-
ABS - zapnutí jednotky ABS při rozjezdu / dobržďování
měl jsem stejnej problém. Díky za radu s pojistkama,pojistkovou skřínku na aku jsem celou rozebral,očistil,napružil kontakty,vyměnil pojistky...chyba smazána přes DIAG a po testech funguje..30Apojistka měla solidně napálený kontakty.
-
Špatný start 1.4 TDI, VAG tvrdí - snímač otáček motoru
hmmm zajímavý.zkusim,díkes za tip
-
Špatný start 1.4 TDI, VAG tvrdí - snímač otáček motoru
Ahoj,podařilo se ti vyřešit problém?Trápí mě uplně to samý,200km ok a pak nejde nastartovat,točí,ale nechytne. Pak vymazání chyb,vychladnutí a ok. Kabely jsem prošel až k řídící jednotce,zdají se být ok,čidlo má stejnosměrný odpor v normální hodnotě. Neumím ho vyndat,je za olejovým filtrem,jestli se nemýlim,je na něj hroznej přístup a ani neni vidět,na jakej ořech nebo nástavec pasuje (( Neumí někdo poradit?Dík za každou radu. Nalezena 1 chyba: 16706 - cidlo otacek motoru (G28): zadny signal P0322 - 35-00 - - Readiness: 1 1 0 0 0
-
Brzdový pedál jde natvrdo
ne není to v pořádku,ale dělaj to téměř všechny koncernový podtlakový pumpy.Mě nová na passata stála 9tis. Na fabce přítelkyni jsem to stáhnul smršťovací bužírkou s lepidlem+vázací pásky přes a přestalo to zlobit.Právě ve vyústění to rádo zlobí a ztrácí podtlak...pak kraví turbo,chcípací klapka a samozřejmě i posilovač brzd.
-
Výměna žhavících svíček
šikovnej...díky za návod
-
LED SUFITKY v RZ
-
Nízký účinek katalyzátoru
Tak já se přidávám do klubu "prasklých svodů"...nechal jsem to zavařit.chybu mi to házelo taky,ted jí mám smazanou a čekám Dám vědět...jinak prasklý to bylo i ze spodu,takže doporučuju sundat z auta. na autě je 215tis, 40Kw...mladý posunovadlo
- VAG - COM
-
1,4TDi - píská turbo
ok,o víkendu na něj kouknem.V pondělí bych měl mít log,tak ho pak sem hodím. Každopádně díky všem za rady i názory.
-
1,4TDi - píská turbo
Jako sanitka to neni,když vypnu rádio,je to slyšet.Neni to nijak brutální,spíš mě to znepokojuje.Log udělám,jen musím koupit kabel,tak to chvilku potrvá.zatím díky.
-
1,4TDi - píská turbo
Ahoj, mám problém s Fabií 1,4 TDi-55KW, 2005, 240tis km. V rozsahu otáček cca 1800-2200 je slyšet jak píská turbo,někdo by to nazval vysokým houkáním. Rozdělal a vyčistil jsem trubky kolem egr a vůbec horní část sání,byl v tam bordel,trochu olej,prasklá žádná nebyla. Auto jinak jede super,zátah se zdá být v pořádku,spotřeba též.Kouř z výfuku vizualně taky v pohodě.Log zatím nemám. 1)Myslíte,že by mohlo být poškozené turbo? 2)Má cenu nechat vyměnit těsnění kolem něj,nebo ho dát rovnou na repas? 3)Jak je náročné turbo demontovat,neměl by někdo návod? ...netuším,co tam kdo přede mnou lil za olej,mohl by na to mít zásadní vliv?Mám připravený nový správný,mohu zkusit vyměnit. Díky za každou radu.
Danielll
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva