-
Spotřeba oleje
hm, tak to je jaksi divný. Mě do výměny nechybělo ani ň. Vlez pod plechovku a mrkni , jestli to někde nekape.
-
Výměny vzduchového filtru
Je podle mne rozhodně pro plechovku lepší , když obyč. papírák vyměníš při každé výměně oleje !!! A pokud děláš olej po 30 K (OG6) tak bych od tebe to auto nechtěl. chudák motor.
-
Štart-stop systém-vypnutie?
super, jednoduché a účinné. A co se bezpečnosti těchto zařízení tak buď klidný , radia, dvdčka, navigace jsou mnohdy vyhotoveny víc amatérsky než celá čínská produkce dohromady. A zrovna před měsícem tady v brně shořelo RSko (ještě v záruce ) od bolera. A to ani nemrzlo, či nebylo parno. V dobách, kdy žádné ŘJ v plechovkách nebyly jsme dělali otáčkoměry, palubní voltmetry, rádia, apod. a za celou dobu se ani mě, ani mým kamarádům žádný problém nestal. Jistě stát se může - ale to riziko je shodné se vším ostatním. Jsi v každém pádě myslící a šikovný , palec nahoru. Já SS mám, vypínám, když potřebuju ručně, ale tvůj návod použiji, včetně přístupu k tlačítkám, kam chci dát ovládání od vrat od garáže.
-
Parkovací kamera
co nebude bez kodování fungovat ? Mám připojenou couvací kameru na zpátečku a žádné kódování jsem nemusel dělat, ale asi každý mluvíme o něčem jiném. Jinak couvačka se dá napojit na stávající displej , pokud je zabudovaná navigace. Jinak ne. Mě se nechtělo kuchat auto a tahat další dráty, proto jsem volil kameru + wifi a zobrazovací jednotku beru externí navigaci s AV vstupem , kterou mám připevněnu nad bolerem přes brodi clip.
-
Bolero - parkovaci cidla
jsem na tom stejně O3 06/2015 MR 2016
- Dodělání LED DRL do halogenu
- Dodělání LED DRL do halogenu
-
Infotainment Rádio BOLERO
ano dělá - mám LG telefon
-
Napájení GPS,Kamera,LCD
Tak jsem po bádání tento problém vyřešil. bez rizika poškození vnitřní elektroniky napájím u své Octavia II FL všechny tyto tři věci z vnitřního osvětlení, bez nutnosti tahat další kabeláž. Jde to ne , že ne. Takže ve stručnosti jak jsem udělal . Stávající stav : vnitřní osvětlení se standartními žárovkami (10+5+5) = 20 W , bere při cca 14 V cca 1,5 A v předu a to samé vzadu. K tomu má doveden kabel ro/sw na T3c-2 (červenočerná) s trvalým (+U) napětím o průřezu 1 mm2. Centrální jednotka spíná žárovky na zem přes dva kabely o průřezu 0,5 mm2 přivedené na T3c-1 a 3. (To samé vzadu. Celé to jistí pojistka číslo 15 o nominále 5A. Úprava : 1.) Výměna žárovek za led - čímž se snížil příkon z 2 x 20W na 2 x 6 W. 2.) Přetažení (+U) z T3c - 2 vzadu jako druhé napájecí napětí (jen pro jistotu a nižší proudovou zátěž kabeláže ) pro samostatné napájení GPS. 3. Připojení těchto plusových napájecích napětí na dva zdroje 12V/5V - oba zdroje jsou připojeny přes 1 A pojistku a uloženy ve střeše. (v universální platové montážní krabičce z GM ) 4) výstup 5V zdrojů je připojen na konektory ve stropním obložení před stropní svítilnou . (Jeden pro trvalé napojení LCD v zrcátku - 12 V pro parkovací kameru a další dva pro napájení GPS a Kamery na čelním skle. 5.) Kostra - a tedy záporný pól je vyveden z pájecích oček ,pod šrouby upevňující stropní svítidlo ke karoserii vozidla. 6.) Kamera vykazuje maximální odběr při zapnutí všech funkcí z palubního napájení vozidla 0,32 A , GPS odebírá 0,56 A a LCD ve zpětném zrcátku odebírá 0,4 A 6.) Závěr : před úpravou byl maximálně odebíraný proud u předního osvětlení cca 1,5 A a příkon 20W . (to samé vzadu) . Po úpravě je v přední části příkon snížen na 14W a maximální proud 1A a v zadní části je příkon 16W a proud do 1,2 A. Přičemž zátěž spínače centrálního ovládání byla snížena z 3A na 0,8 A. Hodnoty jsou reálně naměření starým dobrým ručkovým avometem z Metry Blansko a už mi jen zbývá vše smontovat dohromady. Za případné připomínky děkuji .
-
Dotaz - co to je, či nač to je
Pokud je před čidlem krytka - pak to , nač jsem se ptal - není čidlo teplotry. Tam žádná krytka není !!!! A k fixování - nefixování teploty - provedl jsem test - dal jsem za SPZ čidlo bezdrátového teploměru, displej dal na palubku a když jsem dopoledne vyjel k rodičům prováděl jsem porovnání indikované teploty. (Průkazbě nic teplotu na externím teploměru nefixovalo ) - Projel jsem přes Brno od jihu k severu a pak přes Blansko k rodičům. Odpoledne zase zpět. Oba teploměry ukazovaly průběžně stejnou teplotu. Ani na semaforech se nikdy nelišila. Možná O II FL 2010 Elegance má jiný soft.
-
Dotaz - co to je, či nač to je
Když auto stojí - tak elektronika NIC NEFIXUJE !!! To je hloupost. A za jízdy ? Ten kabel, respektive čidlo, je upevněno v závětří za nárazníkem, takže poudění vzduchu má jen malý vliv na naměřenou teplotu.
-
Dotaz - co to je, či nač to je
dík za rady. Je to nová Octávka, bez předních parkováků, jakmile budu fit, dám foto, ale zřejmě to bude to čidlo venkovní teploty. P.
-
Parrot
Právě řeším to samé. Problém máš v tom napájení. Pokud máš to samé co já, tak jsou dva kabely - červený a oranžový. Jeden je na trvalých 12 V a druhý na 12V ,které se sepne po zapnutí klíčku. Už se to tady řešilo mockrát. Je to pin 4 a 7 konektoru ISO od Parrota. Jsou jen dvě možnosti - takže zkus. P.
-
Dotaz - co to je, či nač to je
Octávka FL, na předním nárazníku, ze strany od chladiče na straně řidiče, je uchycen kabel, bez dalšího pokračování. Má někdo ponětí, k čemu je tento kabel určen, kam vede ? Dík pepa
rcm
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva