-
Poškozený kryt motoru a olejová vana koroze
V tom krytu se drží voda a ta vana v něm plave. Za chvilku to bude znovu.
- Nefunkční klimatizace
-
2.0tdi 110kw špony v palivovém filtru
Lesklý prášek na dně nádobky s palivovým filtrem, je tady u těch aut normální… je to snad u každého CR
-
Časté vypalování 2,0 tdi ,110 kw,CRBM
Protože chladne a roste tlaková diference… tohle by bohužel mělo být nějak SW ošetřeno, ale není. Pak ujedeš 300km po dálnici a když sjedeš spustí se hned regenerace. Mám to stejně, neřeším a jezdím 230tkm. Možná zkusit natankovat HVO jestli se to projeví.
-
Autobaterie
V obou případech postupně ztrácely kapacitu. Obě se měnily spíš pro jistotu, protože při startu už neměly moc sílu otočit motorem. Obě byly v naftě. Mít TSi tak možná ještě fungujou.
-
Autobaterie
Vydržela, protože je to AGM. Nejvíc odchází EFB, které to chytré dobíjení prostě nedávají. Mně vydržela originál AGM v O3 8 let a tátovi dokonce 10.
-
Voda ve dveřích
Nebyly neboj. Vyteče to kolem reproduktoru 😀 vyzkoušeno.
-
Hluk akoby na obvode kolesa bolo niečo prilepené
Vždycky po ujetí pár km od pneuservisu si kola přejdu klíčem. U ALu to platí dvojnásob. Co středová díra? Není vymletá?
-
Cukání CRMB - změny počátku vstřiku
U mě se to mění k horšímu mi přijde. A hlavně to takhle pocukává když brzdím motorem což mě začíná docela znervózňovat. Do toho teď jak je zima tak při studeným motoru slyším 1 vstřik, že začal klepat…
- koroze
- Únik chladící kapaliny
-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
-
Žárovky H15, H8 a H7 v LED provedení
Ahoj, doufám že nevadí když se zeptám tady. Koupil jsem do Vita W447 Osram Led smart a k tomu adaptér 64210DA05. Je mi divný, že u levého světla se nedělá tak hezká linka jako u pravého a žárovka je ve světle očividně pootočená. Při jízdě mám pocit, že právě na levé straně je předemnou černá díra. Když dam žárovku z pravého do levého tak se to vykreslí krásně. Adaptéry jsou jasně popsané který je pravý a který levý. Nemáte zkušenost?
-
Regenerace DPF každých 150km
Ten ale bere až za DPF, ne? Ten jsem doufal, že bude čistej.
-
Regenerace DPF každých 150km
Mně to po 23AX vzdálenostně přišlo podobný tj. město 100-150 km a dálnice 250-350km, ale hodně se prodloužila délka regenerace. Někdy klidně pomalu půl hod a přitom teploty na filtru vypadají OK… najeto mám 230tkm a chová se to pořád stejně. Neřeším, jezdím. Teď jsem ze zvědavosti vyndal EGR, když jsem měl sundaný celý předek kvůli havárce a byl na můj vkus až moc čistej. Ale jak to vypadá u sacích ventilů to ví bůh…
Vápno
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva