Jump to content

HWSpeedy

Uživatel
  • Content Count

    138
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

13 Good

About HWSpeedy

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,013 profile views
  1. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    No já jen že když přišly první zprávy, tak se psalo dojezd přes 300 km. Teď tam mají přes 235 km.
  2. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    Blbá otázka, neměl být právě u CITIGOe iV dojezd přes 300 km?
  3. Díky za tu fotku. Kdyby alespoň byly do tvaru čtverce a přesně uprostřed, ale takto? No comment.
  4. Tady to nevypadá na nějaký prolis a dírky: https://www.botro-trade.cz/fotky69411/fotos/_vyrn_345kufr-citigo.png Škoda že není větší ta fotka
  5. Zdravím, neřešil někdo odstranění znaku Škoda na zadních dveřích? Jde to bez problému? Jsou dveře pod znakem rovné nebo je tam nějaký prolis?
  6. Co pořád máte s tím srovnáním s Fabií I.? Naprosto jiná doba, auta všeobecně zdražila. Ceník od 5. 11. 2012 cena CG začíná od 180000 Kč. Ceník od 19. 10. 2018 cena od 200000 Kč. Z kterého roku že je ta Fabia I.? Tak jsem něco pohledal. Fabia Junior cena od 230000 Kč. Normální Fabia prý byla v roce 1999 od 250000 Kč. Něco mně uniká? A co pořád máte s tím třesením? Pořád to opakujete, jako by to byla obecná vlastnost toho auta.
  7. "každý jsme jiný a i názor nemáme všichni stejný, že?" vs. "Sa čudujem, že si také čudo mohol kedy kto kúpiť."
  8. Opravdu nevím co si o tomto příspěvku mám myslet. Mám zkušenosti s dvěma CG, obě ale na CNG a ani jedno se nikdy absolutně netřáslo. A nikdo si snad na toto nikde ani nestěžoval. Dělat na základě jednoho holokusu určeného navíc jako náhradní auto obecnou zkušenost je naprosto mimo. Porovnávat cenu s Fabii I. je taky dost mimo. O kolik je dnešní Fabie dražší? O kolik dražší je naprostá většina aut? A bude je a jen hůře. A Fiat 500 imidžovka????? To teda nevím.
  9. Smysl Vašeho příspěvku je jaký? Kritizovat auto bez jakékoliv výbavy? Budete se asi divit, ale CG má hodně spokojených uživatelů a pro mnohé má lepší užitnou hodnotu jako Vaše RS.
  10. Zdravím, dnes začal motor mírně pískat mezi 2000-3000 otáčkama. Pískání není nepřetržité, je to takové píííísk, chvilku pauza a zase píííííísk. Zvuk podobný jako od pískajícího turba (možná ho tam někdo domontoval natajňačku). Dělá to jen pod plynem, po sundání nohy z plynu ne. Napadá někoho něco? Edit: Tak druhý den pískání zmizelo. Najeto 300 km a nic. Mám ale takového tucha, že to byl zdvižený varovný prst (doufám že ne prostředníček).
  11. 7 koní by jsi asi fakt nepoznal, to větší rozdíl na maximálce u CG udělá když pojedeš proti nebo po větru. To ten krouťák může být daleko zajímavější. Hlavně jeho průběh. Nechal bych si poslat grafy průběhu před a po. P.S. Občas si říkám, že takové TGi s malinkým turbem by bylo naprosto super. Klidně 50 kW, ale aby táhlo odspodu. I teď se s tím dá jezdit velmi svižně, ale za cenu vyšší spotřeby, člověk pak musí motor držet nad 3000 otáčkami. To se pak někdo i diví, jaká to dokáže být motokára.
  12. Tak už startujeme. Ještě jednou velké díky za rychlé a přínosné odpovědi na mé amatérské otázky.
  13. Spíš bych tipoval, že normálně to je rovná plocha která se časem vydřela. Ještě mě zaráží, když jsem to trochu očistil, tak nalevo od té vydřené drážky je i na fotce vidět měděná ploška, která tam právě udělala ostrý schod přes který neprojde ten trn. K čemu to tam je asi tak dobré?
  14. Takže to asi jistí ta barva a bude vystaráno. Jinak jsem to rozdělal a prosím na to koukni, jestli je to stejná příčina jako jsi řešil u kamaráda. Tady jen trn časem prošoupal ten plast a teď tam vždy zapadne a nemůže se to přes to otočit dále a nastartovat. Dále doufám že ta kulička je na správném místě, když jsem ten vršek sundal, tak byla tady a na ní byla "přilepená" pružinka, která předpokládám patří tak kam jsem ji pak dal, viz fotky. Když už nic, tak bych si ji rád nechal jako rezervní. Předpokládám zakápnutí umělou hmotou a vybroušení do "původní" podoby.
  15. tak spínačka venku (konečně jsme si našel trochu času) nová ještě nedorazila, doufám v zítřek. A teď moje laické otázky: - Problém předpokládám je uvnitř, jde to rozumně rozebrat tak že na mě nevyskočí nějaká pérka nebo pružinky a jde to pak rozumně poskládat zpět? - Kde shánět pojistný lak na ty svěrné šroubky? Předpokládám, že to tam není pro nic za nic - Pojistná barva na šroubu držícího volant se dá někde normálně sehnat? Normální prodejna barvy-laky?
×
×
  • Create New...