-
otevírání / zamykání kufru
zdravim.mal niekto problem s otvaranim zadných dveri kufra a roomstri? Po otvorení dialkovym bliknu svetla, bocne dvere sa dajú otvorit ale kufor je akoby stale zavretý.rukou sa to da otvorit az na 2.,3. krat prip. vôbec nie
-
Dranie pneu
DOT som este nepozeral ale pneu nebudu starsie ako (cca) 6 rokov. Zvlastne je ze zadne su OK, predne uplne KO.
-
Dranie pneu
Prosim, pozrite si 2 obrazky mojich zimnych pneumatik v prilohe. Videli ste nieco podobne ? Ide o to,ze dezen pneumatik je velmi opotrebeny, poskodeny. Na mnohych miestach sa dezen (guma) oddeluje od pneumatiky, nebol by ju problem rukou odtrnut. Na niektorych miestach je dezen akoby uplne roztaveny. Pravdupovediac take pneu som doteraz nikde nevidel. Pneumatiky su cca 5 rokov stare a maju najazdene len ca. 30,000 km. Dolezite je, ci takto znicene pneumatiky neukazuju na nejaky problem s riadenim, zlou geometriou,... (kedze na prednej naprave je dezen ovela viac opotrebeny,vzadu prakticky minimalne) Mal by som par vysvetleni, ale netusim ci je niektore z nich pricinou takto vyzerajucich pneumatik : - pneumatiky su jednoducho stare (prakticky vsade je vidiet dost popraskana guma) - pred zimou jazdili tieto zimne gumy cca mesiac v teplotach 15-20 stupnoch (aj ked len po rovnych a upravenych mestskych cestach a dialniciach bez kamienkov a strku kde by sa dezen mohol zosuchat) - minulu jar bol sprej z Lidlu na 'ozivenie' pneu omylom nastriekany komplet aj na behune zimnych pneumatik a nasledne boli kolesa uskladnene na leto v pivnici. Mohol by tento sprej takto znehodnotit pneumatiky na hnacej naprave ? - zial stalo sa mi pri nudzovej vymene predneho kolesa (defekt), ze auto zo zdvihaka sklzlo. Auto nespadlo na podvozok ale ostalo zazrakom stat na uvolnenom kolese, ktore bolo pripevnene k naboju este poslednych srobom. Ten uz bol takmer uplne vysrobovany a drzal snad zazrakom poslednym zavitom. Mohol sa teoreticky napr. poskodit naboj, pripadne zmenit zbiehavost kolies, ktora tak donicila pneumatiky pocas 500 km co boli obute na aute? Auto jazdi inak normalne, nepozorujem pri riadeni nejake zmeny. Dakujem vopred za postrehy.
-
jaky benzin do TSI
Do mojho Roomstra 1.2 TSI som obcas daval viacoktanovy benzin 'na precistenie' motora. Raz som natankoval 100 oktanovy na Shell v Nemecku. Po tom ako ca. v 190 km/hod na dialnici zasvietili viacere kontrolky a motor sa triasol akoby chcel vyskocit zpod kapoty uz radsej tankujem len 95tku (servis na diagnostike nic nenasiel...).
-
Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody
Motor je jeden ale aka dlha je uplne nova retaz, to som sa nikde nedozvedel...
-
Porucha motoru pri startu 1.2 TSI - preskocene rozvody
Vie niekto aka dlha je retaz ked je nova ? Mne to v servise nevedeli povedat. Pisete tu, ze 70mm je OK. Ja mam 72, a max je vraj 74mm.Potom vymena. (Je asi jedno ci ma clovek Fabiu alebo Roomstra...)
- Náboj
- Náboj
-
Rány od podvozku (či motoru) za tepla
Poprosim o radu. Pravdepodobne sa jedna o rovnaky problem aky bol popisany v 1. prispevku. Ja pocujem divne zvuky len za zahriateho motoru pri radeni 1-2, 2-3 a je jedno ci idem po rovnej ceste, do zakruty ci na nerovnosti. poznava niekto ten zvuk ? vid. moj prispevok - http://forum.skodahome.cz/topic/123255-divn%C3%A9-zvuky-z-motoru-12-tsi-63kw/page-4#entry1930191
-
Divné zvuky z motoru 1.2 TSI 63kW
lubikSK: u teba nic nove ? Ja som bol s tym zvukom v servise ale nic nenasli. Podarilo sa ho s technikom nasimulovat ale i tak jeho povod neidentifikovali. Retaz ma dlzku 72mm, podla SkodaAuto je limit na vymenu 74mm.Takze smola. Kolko ma retaz nova, to som sa nedozvedel Takze neviem ci sa od novoty predlzila alebo nie.
-
Divné zvuky z motoru 1.2 TSI 63kW
Daj potom prosim vediet ako si dopadol. Mne tam dali ten cierny sacok i dielensku akciu na upevnenie nejakeho zvazku el. kablov,ale nic nepomohlo. Vdaka
-
Divné zvuky z motoru 1.2 TSI 63kW
OK,skusim. Ten cierny sacok ale riesi problem pri drncani na volnobehu,nie ? Ja ten divny zvuk z videa pocujem az ked som nad ca. 2500 ot./min pri zahriatom motore.
-
Divné zvuky z motoru 1.2 TSI 63kW
Dufam,ze mal niekto podobny problem a zvuk uz pocul. Na fore sa objavuje: - drnciaca tycka turba (vymedzovaciu podlozku mam), - palivove trubky (tu sa mi zda, ze problem je len pri volnobehu,na rozdiel odo mna + v servise mi dali ten cierny sacok, ktory nepomohol odstranit moj problem) - drnciaca retaz (zavislost na teplote oleja ?) - ventilator v palubnej doske u spolujazdca (tu netusim, preco by sa problem vyskytoval len pri teplom motore)
-
Divné zvuky z motoru 1.2 TSI 63kW
Poprosim vas o radu, vie niekto identifikovat zvuk z prilozeneho videa ? Jedna sa o 3-4 sekundu. Typicky problemovy scenar: - Jazda na dialnici,dlhodobejsie na cca 3100ot., teplota oleja 98-100st. - po tejto jazde, vjazd do mesta.Typicky cca 30-60 km/hod. Semafory, rozbiehanie, brzda, plyn,takze ziadna plynula zataz. - Ochladenie motora v meste na ca. 90-92 st., PROBLEM pri preradeni z 1 na 2 alebo 2 na 3 a vystupani otacok na ca. 3000 ot. Zvuk sa ozyva pri pridani plynu/zrychlovani. Pri volnobehu a ked je motor studeny a teplota nevystupi na tych 100st. som problem este nezaregistroval. Zda sa mi, ze zvuk ide z motorovej casti na spolujazdcovej strane,je to vsak tazko presne identifikovat. Mne pripada dost pravidelny, akoby nejake lopatky alebo clanky retaze (?) na nieco narazali. Vdaka za kazdy postreh. 12tsi-w.wmv
- Řetěz v rozvodech 1.2 TSI