Přejít na obsah

h03

Uživatel
  • Počet příspěvků

    11
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení h03

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím, pár slov ke škubání motoru 1,8T. Začalo mi to v létě velmi sporadicky při akceleraci. Postupem času to bylo čím dál horší, až se nedalo skoro jezdit. Při klidné jízdě ok, při sešlápnutí plynu auto začalo skákat jako koza, předjíždět nemyslitelné, občas problikla kontrolka motoru. Diagnostika: váha vzduchu, vynechání zapalování, čidlo klepání motoru, příliš bohatá směs, aj. co si už nepamatuji. Vyměněna váha vzduchu, mírné zlepšení, ale nic dramatického, chyby stále stejné a kontrolka motoru dál problikává či občas svítí, auto škube. Po přečtení tohoto vlákna vyměněny svíčky NGK PFR 6Q (najeto na nich cca 70 000km) za Bosch F7LTCR (originální náhradní díl 101000051AA), diagnostika bez závad, auto jede jak z praku a zdá se mi že i spotřeba je menší. Předevčírem STK, bez závad. Pro úplnost: rok výroby 2003, motor AUM, najeto 328 000km, původní spojka, původní brzdové kotouče, původní turbo. Měněna výfuková vačka a zdvihátka v 250000 km, jinak žádná nákladná oprava. Přeji všem hezké dny, spousty najetých km bez poruch a v neposlední řadě děkuji přispívajícím na tomto vlákně za návod k odstranění poruchy.
  2. Pravděpodobně ano co jsem slyšel a četl,bohužel jsem to s tímto intervalem v cca 200 00 km koupil a když jsem přešel na výměnu oleje po 15 000 už bylo asi pozdě.
  3. Zdravím,cvakání u mé 1,8T se stupňovalo že už to bylo zřetelně slyšet i v kabině.Sundáno víko ventilů a.....jedno zdvihátko výfukové prodřené úplně,některé ostatní do toho neměly daleko,většina vrcholů výfukové vačky sedřených na větší či menší plošky.Oprava...nová výfuková vačka+všech 20 zdvihátek nových+nějaké těsní atd.Cena v neautorizovaném servisu 15 000Kč.Nicméně teď o motoru na volnoběh nebo v nízkých otáčkách nevím.Pro úplnost motor AUM 1,8T/110 kW,2003,najeto 250 000 km,do 210 000 km servisní interval 30 000 km,olej LL 5w/30,nyní 5w/40 po 15 000km. Takže jedna z možných závad pro všechny co jim něco cvaká v motoru.
  4. h03

    Koupě Octavie II

    Proč by nemohla mít najeto jen 45 000 km za 5 let?Mám taky Octavii a víc jak 10 000 km za rok taky nenajedu. A znám lidi co najedou ještě méně.
  5. Přesně ten samý zvuk mi vydává moje 1,8T(viz.příspěvek o pár řádků výše z 22.3.) Opravdu se s tím ještě nikdo nesetkal?
  6. Já tam to cvakání(klepání) slyším docela zřetelně(video z 18.2.2013).Dělá mi přesně to stejné na 1,8T AUM 2003,230 000 najeto.Bohužel také nevím čím to je,ale olej je tam už třetí značka(ÖMV,Castrol,Shell 5W40 ) a dělá to pořád,takže tím to asi nebude.Přijde mi to jakoby z pravé strany z pohledu řidiče.Nádobka s aktivním uhlí to není,ta cvaká jinak,navíc Tdi ji nemá.Jak píše RuleZZzz někdy to dělá víc,někdy míň.Dík za případné postřehy a nápady
  7. Zdravím všechny,aby to nebylo tak jednoduchý mmě se to samé projevuje na benzínu OI 1,8T 110 kw(AUM,2003),najeto 230 tis.km.Nejčastěji při rozjezdu na jedničku nebo v malých otáčkách na dvojku při ubrání plynu se ozve přesně ten zvuk jak popisuje balvan na začátku.Něco zachrčí nebo odfoukne jako by se cosi dotáčelo s přidřeným ložiskem.přichází mi to jako spíš jako z levé strany z pohledu řidiče.Na neutrál to neslyším,při vyšších otáčkách taky ne.Diagnostika bez chyb.Auto jede,necuká,nepadá do nouzáku,ale když zajíždím do garáže mírně do kopce a pustím plyn tak ten zvuk jak tam cosi zašrotuje je hrozný.Zatím to neřeším i když ten zvuk je teda něco,píšu jen proto že to asi není "výsada"jen td-íček.Měl jsem taky podezření na turbo ale podle toho co píšete to tím asi nebude. Mějte se,Honza.
  8. Přesně před rokem jsem koupil 1,8T 2003 v podstatě až na malé výjimky v plné výbavě s 210 000 km za 108 000 Kč. Pokud aspoň trochu sedí km,šel bych do toho. Jinak ke kilometrům,já osobně najedu ročně cca 10 000 km takže 140 000 km za 10 let,proč ne?
  9. Ahoj...mám podobný problém...O1 1,8 T/2003 218 000 km....po jízdě malá loužička oleje pod motorem u pravého kola zhruba pod místem kde jsou rozvody...utřu,auto stojí třeba týden a ani kapka...to znamená,že se někde tlačí jen za jízdy. Může to být taky to gufero na klice nebo spíš těsnění pod víkem ventilů? Díky moc za případné rady a názory....hezký večer všem.
  10. h03

    Pomoc! Měrka oleje

    Ja mám Octavia 1,8 T r.v.2003......ale na Oktávkách toto téma není.
  11. h03

    Pomoc! Měrka oleje

    Mě se stalo to samý,kousek toho kroužku na vrchní části části měrky chybí a nevím kde je...co by se stalo kdyby tam malinký kousek toho plastu spadnul tím nátrubkem do vany??? Dík za odpovědi.
×
×
  • Vytvořit nový...