Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

marvin

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. PS: pitrs78 ví, o čem mluví. (to jen tak mimochodem)
  2. Kolik máš najeto ? Zadní brzdy mají svoji životnost - řekněme, 100-120 tkm ?
  3. marvin odpověděl na aarong's téma v Motor
    Jak se to odcházení projevuje ? 176 tkm není žádný nájezd na prevodovku ... Na převodoévky z TDI zapomeň (rovnou) ... 157(1.4 TDI) Nm vs 120 Nm není o tachometru, to ani náhodou...
  4. marvin odpověděl na Cedric's téma v Motor
    1.4 MPI co je starší a bere 7-8 l/100 se zahřeje o dost rychleji než 1.9 TDI, co bere 3,8 l/ 100 (ve městě, ve čtyřech)
  5. "Mechanik", co by mi před výměnou nalil jakýsi "sajrajt" do motoru a pak to jel projet, by se rychle stal mým bývalým "mechanikem". A to tak, že bych si k němu nedal opravit už ani koloběžku. Olej do Faka za 27,- Kč je sice fajn, otázkou zní, jestli tenhle olej jde použít i pro ostatní motory.
  6. Fajn rada, odpojovat altík při běžícím motoru! (tedy, váš starý diodový blok vám bude vděčný a odebere se do "křemíkového nebe", kde bude pobývat s větrákem ) P.S: Bych zkusil nějakou firmičku/domácího kutila, který se repasemi altíků zabývá. Současný altík mi vydržel cca 150 tkm (navíc byl kdysi dávno kupovaný jako jetý) a za příjemných 1500,- Kč jsem dostal nový diodový blok, nová ložiska, novou komutační skupinu + celkové vyčistění a jako návdavek půlroční záruku. Železo + vinutí zůstalo to samé (staré).
  7. Mno, možná u 40 kW verze z přímého sání neco vyzískáš, ovšem budeme se pohybovat max. v desítkách procent. Slovy jedné. Tedy, 4 kw ti za to stojí? pokud chceš POWER, ušetřené peníze za přímé sání přímo investuj do nového vozu.
  8. A co ti na to říkají silentbloky ? P.S.: VAG ti nikdy nepapíše: Vadný silentblok motoru
  9. Motor, co je po smrti se nerozjede, bo je dead
  10. Když jezdíš takhle " městské štreky", tak olej měň častěji. 55 Ah je fajn, pokud tam dokážeš narvat 62 Ah, tak ji tam klidně dej. On se startér vyznačuje prachmizernou účinností a vyhřívání zadního okna + fučák v kabině si taky něco vezme. (nemluvě o povinném svícení) Nevýhodou je vyšší cena autobaterie s vyšší kapacitou. Nebo baterku nechat čas od času dobít. P.S.: Černej olej u moderního motoru? To jsou mi novinky : Spíš bych se zaměřil na odstranění podpálených ventilů. P.S.S.: 5W40 může být i "obyčejnej minerál"
  11. Znal jsem jednu 1,4 MPI 50 kW, co tohle dělala. Ve Škodovce řekli, prý vlastnost. A že je nutno se s tím smířit ... Prý existuje nějaký papír přímo od ŠA, kde píší, že je to vlastnost. (nepotvrzeno) P.S.: Rozdíly mezi motory 1,6 MPI 55 kW, 1,4 MPI 44 kW, 1,4 MPI 55 kW jsou markantní - třeba proto, že mají jiné mapy, jinou elektroniku a občas i jinou konstrukci .
  12. marvin odpověděl na Papek's téma v Motor
    mno, jde všelicos. Pokud máš 2 komplety aut + další náhradní na ježdění po dobu, co si budeš hrát na malého kutila, tak směle do toho. Protože, bez auta TDI přijdeš na něco, co nejde a začneš shánět příslušný díl. 1) A když už to přestavíš, budeš mít problémy na technické. 2) A když STK očuráš, můžeš mít problémy s pojišťovnou při DN. 3) A když nebudeš mít DN, a auto budeš chtít prodat, budeš hledat špatně kupujícího, protože on bude muset nést následky z bodů 1-3 (včetně následného prodeje) Mimochodem, počet uvažujích jako ty je 2:4256 ve prospěch nakonec nepřestavěných
  13. marvin odpověděl na Marousek's téma v Motor
    "1,9 tdi at už 74 či 96 kw " má totiž spoustu "hitpárádních" dílů - hlavně ten druhý z nich... ( se vším tím, co k dieselům patří) pokud jezdíš stylem vesnice - vesnice, ta 55/59 kW 1,4i 16V bude fajn volba 1) LPG se vyplatí od 10-15 tkm ročně 2) ve slově "vyděl" se píše měkké i !
  14. marvin odpověděl na Bowie77's téma v Hospoda FA & RO
    koukám, máte u vás docela veselo Ty po mě klíčem, já po tobě devítkou
  15. bych řekl spíše dva, přece jen, po necelých 2 litrech začne téct něco trochu čirejšího (litr stojí okolo kila, takže 2 litry vyjdou na 8 pív)

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.