podle mě špatně odvzdušnění,u studeneho motoru vyšroubovat víčko nádržky kapaliny,nastartovat a nechat běžet motor 2 minuty potom motor zhasnout našroubovat víčko zpět a nastartovat a nechat motor běžet dokud teplota nedosáhne provozní teploty.
nevíte někdo co je to za čidlo v tom chladičiže bych ho koupil ale nevim jaký,podle příznaku je potevřený termostat od začátku proto tak dlouhý ohřev něco tam nejde a dává to informaci že je motor teplejší než je skutečnost a spustí ty větráky
Na ty relatka pod baterkou jsem nekoukal ani nevim že tam sou,napadlo mě jenom sem viděl ňáky čidlo na spodu chladiče a když jsem ho odpojil a nastartoval nehlasí to chybu přesto že je odpojene ale nevim jestli to tak má být,spotřeba je asi dobrá na volnoběh 0.6 až 0.7 jinak za jizdy taky mam průměr 7,2 v jednom servise mě radil že už to řešil měnil čidlo teploty a termostat a nepomohlo až když vyměnil celou tu plastovou skřín co se do ni napojuji hadice a je v ní ten termostat a čidlo tak to bylo v pořádku.
Pánové prosím o radu ja už jsem v koncích auto octavia 1,6 75 kw BFG
auto normálně topí ale nejde ohřát tak po 20 km začne stoupat teplota a když dosáhne cca 70 stupnu spustí se větráky na chladiči když vypnu motor větráky taky vypnou,uberuli plyn nebo při jízdě z kopce teplota postuně klesá uplně dolu,čidlo teploty i termostat jsou nové,chybu to žádnou nevykazuje