-
Vrzání přední nápravy
@suri.Dík, dám přesně tyhle. Kde nejlépe koupit origo díl? Google vyhazuje spoustu jiných značek (Meyle, Febi, SKF atd.) pod tím číslem, aby mi nepřišlo něco jiného...
-
Vrzání přední nápravy
Díky a co je nejlepší pro RS? Chystám si servisní seznam a když jsem se minule ptal ve značkovém servisu, chtěli dát jen díl podle WIN, raději bych ten plnější, co vydrží déle nevrzat, Google ukazuje značky jako Febi nebo SKF... EDIT: Vyplatí se v 90k km vyměnit rovnou i přední silentblok?
-
Vrzání přední nápravy
Co se teda teď dá sehnat do předních ramen? Chtěl bych něco, co vydrží (díl audi?), máte pls číslo dílu? EDIT: Myslím silentbloky...
-
Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena
Díky! V popisku vidím pro kotouč 310, pasují tedy i na "naše" plné (menší) kotouče a do menších třmenů?
-
Brzdove kotuce a platnicky SIII vymena
Ta rez jde sundat i chemicky, Iron Out a podobné přípravky. Nemáte někdo číslo těch lepších destiček (Ferodo?) pro plné (neventilované) kotouče, jako jsou na obrázcích na minulé straně (tuším 27-28 cm)?
-
Elektromobilita ANO či NE?
Nevím, jestli to poprvé zaznělo v "jistě, pane ministře" nebo někde jinde, ale odpovídá to tradiční úřednické strategii "když něco funguje, reguluj to, když to stále funguje, masivně to zdaň, až to přestane fungovat, dotuj to..."
- Aktualizace map
- Aktualizace map
- Aktualizace map
- Aktualizace map
-
Použití zimních pneu s nižším rychlostním indexem??
@Rischwon Jasně se tam píše: "E) Technické požadavky na výbavu vozidel koly, pneumatikami a protiskluzovými řetězy 1. Vozidlo musí být vybaveno tak, aby konstrukce, provedení, rozměry a huštění pneumatik odpovídalo podmínkám provozu, zejména největší povolené hmotnosti vozidla, povoleným zatížením připadajícím na nápravy a jeho nejvyšší konstrukční rychlosti. Rychlostní kategorie pneumatik musí být shodná nebo vyšší, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla. 2. V případě vybavení vozidla zimními pneumatikami, podle odstavce 13, s nižší kategorií rychlosti, než je nejvyšší konstrukční rychlost vozidla, musí být uvnitř vozidla a na vždy viditelném místě z pohledu řidiče upevněn výstražný štítek, který udává nejnižší hodnotu maximální rychlostní kategorii pneumatik pro jízdu na sněhu. Údaj na nálepce stanovuje nejvyšší přípustnou rychlost vozidla s namontovanými zimními pneumatikami, která nesmí být při provozu vozidla překročena. Upozornění formou nálepky může být nahrazeno zařízením trvale nainstalovaným ve vozidle, například palubním počítačem." Pokud máš maximálku v TP 205 km/h, rychlostní index do 210 km/h toto splňuje a nevidím důvod, proč by auto nemělo projít. Bod 2. by se týkal pneu s indexem nižším, než je maximální konstrukční rychlost, tedy do 190 km/h. Podle mého názoru nemá technik pravdu, zbytečně zdržuje a stěžoval bych si nebo jel jinam, možná obojí...
-
Letní pneumatiky
Lidi tu třeba chválili Turanzu T005 (myslím, že je už i novější model Turanza 6), na YT je dobrý kanál TireReviews, bývá tam spousta informací a srovnání... EDIT: Tedy Bridgestone Potenza sportovnější, Turanza univerzálnější, podobně jako Continental Sport contact vs. Premium contact, nebo Michelin Primacy vs. Pilot sport...
-
Letní pneumatiky
@Pavel_pavel Záleží, jestli chceš touringové (mohou být pohodlnější, déle vydrží), nebo sportovní (zaměřené na jízdní výkony). Já naposledy v 18" rozměru volil mezi Eagle F1 asymmetric 6, Pilot sport 5 a Sport contact 7. Continental má nejmenší ochranu ráfku, tak jsem zkusil PS 5 a nelituju, nájezd zřejmě taky nebude nízký. A myslím, že ani s Eagle F1 bych neudělal chybu...
-
Nádrž - kolik tankujete?
Každopádně to u OIII takhle divně funguje, kdy dojezd nula není nula, ale je tam dost velká rezerva. S benzínovou RS taky tankuju sotva 45 litrů, tedy v nádrži je v té chvíli ještě dost benzínu, a zároveň je i dojezd nižší než byl u OII se stejnou nádrží...
-
Performance Sound Generator
Lze deaktivovat např. přes OBD11, sám to tak mám...