Přejít na obsah

pete_fab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pete_fab

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Tak další pokračování, po kontrole zapalovacích kabelů - vypadají OK je startování bez problémů ovšem objevila se kontrolka vstřikování - P0441 -purge valve evaporating. Už jsem to resetoval a chyba je tam po pár km znovu. Snad vy to měl být netěsný ventil, nebo nádobka s akt. uhlím, tušíte kam mám šáhnout?
  2. Zdravím, cca před měsícem začaly po nastartování hodně kolísat otáčky, na volnoběh to chcípalo, žádná kontrolka se nerozsvítila. Zkusil jsem vyměnit zapalovací kabely a start bez problému, vyndané kabely vypadaly ale OK(neorig. Tesly). Teď po cca 2000km opět startuje velice špatně a volnoběh ani neudrží, kontrolky jsou OK . Na první pohled kabely vypadají zase OK, nechce se mi věřit že by bylo zase po nich - stříkal jsem je sprejem proti kunám...Jediné co se mi zdá podezřelé že v minulosti po zapnutí zapalování byl slyšet zvuk elektromotorku, a teď když zapnu zapalování tak je ticho - nevíte co to bylo za zvuk a měl by být slyšet při každém zapnutí zapalování? Tohle tsi má 63kW, najeto 90000, v 50000 měněn rozvodový řetěz za široký v rámci záruky. Auto celkem sloužilo - po 20000km začalo poškubávat při studeném motoru - vyměněny zapalovací kabely ale nakonec to bylo palivo - teď OMV+Shell a po pár nádržích už necukalo. Nějaký starý VAG mám ale bude to na diagnostiku stačit? Díky za nápady.
  3. Ahoj, mám 1.2TSI r.v. 05/2011, 55000km, řetěz původní, ozývá se jenom občas při poloteplém stavu, asi je to běžný stav. I když ho v autorizáku(AutoLukáš NJ) nikdy neměřili, vždycky jenom řekli že to je vpořádku tak asi bude skutečně délkově OK. Mám před koncem záruky, je šance dotlačit škodu aby řetěz vyměnila už teď? Je někde na sev.moravě ochotnější/schopnější servis(auto zastudena cukalo, vyměnili zbytečně zapalovací kabely a pomohlo až dolití aditiva do benzinu, běžně jsem tankoval Eurooil - už ani kapku)?
  4. Nazdar škodováci, má smysl používat zimní clony před chladič(horní i spodní)? Když se používají obě nebude se třeba přehřívat motor? Díky za zkušenosti.
  5. Nechci se taky pouštět do divokych debat. Ten fliček jde až na plech a pod tvrdý tmel co je na podběhu a pravděpodobně vznikl tak, že si někdo chtěl vypůjčit kolo a neměl k tomu ale dobrý zvedák, nebo ho někdo vyrušil. Nevím jak dlouho jsem s tím jezdil, prosolene to bude slusne, je otazka jestli se pod ten tmel dostala voda dale. Už jsem se ptal ve skodovce, tvrdili mi, že když to začne rezavět tak změří tlouštku laku a řekl bych že tak lehce zjistí že to na tom místě bylo opravovano, když to spraví oni tak o tom budou mit zaznam. Mimochodem na svém starém autě jsem měl taky škrábance až na plech a zaklad+lak po 3 letech zase vesele zreznul.
  6. Vloni v listopadu jsem si koupil předváděčku FII, teď jsem si všimnul, že mám za předním kolem na prahu stržený krycí lak až na plech v délce 2 cm. Nevím o tom, že bych někde na něco najel, když mi to přezouvali v pneuservisu tak jsem byl u toho a ze zvedáku jim to nesklouzlo. Musím si to nechat opravit "odborně" v autoriz. servisu abych nepřišel o záruku?
×
×
  • Vytvořit nový...