik benzínu od určitých otáček (nebo zatížení)?? A nebo to neřešíš a když si přepne z NAT95 na LPG, tak jezdíš a neřešíš?? Díky
  9. Zimní clona spodní koupená cca před 14 dny. Do teď ale bylo dost teplo, nebylo ani mokro, nesolilo se, apod. Dnes celý den pod nulou, na čelní sklo používám takovou tu zimní folii a teď namontuju i tu spodní plastovou zimní clonu. Ikdyby to nijak zvlášť nepomohlo ohřevu motoru, tak hlavně ať mi nelítá bordel (sníh, voda, sůl, štěrk, atd.) od přede mnou jedoucích aut do chladiče.
  10. Díky, pročetl jsem, ale moc chytrý z toho nejsem (teda všeobecně). U mě kombinace Fabie před FL (ikdyž Ambition s Maxidotem) a motor HTP znamená že mám smůlu. Musím ještě pročíst návod k obsluze, protože o nějakém nastavování věcí na Maxidotu jsem vůbec neslyšel.
  11. Zdravím. Hodně z vás tady píše, že sledují teplotu oleje na Maxidotu. Já mám Fabii II kombi 2010 před FL s Maxidotem. Můžu si to nějakým způsobem zobrazit taky?? Jde to nějak přes tlačítka nebo se musí připojit a něco povolit na diagnostice nebo mi to nepůjde?? Díky
  12. U mě je ventilátor na jedničku ticho, skoro neslyšitelný. Bohužel na dvojku a víc něco jakoby začne syčet u nohou spolujezdce. Mám podezření na něco se vzduchovým filtrem (byl nedávno měněný), ale fyzicky je OK, nasazený je taky OK, ale začalo to asi po jeho výměně a ať dělám co dělám, tak to syčení nemizí.
  13. Zdravím octavia_66_tdi Možná bych měl zájem o služby. Posílal jsem soukromou zprávu, podrobnosti uvedené tam. Díky
  14. Tak mám úplně stejný problém Při zamknutí na dálku se zamknou všechny dveře kromě řidičových a při odemknutí se odemknout opět všechny jen řidičovy dveře zůstanou zamčené. Zatím to řeším zamykáním klíčem, naštěstí to funguje. Zatím jsem nepřišel na to, jak sundat tu "krytku" toho kabelového svazku mezi dveřmi a sloupkem. Je na to nějaký grif nebo jsem se jen bál použít větší sílu?? A u Škodovky není funkce zamčení auta po rozjedu (třeba za 10s)?? To se musím vždy zamykat tím tlačítkem u řadící páky?? Zkoušel jsem např. 5x po sobě rychle zmáčknout zamčení nebo držet zamčení přes 5s jestli tu funkci neaktivuju. V návodu jsem o tom nic nenašel. A ještě mimo téma, kdyby mě někdo postrčil: Někde jsem slyšel, že na MaxiDotu je možné sledovat nějaké další skryté funkce, např. teplotu oleje, vody (oboje v stupních Celsia), nějaké chybové kody, apod. Je to pravda, jak na to?? Díky
  15. extreme4u

    Plasty Scout

    Mě by zajímala cena všech 4 ks lemů blatníků na FII. Teda jaký je kvalitativní a cenový rozdíl mezi originálem a druhovýrobou (např. v Auto Kelly, apod.). Jestli se už po tom např. někdo sháněl.
×
×
  • Vytvořit nový...