-
Počet příspěvků
66 -
Registrace
-
Poslední návštěva
O uživateli Zajíček
- Narozeniny 08/16/1989
Oznámení Zajíček
Nováček (1/14)
3
Popularita
-
Asi se k Vám přídám
-
Měly by tam pasovat z Golfa IV (Bora) od roku 2003 -> . Mam je připravený a na jaře je tam budu dávat.
-
Ahoj, Měl jsem něco podobného. Dělala to váha vzduchu. Když jsem podřadil a dal plnej, tak auto začalo škubat a ztrácelo výkon, volnoběh si skákal jak chtěl, tak jsem koupil originál a od té doby v pohodě. Ale může to být klidně i palivovým filtrem nebo můzou být zpuchřelé hadičky podtlaku.
-
Já být tebou, tak si zajedu do Cimbu a ujistim se, jestli je to 100% na 1.8T 132kw AUQ a nechal bych si to u nich namontovat. Nebude to jen tak vyměnit kus za kus. Jinak ten Chip by se mi taky líbil, mam stejnej motor
-
No, pokud vim, tak jelikož je to rok 2007, tak to common rail rozhodně neni, ale je to PD. Nejspíš to bude jeden ze vstřiků. Ve škodovce se to dá vyměnit kus za kus s mnohem nižší cenou.
-
Co se týče té spotřeby, tak ta o něco vyšší bude. Navíc si myslim, že na to doplatí turbo. Nebude mít žádný odpor a bude se hůř chladit. Ale jinak co se týče výkonu, bude to asi znát. Navíc to bude hroznej kravál Já plánuju nechat kat kvůli lambdám, ale od katu dál dát nerez s jedním tlumičem.
-
Tak a je to. Nechci to zakřiknout, ale myslím si, že mám po problémech vyměnil jsem ten Blow off ventil za originál a auto je bez závad. Navíc mi příjde, že s tím origo BoV to jede líp. Takže v blízké budoucnosti půjdu s Octou na chip na 142kW a 300Nm Takže abych Vám nějak pomohl, tak znova napíšu moje problémy a jak jsem je vyřešil. Jednoho dne jsem se rozhodl, že pojedu Chipnout slípku, cestou tam jsem zaregistroval, že auto skoro vůbec nejede, auto nemělo tah. Naměřili mi na brzdě nějakých 88kW a 150Nm tím začalo hledání problému. Nejdřív jsem zkontroloval všechny ventili, jestli fungují a spínají jak mají, kontroloval jsem podtlaky ( a našel jednu hadici, která nejspíše profukovala) pak jsem našel hlavní problém. Odešel mi originální Blow Off Ventil (číslo ventilu 06A145710N). Řekl jsem si, že když už ho budu měnit, tak tam dám ten otevřenej. Pořídil jsem od HPP ten HKS Style za 3000,- a tím ty hlavní problémy začaly. Auto tak po 150km padalo do nouzáku, navíc začalo v tahu škubat, při studenym startu nedržel volnoběh a motor běžel tak na 3 válce. Jako první jsem vyměnil podtlakovou hadici a problém zůstal. Dělal jsem i test plnícího tlaku turbodmychadla. Poté přišli na řadu svíčky a cívky. Problém stále přetrvával. Usoudil jsem, že by mohla být v kaši váha. Když jsem vyměnil váhu, tak studený starty byly bez problému, v tahu nebylo žádny škubání, držel volnoběh. Ale problém s tím, že Octavka padala do nouzáku byl pořád. Řešil jsem to snad 3 měsíce. Minulý týden jsem vyměnil ten HKS Style BoV za origo a teď už jsem najel kolem 260 km a nic. Tak doufám, že jsem problém vyřešil. Všem ostatním co mají problém ohledně ztráty výkonu u 1.8T přeju hodně štěstí při hledání závady.
-
Taky to vidim na ty kabely. Já měl problém s tim, že když jsem otevřel dveře řidiče, tak jednotka o tom nevěděla, nesvítila mi ani odrazka, která je ve spod. Tak jsem bloudil po kabelech a zjistil jsem, že v tom husím krku jsou kabely přelámaný.
-
Stará tam byla originální a s tou to zlobilo. Zkus třeba váhu odpojit a jezdit bez ní, sice ti bude svítit kontrolka ESP, ale mělo by to jet normalně. Pozn. moderátora: ESP? Předpokládám, že EPC.
-
Existuje přípravek, který ti naměří kolik turbodmychadlo tlačí. Ale nechce se to zaměřovat hned na turbo, stačí prasklá hadička podtlaku a auto nejede, to ti řekne spousta vlastníku 1.8T. Chtělo by to napícnout na diagnostiku a pak budeš chytřejší.
-
Abych řekl pravdu, tak já už neškubu. Škubal jsem jen se starou váhou, která tam byla ještě originál se 180 000 km, tak jsem usoudil, že to má za sebou. Zlobily mě studený starty, běželo to jako pumpa na sr.čky a škubalo to v tahu a navíc to nedrželo volnoběh. Pořídil jsem origo a tyhle problémy přestaly. Jelikož dělám na místě. kde mam nejlepší přistup k originálním dílům za pěkný peníz, tak tam dávám jen origo.
-
Dneska tam budu dávat novej originální BoV a uvidíme. Když to bude pořád to samý, tak jdu po tom palivu no. Mě se stalo, že když jse vyměnil cívky, tak to nešlo načíst a ani to neškrtlo tak jsem měl celkem bobky. Ale nakonec to bylo jen prasklou pojistkou. Nejhorší je, že chce člověk udělat jednu věc a musí kvůli tomu udělat 3 další
-
Díky, zejtra to hned zkusim. Ještě mě napadá ten neorigo Blow. Přece jenom ten starej originál vrací ten "nepotřebnej tlak natlačenej turbodmychadlem" zpátky do sání za váhu a tenhle to upouští do atmosféry, tak jestli z toho neni zmatená jednotka a nehodí to kvůli tomu do nouzáku.
-
Zdravim všechny. Vim, že je zde hodně témat ohledně 1.8T s tím problémem, že auto cuká, nemá tah a podobně. Bohužel mám podobný problém. Už to řeším asi 3 měsíce s tím, že jsem vyměnil svíčky, cívky, zkontroloval jsem podtlakové hadice ( jednu jsem vyměnil ), je tam nová váha vzduchu, čistil jsem škrtící klapku a sání. Problém začal tím, že odešel originál Blow Off, tak jsem ho nahradil BOV-SSQV ( je kupován v HPP), od té doby to začalo. Občas to v tahu škubalo, nedržely volnoběžný otáčky, vždycky po vymazání chyby se po 100km z ničeho ztratí výkon. Než jsem vyměnil váhu vzduchu, tak to psalo hlášku: řada válců 1, adaptase směsi ( multiplikativní ) systém příliž chudý (Chyba číslo 17536). Po výměně to píše řada válců 1, adaptace směsi ( aditivní ) systém příliž chudý (Chyba číslo 17544). Takže mě napadají už jenom lambdy a nebo palivové čerpadlo. Dělal jsem i zkoušku turbodmychadla, ale to tlačí jako za mlada Zkoušel jsem i při běžícím motoru stříkat odmaštovač na podtlaky, ale na nic jsem nepřišel. Děkuju všem za rady a informace.
-
Já osobně mam taky zadní Spz bez podložky a mam jí přilepenou oboustranou lepenkou odmastil jsem si víko kufru i Spz a celou jí polepil oboustrankou a drží jako přibitá