Za sebe (mám 2.0tdi 110kw)-
kdybych měl kupovat znovu tak pouze a jedině DSG a 4x4. Řadím často, řadím rád, ale nesmí se to přehánět. 2.0 má jen na přední náhon moc velkej krouťák a pořád to hrabe. A O3 když hrabe, tak to jsou strašný rány. Dělá to každá s kterou jsem jezdil. A když, jak říkáš, se rád svezeš, tak odřadit z 0 těch šest kvaltů je prostě otravný a je to otravný i když se chceš projet někde v zatáčkách. (Určitě si nechat aktivovat XDS, pak to v zatáčkách umí být i zábavný, když se člověk nebojí)
1.6 byla celkem svižný auto a připadala mi tišší než 2.0. 5 kvalt mi u ni vůbec nevadil, ale jezdil jsem v tom sám. Jak se to trochu víc naložilo tak už to nebylo ono.
DPF hlídat nemusíš. Tyhle motory, pokud jsou v pořádku, si regeneraci udělají i když budeš jezdit 10 tam a 10 zpět. Takový to, že se to vypálí o víkendu je nesmysl, stejně jako to nějak hlídat a zkoumat. Nebo jako někteří blázni, když přijedou a zjisti, že se vypaluje filtr, tak jezdí kolem komína aby se regenerace dokončila. (Ano i takový jsou).
Pokud chceš (v naftě) něco kolem 150tkm tak na první servis můžeš rovnou počítat s rozvodama (vodní pumpa) a komplet tlumiče…