Přejít na obsah

Jairo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    197
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    6

Oznámení Jairo

Nováček

Nováček (1/14)

  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

22

Popularita

  1. zdravim.mal niekto problem s otvaranim zadných dveri kufra a roomstri? Po otvorení dialkovym bliknu svetla, bocne dvere sa dajú otvorit ale kufor je akoby stale zavretý.rukou sa to da otvorit az na 2.,3. krat prip. vôbec nie
  2. Jairo

    Dranie pneu

    DOT som este nepozeral ale pneu nebudu starsie ako (cca) 6 rokov. Zvlastne je ze zadne su OK, predne uplne KO.
  3. Jairo

    Dranie pneu

    Prosim, pozrite si 2 obrazky mojich zimnych pneumatik v prilohe. Videli ste nieco podobne ? Ide o to,ze dezen pneumatik je velmi opotrebeny, poskodeny. Na mnohych miestach sa dezen (guma) oddeluje od pneumatiky, nebol by ju problem rukou odtrnut. Na niektorych miestach je dezen akoby uplne roztaveny. Pravdupovediac take pneu som doteraz nikde nevidel. Pneumatiky su cca 5 rokov stare a maju najazdene len ca. 30,000 km. Dolezite je, ci takto znicene pneumatiky neukazuju na nejaky problem s riadenim, zlou geometriou,... (kedze na prednej naprave je dezen ovela viac opotrebeny,vzadu prakticky minimalne) Mal by som par vysvetleni, ale netusim ci je niektore z nich pricinou takto vyzerajucich pneumatik : - pneumatiky su jednoducho stare (prakticky vsade je vidiet dost popraskana guma) - pred zimou jazdili tieto zimne gumy cca mesiac v teplotach 15-20 stupnoch (aj ked len po rovnych a upravenych mestskych cestach a dialniciach bez kamienkov a strku kde by sa dezen mohol zosuchat) - minulu jar bol sprej z Lidlu na 'ozivenie' pneu omylom nastriekany komplet aj na behune zimnych pneumatik a nasledne boli kolesa uskladnene na leto v pivnici. Mohol by tento sprej takto znehodnotit pneumatiky na hnacej naprave ? - zial stalo sa mi pri nudzovej vymene predneho kolesa (defekt), ze auto zo zdvihaka sklzlo. Auto nespadlo na podvozok ale ostalo zazrakom stat na uvolnenom kolese, ktore bolo pripevnene k naboju este poslednych srobom. Ten uz bol takmer uplne vysrobovany a drzal snad zazrakom poslednym zavitom. Mohol sa teoreticky napr. poskodit naboj, pripadne zmenit zbiehavost kolies, ktora tak donicila pneumatiky pocas 500 km co boli obute na aute? Auto jazdi inak normalne, nepozorujem pri riadeni nejake zmeny. Dakujem vopred za postrehy.
  4. Do mojho Roomstra 1.2 TSI som obcas daval viacoktanovy benzin 'na precistenie' motora. Raz som natankoval 100 oktanovy na Shell v Nemecku. Po tom ako ca. v 190 km/hod na dialnici zasvietili viacere kontrolky a motor sa triasol akoby chcel vyskocit zpod kapoty uz radsej tankujem len 95tku (servis na diagnostike nic nenasiel...).
  5. Motor je jeden ale aka dlha je uplne nova retaz, to som sa nikde nedozvedel...
  6. Vie niekto aka dlha je retaz ked je nova ? Mne to v servise nevedeli povedat. Pisete tu, ze 70mm je OK. Ja mam 72, a max je vraj 74mm.Potom vymena. (Je asi jedno ci ma clovek Fabiu alebo Roomstra...)
  7. Jairo

    Náboj

    A ked ich ma (dodatocne) aj na prednej naprave ? Mozno je to zbytocne,ale co ked su tie krytky tam ? Je to problem ? Skoda ich tam vraj neodporuca davat.
  8. Jairo

    Náboj

    Moze krytka na naboji prednych kolies (ma ju napr.Voltys) sposobit nejake realne problemy ? Skoda-Auto dava krytky iba na zadne kolesa,nejaky dovod tu asi bude...
  9. Poprosim o radu. Pravdepodobne sa jedna o rovnaky problem aky bol popisany v 1. prispevku. Ja pocujem divne zvuky len za zahriateho motoru pri radeni 1-2, 2-3 a je jedno ci idem po rovnej ceste, do zakruty ci na nerovnosti. poznava niekto ten zvuk ? vid. moj prispevok - http://forum.skodahome.cz/topic/123255-divn%C3%A9-zvuky-z-motoru-12-tsi-63kw/page-4#entry1930191
  10. lubikSK: u teba nic nove ? Ja som bol s tym zvukom v servise ale nic nenasli. Podarilo sa ho s technikom nasimulovat ale i tak jeho povod neidentifikovali. Retaz ma dlzku 72mm, podla SkodaAuto je limit na vymenu 74mm.Takze smola. Kolko ma retaz nova, to som sa nedozvedel Takze neviem ci sa od novoty predlzila alebo nie.
  11. Daj potom prosim vediet ako si dopadol. Mne tam dali ten cierny sacok i dielensku akciu na upevnenie nejakeho zvazku el. kablov,ale nic nepomohlo. Vdaka
  12. OK,skusim. Ten cierny sacok ale riesi problem pri drncani na volnobehu,nie ? Ja ten divny zvuk z videa pocujem az ked som nad ca. 2500 ot./min pri zahriatom motore.
  13. Dufam,ze mal niekto podobny problem a zvuk uz pocul. Na fore sa objavuje: - drnciaca tycka turba (vymedzovaciu podlozku mam), - palivove trubky (tu sa mi zda, ze problem je len pri volnobehu,na rozdiel odo mna + v servise mi dali ten cierny sacok, ktory nepomohol odstranit moj problem) - drnciaca retaz (zavislost na teplote oleja ?) - ventilator v palubnej doske u spolujazdca (tu netusim, preco by sa problem vyskytoval len pri teplom motore)
  14. Poprosim vas o radu, vie niekto identifikovat zvuk z prilozeneho videa ? Jedna sa o 3-4 sekundu. Typicky problemovy scenar: - Jazda na dialnici,dlhodobejsie na cca 3100ot., teplota oleja 98-100st. - po tejto jazde, vjazd do mesta.Typicky cca 30-60 km/hod. Semafory, rozbiehanie, brzda, plyn,takze ziadna plynula zataz. - Ochladenie motora v meste na ca. 90-92 st., PROBLEM pri preradeni z 1 na 2 alebo 2 na 3 a vystupani otacok na ca. 3000 ot. Zvuk sa ozyva pri pridani plynu/zrychlovani. Pri volnobehu a ked je motor studeny a teplota nevystupi na tych 100st. som problem este nezaregistroval. Zda sa mi, ze zvuk ide z motorovej casti na spolujazdcovej strane,je to vsak tazko presne identifikovat. Mne pripada dost pravidelny, akoby nejake lopatky alebo clanky retaze (?) na nieco narazali. Vdaka za kazdy postreh. 12tsi-w.wmv
  15. Keby tak aj o 5 rokov bol hrkotanie retaze po starte jediny 'kozmeticky' problem, ktory by sa riesil na tomto fore Bodaj by to u vsetkych skoncilo len tym neprijemnym zvukom a ziadnymi nasledkami na motore...
×
×
  • Vytvořit nový...