-
Chlazení motoru BTS 1,6 16V a vše kolem toho
Kluci nevíte, jestli se musí při demontáži sahary - tedy jen pouze motoru sahary demontovat i celý chladič? Potřebuji vyměnit vrtuli ventilátoru chladiče, dělal jste to už někdo? Roomster 1,6 16V motor BTS. Díky za odpověď.
-
Problémy s odemykáním a zamykáním auta a se světlem v kufru Fabia II
Závada odstraněna. Bylo to tak jak psal "jipol57" úplně přerušený drát v průchodce do 5.dveří. Vlastně se nelze ani čemu divit, protože takové "nitě" co tam výrobci dávají nemůžou nic moc vydržet, ten vodič co byl přerušený tak má vnější průměr včetně izolace 1,5mm a izolace na těch vodičích taky není zrovna z těch měkčích. Ještě byly načnuté další 2 vodiče ve svazku - kostra a přívod do vyhřívání skla - na nich byla zatím popraskaná izolace, žíly byly ještě OK Díky "jipol57"
-
Problémy s odemykáním a zamykáním auta a se světlem v kufru Fabia II
Právě, že diagnostika píše: "Nenalezena žádná chyba"
-
Problémy s odemykáním a zamykáním auta a se světlem v kufru Fabia II
Tak pojistka to není - prověřeno, mám DO s možností otevírání kufru - taky to nejde. Při stisknutí tlačítka zámku relátko v ŘJ slyšitelně cvakne, ale jestli skutečně jeho kontakty sepnou to zatím nevím. Zítra prověřím změny polarity na pinu 4 u zámku. Zatím díky za rady.
-
Problémy s odemykáním a zamykáním auta a se světlem v kufru Fabia II
Roomster 1,6 M.R. 2010, před FL, origo z výroby centrální zamykání s DO. Mám problém s otevíráním 5. dveří. Mikrospínače ve všech dveřích jsou OK, mikrospínač v otevíracím tlačítku 5.dveří je taky OK (kontrolováno VAG-COMem, že mikrospínače skutečně spínají, takže bych asi vyloučil i kabeláž) přesto dveře nejdou otevřít, nevíte někdo kde hledat závadu?
-
Tazne zariadenie kódovanie
V zásuvce pro přívěs musí být kontakt, který při zasunuté vidlici přívěsu (nebo i jen samotného adaptéru 7><13pólů nebo 13><7pólů) dává povel do jednotky couvacích senzorů, že je připojen přívěs a couvací senzory vypne.
- Interiérové světlo
-
smula na aute
Ten fén se mě moc nelíbil, takže jsem zkusil pohledat i jinde, než na tomhle fóru. Tam radili různé způsoby od sádla, terpentýnu, lihu až po "písek na nádobí" (to si nedělám srandu - tuhle metodu mě radil jeden prodavač autokosmetiky). Protože jsem zrovna ty první tři věci neměl zrovna po ruce a písek jsem tedy odmítl, vzal jsem IZOPROPYLALKOHOL, který jsem zrovna měl a povedlo se.
-
svítící kontrolka stále otevřených dveří
Něco podobného jsem řešil vloni v létě, ale u dveří řidiče. Měl jsem ale opačnou závadu, otevření dveří nebylo signalizováno. Bylo to mikrospínačem v zámku dveří. Autorizovaný servis to řeší kompletní výměnou celého zámku (cena cca 4-5tisíc). Vlastními silami - tj. výměna vadného mikrospínače, který jsem koupil za 50-60Kč + čas na rozebrání tapecu, demontáž zámku, výměna mikrospínače a zpětná montáž. Koupil jsem to zde: http://www.pselectronic.cz/ (katalogové číslo 5108-265, typ V4NCT7).
-
smula na aute
Jak odstraňujete už úplně zaschlou smůlu (pryskyřici), technický benzín, ředidlo S6006 jsem zkoušel - bez výsledku. S6006 celkem funguje, ale smůla musí být alespoň trochu měkká. Mám hlavně na střeše skvrny od smůly, které jsou totálně zaschlé, čím odstranit ???
-
Stahování oken - nefunkční druhá poloha tlačítka
Taky se mě to už stalo i když ne po odpojení AKU jak píšou v příručce a pomohlo to. Zkus tohle (citát z návodu k obsluze auta) "Automatika spouštění oken mimo provoz Po odpojení a opětovném připojení akumulátoru je automatika spouštění oken nefunkční. Systém je nutno aktivovat. Postup obnovení funkčnosti je následující: • podržte klíč v zámku řidiče v zamykací poloze, dokud se všechna okna nezavřou; • klíč uvolněte; • znovu podržte klíč v zamykací poloze ještě asi 3 s."
-
svítí (problikává) kontrolka dobíjení
Již od prvních modelů Roomstra se dávala v některých případech volnoběžka na alternátor dle obrázku to vypadá , že jen v případě kdy je na alternátoru drážkovaná řemenice, pokud je tam ozubená tak volnoběžka není.
-
Climatronic
-
Symbol u teploty - Autorádio SWING
Sice nemám radio SWING, takže nemohu sám říct, jestli ten trojúhelník (viz. přiložený obrázek) je stále v této poloze. Pokud by však byl někdy vrcholem trojúhelníka nahoře a někdy vrcholem trojúhelníka dole, mohlo by to znamenat, že teplota má buď vzrůstající tendenci, nebo naopak klesající tendenci. To je ale pouze moje domněnka, nepodložená žádnou zkušeností. Faktem ale je, že návod k radiu SWING, který výrobce auta dodává se o této funkci vůbec nezmiňuje. Ten návod je vlastně jen takové letmé seznámení s přístrojem, na všechny možné funkce si uživatel musí přijít sám. Asi předpokládají, že návody vlastně nikdo nečte.
-
palubni pocitac
Je mi celkem jasné, že proudový odběr LCD displejů je oproti jiným trvale připojeným zařízením v autě (ta která jsou v provozu StandBy) je zcela mizivá, ale o to mně vůbec nešlo. Jen mě zajímalo, jestli by to nebylo možné např. přes diagnostickou zásuvku nastavit tak, aby zkrátka displej PP byl po vypnutí zapalování bez jakýchkoliv zobrazených údajů. Někteří zloději si kromě jiných znaků vybírají i auta podle počtu najetých kilometrů. To byl ten důvod proč jsem se na to ptal. Jedno auto už mě bylo totiž nenávratně "zmizeno".