
miro89
Uživatel-
Počet příspěvků
32 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli miro89
- Narozeniny 11/11/1989
Oznámení miro89
Nováček (1/14)
-1
Popularita
-
pirs78: ano,olejik mu chutna :-) skusim este niekoho zlanarit na vymenu tych guferiek,ktore mam rok kupene,pokial fabia nepojde nejakemu blbcovi :-)
-
toto som riesil aj ja a nikto mi nevedel dat rady...na autokelly som tiez kupil original,ale mal kratky kabel ako ty hovoris a jeden hnedy konektor...ale ako spominas,rozdvojuje sa...ja som to tam mal pekne zasrate od oleja,pooblieval som tie kontakty technickym benzinom a mam s tym pokoj zatial...uz mi to hentak asi pol roka nechciplo,ale otacky niekedy lietaju kade-tade,aj pri preradovani na ine rychlostne stupne...ako kedy...niekedy ide pekne,inokedy po vymacknuti spojky lietaju aj o 1000 vyssie...ale nezdochyna mi to uz...nechapem,preco sa na takyto posraty motor co sa stale a vsetkym kazi neda zohnat prahobycajny snimac klukovky....keby si pochodil s niecim,daj mi vedet jo??diki inak chyba ta ista bola-nesmyslny signal
-
vidis vidis,uz si o kolko penez bohatsi :-)
-
to jabara: ja ho chcem skusit tiez...a neni lepsi este helix 5W40??? no a co mas za rocnik motoru a nabehanych km???ja mam 74Kw,2000 a 110 tisic nabehanych...a zere aj travu pri krajnici aj so zvodidlama mozno by som tym olejom nieco znizil,lebo co som pocul na castrol.... je to uz len znacka,kvalitativne zevraj horsi nez mogul,alebo to iste...
-
pozri si o temu vyssie...som ti pisal o tej poistke nad baterkou,skus najprv to,nez vyblves stvrtinu vyplaty za stare cerpadlo,ktore ti bude naprd,lebo budes mat zlu poistku za 1 euro a 2 minuty prace
-
misiak:kukni si poistku nad baterkou,tu velku plechovu,neviem ktora to je,myslim ze 3 v poradi...alebo kukni do DP,ktora je na abs...ale zbadas ju ak je prasknuta...ja som mal to iste...
-
to bol asi super servis,ked tam drbli skoro o liter viac...plus poskodenie katu hrozi...ach jaj,ked uz aj obycajny analfabet a uzivatel auta viem kolko tam ma ist oleja,aby to nevedel servisak???nalial by som mu to do gagora chujovi!! preto si radsej olej menim sam,je to jednoduchsie ako zhodit koleso...
-
vycistit sa to ani neda,je to debilne navrhnuta nadobka z cias golfa II,zlata felicia,to bola obycajna bandaska....hento ma dvojity obal a to cidlo je pekne skovane...jedine to fakt vyplachovat donekonecna...a zanesena je preto,lebo tam mas mastny sajrajt,co znamena vymenu tesnenia pod hlavou:-) bezny problem 1.4ek...otec si kupil nadobku za 500 slovenskych a za mesic to mal take iste....tesnenie pod hlavou prepusta bohuzial olej....aj ked sa mu od vymeny do vymeny nestrati,staci necele pol deci alebo len par kvapiek a mas z tej nadobky hnoj... ked nesces menit tesnenie,jednoducho ignoruj,ako kazdu poruchu na skodovke,je to nezmysel,pokial sa nejedna o chod auta....nastartuj,ked svieti vypni, nastartuj znova a uz ti svietit nebude...takto na tom jazdi uz niekolko rokov a vobec ho to netankuje a motor ide ako hodinky...sice je to 1.4Mpi,ale princip je ten isty...
