-
Starty CNG v zimě
Vozy CNG prodávané firmou Škoda jezdí přednostně na CNG a do - 11°C na CNG i startují. Až pod touto teplotou startují tyto vozy na benzín a po několika minutách automaticky přepnou na CNG. Jet přednostně na benzín systém neumožňuje. K přepnutí systému na provoz na benzín dojde automaticky až po vyčerpaní CNG
-
Kola na zimu
Na zimu raději užší pneumatiky, tak jsme dali Wintercontact TS 860 175/65 R14 na plecháčích, přeci si nenecháme elektrony otloukat posypovým štěrkem :-(
-
CNG
V rodině se objevilo ojeté Citigo CNG, na tachometru mělo 164 600 km, rok výroby 2014 model 2015. Plná nádrž do 275 Kč, ujede se vždy přes 300 km, takže jsme na 0,9 Kč kilometr, čerpaček máme kolem dost, tak dnes není problém tankovat. Uvidíme kolik vydrží motor. Auto bylo za třetinu pořizovací ceny nového, takže jsme to riskli :-). Na zimu jsme ho obuli do nových TS 860, zimáky k autu byly KO.
-
Octavie na baterky
-
Clintův pirátský klub
Já to vyřeším po třech letech výměnou za jiné auto, minule jsem to tak udělal, 3 roky plní vše a potom čus octavie. Když tady nemají rádi lidi z TPCA tak zde nebudu smrdět
-
ČKP a povinné ručení. Stalo se tohle už někomu z vás ?
Syn prodal auto a ve smlouvě měl napsáno, že kupující do toho a toho data auto přehlásí na sebe. Kupující se na to vykašlal. Česká kancelář před dvěma roky chtěla po synovi doplatit, ten jim poslal papíry o prodeji a byl dva roky klid. Letos se ozvali znovu a znovu jim poslal papíry, mají v tom bor..... takže za dva roky jim to bude zase posílat. Z toho plyne ponaučení, schovávat si papíry o všech prodejích a nikomu nevěřit. Takže to nemá binec jen registr vozidel, ale i kancelář pojistitelů, protože by měli mít k tomu autu napsáno, že je to vyřešené a že mají peníze vymáhat na někom jiném
-
Clintův pirátský klub
stálý zákazník má výhodu, když u nich nakupuješ a znají tvoji historii, chovají se lépe. Ke mně startuje technik od servisu, když vcházím do dveří, protože tam často dáváme auta na garančky i opravy. Na drahé obleky mají lidi často půjčené, jojo, milionář si může chodit oblečený jak chce, ale zaměstnanec musí vypadat před zákazníky vždy dobře :-)
-
Clintův pirátský klub
když na tobě vidí, že další auto nekoupíš, tak na tebe ..............
-
Clintův pirátský klub
Každé sériové zabezpečení lze obejít, to není problém. Zloději se rychle zacvičí a potom je to také sériovka, jedno auto za druhým :-( Poctivé české palivo http://liberec.idnes.cz/nafta-palivo-dan-podvod-celnik-ropa-benzin-pumpa-fth-/liberec-zpravy.aspx?c=A131213_083052_liberec-zpravy_ddt , čest padlým dieselům
-
Clintův pirátský klub
Leptání skel je taková lepší fixa, ale vypískování skel je hloubkové, to je jako vyražení čísel do bloku motoru a nebo kdyby to někdo jen vyleptal do hloubky 0,01 mm, když zmizí troška materiálu, nikdo to nepozná
-
Clintův pirátský klub
Na octavii mně pískoval http://www.vysilacky-navigace.cz/piskovani-produkt-409.html , dělal mně již dvě auta, bylo to kolem 1500 Kč, jsou to dva roky, dělá to venku, takže v zimě asi smůla
-
Clintův pirátský klub
Ve Světě motoru potvrdili moji teorii, pískovaná skla jsou výborná, leptaná jsou smazat. Pískování skel jde do hloubky skla, leptání nemá hloubku a tak jde snadno smazat. Raději dáváme o tisíc Kč víc za pískování skel. Podle mých zkušeností má hodně lidí se zamykáním řadičky problémy, je to úkon navíc a stojí to dost peněz. Je to další kurvítko v autě....a to jich v tom autě je :-)
-
Clintův pirátský klub
Víc koní, víc problémů :-). Ještě sehnat servis, kde se o to umí postarat. Hlavně by to chtělo tankovat v Německu a nebo Rakousku, naše palivo zabije časem každý motor ( mimo pár dovážených benzínů)
-
Jak poznat bouračku
Tester laku je na nic, protože auta se přestříkávají i ve výrobě.....když se něco nepovede. Spíš bych měl strach z exekucí atd. Historie vozu by mohla být u Škodovky, většina oprav se provádí první tři roky v autorizovaném servisu. Dobré je zkontrolovat rok výroby skel, ale nejlepší je odborník, který zná finty prodejců. Také se dá zkontrolovat diagnostikou stav motoru a souhlas kilometrů, to laik nezvládne
-
Clintův pirátský klub
Škodovka je prezentováno jako normální auto pro normální lidi, tak jsou ve Velké Británii v šoku, když je spolehlivější než Renault, Fiat a další, potom je zákazník spokojený. Korejci mají nafouklé reklamy, Brit si koupí superauto, ale v kvalitě průměrné a nižší, tedy není spokojen. Nemusím obecně korejské výrobky, to raději Taiwan, když musím do levnějších věcí