Přejít na obsah

Labus01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Labus01

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. něco podobnýho jsem potřeboval, díky:) evidentně tam při použití kratšího řemenu bude něco překážet:D
  2. hm, tak na to ještě kouknu. třeba je chyba ještě někde jinde:-D
  3. chladivo samozřejmě uniklo. já si taky myslim, že by to bez tlaku nemělo spínat, ale když smažu na vagu chybu, tak dokud se mi nesepne klimatizace tak se chyba neobjeví. Kterej konektor od spojky myslíš? asi bych to takhle odpojil a nechám to být.
  4. kompresor je u příruby prasklý - neopravitelné. Právě, že se mi kompresor sepne. ted jak se udělalo teplo, tak na zakolísání otáček poznám, sepnutí kompresoru, když sepnu klimu
  5. ad 1) to mě právě zajímalo, jestli kompresor bude překážet nebo ne ad 2) délku bych neřešil. vzal bych pro motor bez klimy
  6. Ahoj, zjistil jsem že mám prasklý kompresor klimatizace a nechce se mi kupovat nový, protože celé potrubí je velmi zrezlé a kdybych to chtěl opravit, tak za to dam stejně peněz jako jsem dal za auto. Také je čas vyměnit klínový řemen. Má otázka teda zní: Když koupím řemen pro motor bez klimatizace půjde mi tam dát, aniž bych musel odstraňovat kompresor a tím bych kompresor vyřadil? Kompresor bych odpojil, aby se mi nespínal. Je to reálné? Díky za odpovědi. motor: 1.8T, 110kw, AGU
  7. Přidám nějaké postřehy z mé výměny. Před sundáním hadice jsem injekční stříkačkou odsál vodu z nádržky. Byl tam cca 1l. K povolení šroubků jsem použil z malý goly dva krátký návtavce a jeden dlouhej + 10mm ořech. Díky vůli ve spojích se nástavce trochu ohnuly, takže jsem ani neožvejkal hlavu šroubu Po sundání hadice jsem pomalu odchlípl termostat a koukal, kam vytekla voda. Na to místo jsem dal starej pekáč. Sundal gumovej O-kroužek (termostat jsem tam nechal) a pomalu nechal vytéct vodu do pekáče - cca 3 litry. Vyměnil termostat s O-kroužkem, přišrouboval hadici, dolil novou kapalinu a ručička teploměru krásně zůstává na 90st C. Sundal jsem jen kryt motoru a plech co drží měrku oleje. Alternátor jsem nemusel odpojovat ani sundavat. Ale doporučuju odpojit baterku. Povedlo se mi škrtnout o svorku alternátoru a vytrvořit malej zkratík:) Naštěstí všechno OK. Přeju hodně zdaru při výměně!
×
×
  • Vytvořit nový...