-
kamen urazu vsetkych 16V,ze su do 3000 uplne lenive,74kw verzia( totalne mrtve),ale zase ked predbiehas,nemusis davat dalsi rychlostny stupen po 4000 otackach,kde 8V prestava uz tahat a dochadza mu dych,ale veselo slapes dalej na plyn a ide ti to cim vyssie,tym rychlejsie a bezpecne predjedes co chces,kludne aj cez 6000:-) inak k veci: ja som menil rozvody asi po 3 mesiacoch od kupy a najetych 6000km...auto malo nabehnute 89747km,rozvody 10 rocne,jedna kladka rozpadnuta,spadnuta v rozvodovej skrini a remen napoly zodraty od tej spadnutej klapky+ oranzovy sajrajt,nieco podobne korozii...mechanik nechcel verit,ze to vobec jazdilo a k nemu dojelo do garaze s tromi kladkami a polovicnym remenom :-) ze nie za minutu 12,ale za sekundu :-)a to som jej nevedomiac nakladal az po obmedzovac ked bolo treba
-
Beatle:no to by nas...alo aj mna...ja som sa tym nekonecnym diagnostikam nastastie vyhol a aj ked som ju potreboval,urobil mi ju kamarat nastastie zadarmo...ja som to musel ignorovat a ked ma to zase dostalo, zacal som patrat po inej chybe....skusil popozerat vsetky kable, precistit klapku,povytahovat vsetky snimace a potom som v dielenskej prirucke nasiel henten termostat,ktory by mal byt v lete zatvoreny...bolo asi 30 stupnov a on otvoreny,tak uz som vedel ze to saje vrely vzduch od vyfuku=zly vykon motora...tak som ho zavrel tou matkou a zatial mam pokoj s kontrolkou....bodajby to aj tebe tak zostalo :-) inak ekkar to vysvetlil super,ma pravdu aj s tou spotrebou...mozno je o 0,2-0,3l / 100km vyssia,ale v lete to neni spoznat vobec....akurat mas lepsi vykon,ked ten motor nasaval vzduch,ktory mal aj 70 stupnov a potom to nemalo ten pravy tah....akurat mi na tom nesedi ten zly studeny start: pretoze ten termostat neni na nijake cidlo teploty motora ani kvapaliny napojeny a sluzi cisto len na regulaciu vzduchu teply /studeny do klapky...takze v zime by to nemalo mat ziadny vplyv na vstrek-teda aspon ked som startoval okolo 0,tak chytil ako pri plus 30....alebo sa mylim????opravte ma ked tlacham blbosti :-) a ked pozres na autobazar.eu tak tam je kopa fabii 1.4 16v na suciastky a za malu sumu by ti to urcite poslal pokial to je v poriadku,popripade v cechach musite mat toho este viac....zda sa mi moc penazi vyvalit za obycajny kus plastu,ktory ti vydrzi mozno rok alebo ani to nie...mali to aj favority a tym to funguje dodnes, to je mi zahada :-) ja ti neviem,ja by som uz do takeho stareho vergla nedal ani posledne euro okrem benzinu a nekonecne sa minajuceho oleja aj ked mam to auto rad a vyzera ako keby malo 2 roky,niekedy ma dokaze dostat do takych nervov,ze ma v ten moment napadne len jedno: zhodit ho zo skaly ale je tiez fasa, ze niekomu kolisaju otacky,druhemu padaju,tretiemu nechce startovat a druhemu vobec jet a pritom to moze byt jeden a ten isty problem.... proste niektore veci su medzi nebom a zemou
-
ja ju mam asi tiez pokazenu,lebo bola stale otvorena a salo to vrely vzduch od vyfuku a malo slaby tah....tak som tam drbol ale 16-ku matku a tym som termostat zavrel a auto zacalo so sportovym filtrom green tahnut jak strela....a kontrolka mi nesvieti ani tak...a nesvietila mi ani ked bola otvorena ani ked zavreta,takze neviem,ale zelam aby ti prestala svietit :-) ale obcas to s autom sklbne,ale kontrolka cuci uz pol roka zatial...KLOP!KLOP!KLOP!!!:-))) zacal som to ignorovat,nema to cenu...ani to auto uz nema zadnu cenu...zatal ma to nikde nenechalo,ale nesmiem doma zabudnut flasku oleja ked idem dalej ale toto auto je nevyspitatelna svina,takze skus nekde na vrakaci ten termostat odskusat a namontovat,mozno to prestane....ked ho prilozis k studenemu(tusim pod +10 stupnov),mal by sa roztiahnut a vyklopit tu klapku...vela stastia :-)
-
tak auto z koktaveho BBB bazaru co by sme chceli niekto sa skaredo popalil a chce sa toho zbavit,alebo to jednoducho dosral( nie vzdy sa v bazare da kupit zle auto)...ako pise houmr,kazdy 16V trosku klepe, ale ked motor po cca minute po nastartovani stale klepe,tak bude klepkat furt...je to slabost tychto motorov,tie hydrostely su tam ako detska choroba...mne to zacalo klepkat asi pri 90000,teraz mam 113 a po vymene rozvodov myslim tak isto....ale po par sekundach to klepkat prestane a ked je zohriaty ide ako sepot kvetin...akurat ked je vlhko trochu semtam suchoce klinovy remen,ale to len fakt raz za cas...som s tym viacmenej spokojny a s klepotom zmiereny. ale tento znie fakt ako vybehany trojhrnek 1.4TDI...
-
2 Ekkar: na slovensku ti toto poradi skoro kazdy,neraz sem sondoval a somral o radu a bolo mi povedane-daj do aaa a kup nieco ine,najlepsie nie skodovku....celkom s tym nesuhlasim,asi ine nez skodu by som nezobral,popripade koncernove sesterske znacky...skoda ze neexistuje nejaka pozicovna suciastok za nejake lacne peniaze :-)skusit ci by to neslo s inou klapkou ale nevyhadzovat za to peniaze,lebo problem byva zvycajne niekde inde a peniaze su raz a navzdy v riti a potom ta viaze len si to auto nechat,lebo som do neho nasypal love....keby si do neho nedal ani korunu a dostal za to tolko za co si ho kupil ty,nevahas ani keby to bol bentley
-
asi ma uz neco za sebou...hrkoce ako vybehany ropak,ale mozno to je aj kvalitou nahravky...ale klepe to dobre aj tak
-
aj ked uz nic nepomoze,vzdy je tu moznost posledna-dosetrit par korun,zajit do nejakeho koktaveho bazaru a nechat im to tam a obzriet sa po niecom co nebude mat na konci 16V