Jump to content

HWSpeedy

Uživatel
  • Content Count

    162
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

15 Good

About HWSpeedy

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,147 profile views
  1. Jako pokud se chcete bavit jako Mistr Fóra tak se nemáme o čem bavit. Já jsem reagoval na Vaše tvrzení, že vůle v ložisku se určitě projeví jen při pouhém otáčení rukou. Pak z toho bylo "Pootočíš, přimáčkneš, zacloumáš". Opravdu se nemám náladu s někým bavit tímto stylem. Takže ještě jednou děkuji.
  2. Vyřešilo se to vždy samo po ujetí nějaké vzdálenosti. A tak jak píší dále ostatní, asi to opravdu souvisí s tlakem, na té Benzině-Kaštanové to většinou plní na větší tlak.
  3. No super, takže jak jsem psal, pouhopouhé otáčení nestačí. A nevím podle čeho jako soudíš? Občas stačí jen selský rozum a je jasné, že něco není až tak jednoduché. A mimochodem, poctivý mikrometr ještě z časů pořádných průmyslových továren mám k dispozici, stačí zajít k tátovi. Na google se samo podívám. Každopádně ale díky za tvé příspěvky, minimálně jsem o tom musel celkem přemýšlet.
  4. Já tedy nevím, možná jen nechápu myšlenku. Ale pouhým protáčením náboje přece žádnou vůli nemusím vůbec objevit ani kdyby ji skutečně měl. Na náboj působí jen odvodová síla kterou jím otáčím. Nebo je myšleno, že na náboj, potažmo ložisko budu působit střídavě silou z boční strany abych dosáhl projevu vůle, pokud tam taková je? Možná by to chtělo obrázek.
  5. Počkat, vůle v ložisku je vůle a házivost je házivost, ta je jasná. A na ložisko působí za jízdy síly které nenasimuluji ručně při měření. Poznám vůli když zvednu auto a zkusím rukama mlet s celým kolem? Poznám to nějak při jízdě že se to bude nějak projevovat?
  6. Co to je mlátí? Mně řekněme ťukalo od přední nápravy při přejezdech nerovností, například příčné prahy, hodně například na polňačce s dírami, prostě pokud přední náprava pracovala. Servis to na několikátý pokus nakonec vyřešil pečlivým promazáním zadních silentbloků přední nápravy (jestli to píši dobře). Pak mě bylo ještě řečeno, že to není ťukání ani bouchání, ale vrzání. A že snad na to je nějaký přípis od Škodovky. Vydrží to tak vždy přesně servisní interval, tak to vždy nechám udělat při servisu. Ale co mě to dělá prakticky od novoty, občas se ozve takové jakoby lupnutí ze předku, přirovnal bych to jakoby pružina někam zaskočila. Ale nakonec jsem to přestal řešit.
  7. A dá se takováto vůle v ložisku nějak laicky poznat?
  8. Co to je mlátí? Mně řekněme ťukalo od přední nápravy při přejezdech nerovností, například příčné prahy, hodně například na polňačce s dírami, prostě pokud přední náprava pracovala. Servis to na několikátý pokus nakonec vyřešil pečlivým promazáním zadních silentbloků přední nápravy (jestli to píši dobře). Pak mě bylo ještě řečeno, že to není ťukání ani bouchání, ale vrzání. A že snad na to je nějaký přípis od Škodovky. Vydrží to tak vždy přesně servisní interval, tak to vždy nechám udělat při servisu. Ale co mě to dělá prakticky od novoty, občas se ozve takové jakoby lupnutí ze předku, přirovnal bych to jakoby pružina někam zaskočila. Ale nakonec jsem to přestal řešit. Edit: Sorry, máš pravdu, ale člověku to při psaní nedojde, že se téma stočilo úplně jinam. Zkopíroval jsem tedy tento příspěvek do sekce Podvozek.
  9. Ahoj, tak pokud po 2000 km zvlněné, tak to je divné. To že by pomohla výměna ložisek je nějak dokázané? A jak se ty ložiska tváří teď u tebe? Já po výměně najel 10000 a začaly se objevovat vibrace. Po 20000 jsem je nechal přetočit. Pak po dalších cca 30000 opět to samé. Ale ty vibrace nebyly vždy, jako by to někdy chytlo nějakou frekvenci a ta to pak zesílila. Podobně jako rozvážené kolo a vibrace při určitých rychlostech. Jinak auto jezdí jak po kolejích, žádné podezření na ložiska nemám. Teď poslední dobou jezdím spíš tak, že úmyslně nechám auto jet déle a brzdit spíše krátce a intenzivněji tak uvidím zda se to nějak projeví.
  10. Jak píše kolega, při spálení jedné se ta druhá přetěžuje a dost často se spálí brzy taky. Jinak v CG je přístup ke světlům naprosto pohodový, měli by si vzít příklad pro kolikrát velká auta, kde se musí vydělávat světlo ven.
  11. Tato auta většinou jezdila do nějakého značkového servisu a neměl by být problém zjistit kam a jaké se na tom dělali práce. Bylo by zajímavé vědět, zda jezdíš při tom nájezdu původní tlumiče, pokud ano a dá se s tím jezdit, tak by to taky něco vypovídalo o výdrži.
  12. A máš seznam co se dělalo (pokud se dělalo) za servis za předchozího majitele? Tlumiče, spojka, ....?
  13. Tak zas tak jednoduché to určitě nebude. Snese dvojitou zátěž původní kabel k levé mlhovce a pojistka? Dá se kabel napojit do stávajícího konektoru, případně se dá udělat nějaká úprava? Kudy táhnout ten kabel?
  14. Zdravím, neřešil někdo dodělání pravé zadní mlhovky? Nebo nemají ji novější ročníky zapojenou? Dnes jsem měl vyndaná zadní světla (pod nimi bylo tak 1/2 cm tlustá vrstva písku a bahna) a v pravém světle je zadrátovaná i mlhovka a dokonce i dvojitá žárovka tam je. Akorát schází přívodní drát vedoucí do konektoru.
  15. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    Jo jako vážně. Kdo normální si bude v CG iV ohřívat zadek? Možná ten, který v tom pojede 20 km do práce a pak zase zpět. Ale určitě ne nikdo, kdo s tím bude jezdit dál. Protože co si budeme povídat, bude potřeba za jízdy i vytápět interiér. A to určitě v mrazu pěkně zkrátí dojezd. Sám mám vyhřívané sedačky ale spíš jen kvůli tomu, že v tom autě které bylo kupované jako roční už byly. Použil jsem to párkrát. Ale možná nejsem normální. :-)
×
×
  • Create New...