Přejít na obsah

marvin

Uživatel
  • Počet příspěvků

    469
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení marvin

Nováček

Nováček (1/14)

2

Popularita

  1. PS: pitrs78 ví, o čem mluví. (to jen tak mimochodem)
  2. Kolik máš najeto ? Zadní brzdy mají svoji životnost - řekněme, 100-120 tkm ?
  3. marvin

    Převodovka 1.9 sdi

    Jak se to odcházení projevuje ? 176 tkm není žádný nájezd na prevodovku ... Na převodoévky z TDI zapomeň (rovnou) ... 157(1.4 TDI) Nm vs 120 Nm není o tachometru, to ani náhodou...
  4. marvin

    Zahřátí motoru

    1.4 MPI co je starší a bere 7-8 l/100 se zahřeje o dost rychleji než 1.9 TDI, co bere 3,8 l/ 100 (ve městě, ve čtyřech)
  5. "Mechanik", co by mi před výměnou nalil jakýsi "sajrajt" do motoru a pak to jel projet, by se rychle stal mým bývalým "mechanikem". A to tak, že bych si k němu nedal opravit už ani koloběžku. Olej do Faka za 27,- Kč je sice fajn, otázkou zní, jestli tenhle olej jde použít i pro ostatní motory.
  6. Fajn rada, odpojovat altík při běžícím motoru! (tedy, váš starý diodový blok vám bude vděčný a odebere se do "křemíkového nebe", kde bude pobývat s větrákem ) P.S: Bych zkusil nějakou firmičku/domácího kutila, který se repasemi altíků zabývá. Současný altík mi vydržel cca 150 tkm (navíc byl kdysi dávno kupovaný jako jetý) a za příjemných 1500,- Kč jsem dostal nový diodový blok, nová ložiska, novou komutační skupinu + celkové vyčistění a jako návdavek půlroční záruku. Železo + vinutí zůstalo to samé (staré).
  7. Mno, možná u 40 kW verze z přímého sání neco vyzískáš, ovšem budeme se pohybovat max. v desítkách procent. Slovy jedné. Tedy, 4 kw ti za to stojí? pokud chceš POWER, ušetřené peníze za přímé sání přímo investuj do nového vozu.
  8. A co ti na to říkají silentbloky ? P.S.: VAG ti nikdy nepapíše: Vadný silentblok motoru
  9. Motor, co je po smrti se nerozjede, bo je dead
  10. Když jezdíš takhle " městské štreky", tak olej měň častěji. 55 Ah je fajn, pokud tam dokážeš narvat 62 Ah, tak ji tam klidně dej. On se startér vyznačuje prachmizernou účinností a vyhřívání zadního okna + fučák v kabině si taky něco vezme. (nemluvě o povinném svícení) Nevýhodou je vyšší cena autobaterie s vyšší kapacitou. Nebo baterku nechat čas od času dobít. P.S.: Černej olej u moderního motoru? To jsou mi novinky : Spíš bych se zaměřil na odstranění podpálených ventilů. P.S.S.: 5W40 může být i "obyčejnej minerál"
  11. Znal jsem jednu 1,4 MPI 50 kW, co tohle dělala. Ve Škodovce řekli, prý vlastnost. A že je nutno se s tím smířit ... Prý existuje nějaký papír přímo od ŠA, kde píší, že je to vlastnost. (nepotvrzeno) P.S.: Rozdíly mezi motory 1,6 MPI 55 kW, 1,4 MPI 44 kW, 1,4 MPI 55 kW jsou markantní - třeba proto, že mají jiné mapy, jinou elektroniku a občas i jinou konstrukci .
  12. mno, jde všelicos. Pokud máš 2 komplety aut + další náhradní na ježdění po dobu, co si budeš hrát na malého kutila, tak směle do toho. Protože, bez auta TDI přijdeš na něco, co nejde a začneš shánět příslušný díl. 1) A když už to přestavíš, budeš mít problémy na technické. 2) A když STK očuráš, můžeš mít problémy s pojišťovnou při DN. 3) A když nebudeš mít DN, a auto budeš chtít prodat, budeš hledat špatně kupujícího, protože on bude muset nést následky z bodů 1-3 (včetně následného prodeje) Mimochodem, počet uvažujích jako ty je 2:4256 ve prospěch nakonec nepřestavěných
  13. "1,9 tdi at už 74 či 96 kw " má totiž spoustu "hitpárádních" dílů - hlavně ten druhý z nich... ( se vším tím, co k dieselům patří) pokud jezdíš stylem vesnice - vesnice, ta 55/59 kW 1,4i 16V bude fajn volba 1) LPG se vyplatí od 10-15 tkm ročně 2) ve slově "vyděl" se píše měkké i !
  14. koukám, máte u vás docela veselo Ty po mě klíčem, já po tobě devítkou
  15. bych řekl spíše dva, přece jen, po necelých 2 litrech začne téct něco trochu čirejšího (litr stojí okolo kila, takže 2 litry vyjdou na 8 pív)
×
×
  • Vytvořit nový...