Přejít na obsah

abclab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    105
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 287 zobrazení profilu

Oznámení abclab

Bažant

Bažant (2/14)

  • First Post Vzácný
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

22

Popularita

  1. Mě se teď cca 2 roky po opravě polámaly ve svazku další vodiče (nefungoval zadní stěrač a ostřik a 3. brzdové světlo). Zkoušel jsem to opravit pomocí doporučených dutinek ale bohužel jsem měl jen tyto KLEŠTĚ STANLEY se kterými jsem se tam prostorově nevešel. Tak jsem to spájel cínem a nastavil délku drátů jako při poslední opravě. Paradoxně se mi přitom stalo, že drát který jsem před dvěma lety takto opravil (otevírání kufru) se při manipulaci s ostatními dráty zlomil těsně pod letovaným spojem. Tak bych potřeboval doporučit krimpovací kleště, které se tam vejdou. Dutinky jsou určitě snadnější, zvlášť když s pájkou neumím tak dobře. Nebo můžete tady někdo doporučit výukové video jak správně letovat?
  2. Prosimtě můžeš poslat foto krimpovacích kleští se kterými jsi tyto dutinky secvaknul. Díky
  3. Jo, jo. Já sem koupil podobný přípravek T10112 na Aliexpresu a ta tyčka tam taky vadila. Musel jsem jí zabrousit korundovým brouskem a pak to už šlo nasadit na konektor kabelu.
  4. Myslím, že když je třeba svíčky polohovat tak se stejně musí fixou označit poloha elektrody a pak s citem dotáhnout do požadované polohy, tak jak si to popsal výše. S momenťákem se otočí pokaždé jinam. Ono stejně v návodu je napsané rozmezí utahovacího momentu a nikoli přesná hodnota. Navíc záleží na stupni znečištění závitů (jak to klouže) apod. Na co to polohování vůbec reálně je? Viděl jsem jakési schéma pro EA211, že se snad předejde přehřívání elektrod?
  5. Tak jsem v klubu. Roomster 2012. Předevčírem byly mrazy a auto mě přivítalo tím, že nešel otevřít kufr a ani nezabzučel. Pojistky ok. Takže otevřít kufr zevnitř šroubovákem (díky bohu, že to je vůbec možné), odmontovat tapecírung z 5. dveří a přeměřit multimetrem napětí na kabelech. Do mikrospínače štáva šla, ale do zámku ne. Pak jsem naštěstí našel tohle vlákno a začalo mi být jasné co se děje (minulou zimu mi zůstalo otevřené PZ okno, ale po chvíli se naštěstí podařilo zatáhnout tak jsem to neřešil, ale asi mě to taky nemine). V příloze je foto kabelů od 5. dveří před a po mém neodborném zásahu. Pájka, nastavení prasklého kabelu + smrštovačka a obalení elektrikářskou páskou ostatních kabelů s naprasklou izolací.
  6. Polohování svíček je snad výrobcem vyžadováno pro TSI řady EA211 (např Fabia 3). Víš něco o tom, že by to bylo předepsáno i pro motory řady EA111 jako máme v Roomsterech a Fabiích 2? Kdyžtak to pošli prosím.
  7. abclab

    Cukaní motoru

    Můžeš zkusit štěstí v FCD servisu: https://m.facebook.com/fcdservisy/about/?ref=page_internal&mt_nav=0
  8. V programu VIS se píše, že od března 2001 se do Fabii montovaly jiné ŘJ airbagu, ktere chybou netrpí. Screenshot z VIS je o pár příspěvků výše. Nové verze VCDS by si s problémem měly poradit resp. tě v případě potřeby vyzvou abys na chvíli vypnul zapalování. Pokud se bojíš, tak prostě airbagy neskenuj a adresu 15 přeskoč.
  9. abclab

    Cukaní motoru

    Jo to lze zvládnout na ulici. Potřebuješ sundat tepelný štít motoru (dva šrouby nahoře a jeden dole) a pak stranovým klíčem č. 22 povolit lambdu. Auto stačí přizvednout u LP kola, aby se zespoda líp povoloval plastový kryt pod motorem (pokud ho máš, cca 6 vrutů torx) a pak odpojit konektor lambdy a sestavit to v opačném pořadí. Při práci se můžeš zaseknout u více či méně zakyslejch šroubů apod. Mě se to podařilo cca za hodinu zmáknout. Nicméně před tím než jsem si lambdu objednal, tak jsem si to zkusil nanečisto demontovat. Pak už to bylo v pohodě.
  10. abclab

    Cukaní motoru

    Sporadická chyba může ledascos napovědět. Když sem měl karbonem přicpanou trubku vedoucí od EGR ventilu ke škrtící klapce, tak diagnostika hlásila sporadickou chybu, přičemž občas se i rozsvítila kontrolka MIL, která po několika startech, kdy se během jízdy chyba neprojevila, zase sama zhasla. Sporadickou chybu jsem měl i v případě selhávající lambdy. To je sice servisák hodnej, že ti to smazal zadara, ale moc ti nepomohl, resp. ses nic kloudnýho nedozvěděl. Doporučuju vždy zapsat chyby bez ohledu na frekvenci výskytu a alespoň zběžně zkontrolovat postižené díly dle dílenské příručky. Pak je klidně smaž. Ale když je smažeš a nezapíšeš si je, tak příště nemáš tucha, jestli se stejná chyba náhodou nějak často neopakuje. A co ten děravej vejfuk vlastně?
  11. abclab

    Cukaní motoru

    Ok. No a co "všechno" vymazal? Dali ti výpis chyb ze všech jednotek? Já myslel, že už ti kontrolka MIL nesvítila a že sis chyby vymazal sám. A kolik to vymazání stálo?
  12. abclab

    Cukaní motoru

    Tak co auto? Jede v pohodě, nebo zase zlobí?
  13. abclab

    Cukaní motoru

    Hele, já bych stejně chtěl vidět komplet výpis chybových pamětí všech řídicích jednotek (ŘJ) tvýho auta. Umí ten tvůj diagnostickej přístroj číst vedle ŘJ motoru i ty ostatní? Někdy jsou tam chyby, které ovlivňují ŘJ motoru. Jinak u lambdy BOSCH dopopručuju zkontrolovat kompatibilitu přímo na jejich webu https://www.bosch-automotive-catalog.com/cs/. Mě poslali jinou, ale když jsem jí chtěl vyměnit, tak byli solidní a vyměnili za tu správnou.
  14. abclab

    Cukaní motoru

    V dílenský příručce k motoru BBZ jsem nenašel ani chybu 16519 ani 16414. Jak popisuješ výše. Našel jsem jen 17586 a 17591. Díra ve vejfuku je samozřejmě důvod k opravě ať už auto zlobí nebo ne. V prostřední části vejfuku je druhá lambda za katalyzátorem. Pokud máš nalítáno přes 120 tis. km, tak bych jí vyměnil taky. Teď jen najít servis kde vejfuk udělaj kvalitně, to může bejt problém. Klidně můžeš pro začátek zkusit tohle:
×
×
  • Vytvořit nový...