Zdravím, cca před měsícem začaly po nastartování hodně kolísat otáčky, na volnoběh to chcípalo, žádná kontrolka se nerozsvítila. Zkusil jsem vyměnit zapalovací kabely a start bez problému, vyndané kabely vypadaly ale OK(neorig. Tesly). Teď po cca 2000km opět startuje velice špatně a volnoběh ani neudrží, kontrolky jsou OK . Na první pohled kabely vypadají zase OK, nechce se mi věřit že by bylo zase po nich - stříkal jsem je sprejem proti kunám...Jediné co se mi zdá podezřelé že v minulosti po zapnutí zapalování byl slyšet zvuk elektromotorku, a teď když zapnu zapalování tak je ticho - nevíte co to bylo za zvuk a měl by být slyšet při každém zapnutí zapalování?
Tohle tsi má 63kW, najeto 90000, v 50000 měněn rozvodový řetěz za široký v rámci záruky. Auto celkem sloužilo - po 20000km začalo poškubávat při studeném motoru - vyměněny zapalovací kabely ale nakonec to bylo palivo - teď OMV+Shell a po pár nádržích už necukalo.
Nějaký starý VAG mám ale bude to na diagnostiku stačit? Díky za nápady.