No právě dělají to i nová auta u kterých přece nemůže být řízení opotřebené. Zatím ale nikdo nedokáže říct co je konkrétní příčina toho lupání, ve škodovce mi jenom řekli, že se to nemůže rozpadnout a fungovat do bude dál, vše hlídá elektronika, takže kdyby tam něco přeskočilo okamžitě to nahlásí chybu, což se ještě nikomu nestalo, takže to jenom lupe a dokonce to i lupat přestane jako třeba mě (nevím na jak dlouho), otázka je jestli má cenu investovat takový ranec do nového řízení, stejně potom nikdo nezaručí, že to nové řízení nezačne třeba za dva roky (po záruce) lupat taky.
Jsou tam prý nějaké gumové mezikusy, takže to může být způsobeno i třením a má na to zřejmě i vliv okolní teplota, protože, kdyby se tam něco mechanicky ulomilo nebo omlelo tak to přece musí dělat neustále.
Jde mi o to jestli je to vůbec závada nebo jen přirozený neduh u O3, kterých je mimochodem mnohem více, ale to sem nepatří.
Pro servis je samozřejmě nejlepší a nejvýhodnější vyměnit celý díl a dál se tím nezabývat, ale co kdyby to stačilo třeba jen nějak promazat.