Jump to content

HWSpeedy

Uživatel
  • Content Count

    194
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About HWSpeedy

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

1,331 profile views
  1. HWSpeedy

    Silentbloky

    Zdravím, má někdo zkušenosti se silentbloky Powerflex? https://www.powerflex.co.uk/products/Citigo+%282011+-%29-3076/1.html Někde uvádějí že by měly řešit i chronické problémy s vibracemi brzd u Octavie 1. A právě i CG s tímto mají občas problém.
  2. Co nikde neseženu? Převodový olej jiného výrobce s uvedenou normou VW? Aha, že jich je plný internet.
  3. Proč prosím pořád vytahujete vyplatí/nevyplatí? O tom nerozhodujete ani Vy ani já, ale ten výrobce. A je zajímavé, že převodových olejů je nespočet od nespočet výrobců. Těm se to taky nevyplatí? Buď ty oleje mají nějakou normu a nebo nemají. Pokud mají, tak v té normě musí být uvedeno naprosto vše aby je mohl vyrobit kdokoliv jiný. Od toho ty normy jsou. A pokud má nějaká olej nějakou normu (a jsem přesvědčen že má už jen z principu volné soutěže na trhu) tak ten olej musí být schopen vyrobit kdokoliv jiný. To jestli se mu vyplatí nebo ne nechejme na případném výrobci. A jak píše Du
  4. Jako sorry "že existují důvody proč náhražky u převodovek nepoužívat" to je jak z reklamy. Jaké důvody? Má originální olej něco co jiný mít nemůže? Máme normy a pokud jiný olej odpovídá normě tak kde přesně je problém? Proč neřekne nikdo konkrétní důvod? Další "je náplň doživotní". Opět jako z reklamy. Co to přesně je? Proč neřeknou například 200000 km nebo jiný nájezd? A argument že dnešní auta stejně nevydrží více jak 250000 km je taky naprosto mimo. "je to tak zanedbatelné potenciálně prodané množství, že se mu to sotva vyplatí vyrábět" - a proto je na trhu vícero olejů různých zn
  5. Celkem by mě zajímalo (a asi nejenom mě) co za takové technické změny vyžaduje jeden konkrétní drahý olej za který není náhrada? Víte někdo něco bližšího nebo nějaké novinky na toto téma? V čem asi tak má být ta výjimečnost?
  6. Zdravím, dokáže někdo říci jakou přesně normu by měl splňovat olej do převodovky? Například VW 501.50 nebo tak něco podobného? Zatím to tu tuším nepadlo a například ten Shell Spirax na fotce koupíte za 1/10 ceny.
  7. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    Ondřej Hluchý píše: Ja mám nastavené 55km/h tachometrových, aby to bolo v reále tých 50 a nikoho som tým neobmedzoval...? Zrkadlá sa mi zdajú v pohode... Pred tým som mal Citroen C3 Picasso a vôbec som si nevšimol, že by Citigo bolo horšie... Pozeral som na opotrebenie pneumatík a zdajú sa byť zjazdené rovnomerne. Ale je pravda, že pri nájazde 8600km je to ešte skoro hodnotiť... Tempomat používám naprosto stejně, zapnu těsně před obcí a nechám to jet. Dneska měří alespoň u nás ručními přístroji schovaní za rohem domů v kdejaké vesničce. A pak když nespěchám na poloprázdné dálnici n
  8. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    CG a zpětné zrcátko, problém? Jaké zrcátko máte na mysli? Jestli levé venkovní, tak tam žádný problém nepozoruji. Dnes jsem to naschvál několikrát zkontroloval a nikdy se mně nestalo že by se auto schovalo celé do mrtvého úhlu. Vždy byl ještě vidět zadek v zrcátku a už jsem viděl periferně předek vedle sebe. Možná tak v pravém zrcátku pokud jsou vpravo dva pruhy nebo například jeden + připojovací. Zde si to musí člověk ohlídat, ale to i u jiných aut.
  9. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    Přesně tak, pokud máš aktivní tempomat tak jaképak brzdění. Jiná věc je aktivní tempomat a jízda z prudšího kopce kde u většiny tempomatů gravitace auto zrychluje nad rámec nastavené rychlosti. Lepší auta k tomu mají ještě další funkci, která zajistí případné přibrzdění na nastavenou rychlost. Toto by v tomto případě mohl u e-CG řešit ten rekuperační režim. Zkus to.
  10. Tak nový držák nainstalován. Byl to trochu porod, ale co je jednoduché, že? Na rozborku panelu kolem rádia pomohlo video https://www.youtube.com/watch?v=AHgPWzki6Bw Horší bylo, když jsem zjistil že kabel od původního držáku nevede přímo do rádia ale někam dál dolů. A rozdělávat celou palubky, to tedy ne. Vyndal jsem jen rádio. Nakonec jsem zjistil že původní držák jde rozdělat na dvě části a ta co zůstane společně s kabelem jde pak protáhnout otvorem dovnitř. Předtím se musí přecvaknout plastový pásek u držáku a druhý pásek který drží kabel pod palubkou. Po protažení dovnitř jsem ho
  11. Zdravím, vím že jsme spolu komunikovali ale pak jsem to úplně pustil stranou protože na Prahu od začátku korovaviru vůbec nejezdím. Včera mně definitivně dosloužilo HTC co jsem používal na navigaci, klasická porucha nabíjení protože jsem to v autě stavěl dlouhodobě dolů pod rádio na nabíjecí kabel. A tak jsem vzal jiný starší telefon a když už jsem to řešil, tak objednal u našeho prodejce držák do palubky a vlastní držák telefonu. Takže už vše mám, držák v palubce povolený, ale narazil jsem na to že kabel asi od držáku nejde oddělat. USB minimálně teď řešit nebudu, jde jen o to odstranit
  12. Jak demontovat původní spodní držák 1S0 035 935 z palubky? Bláhově jsem si myslel, že kabel co vede k rádiu jen od držáku nějak odpojím, kabel zasunu do palubky a původní držák odeberu. Ale koukal jsem a netuším zda je kabel napevno nebo jak? Musím případně odpojit konektory z druhého konce kabelu z rádia a pak kabel i s držákem vyjmout vrchem palubní desky? Pokud ano, je zde někde návod jak demontovat rádio na CG?
  13. HWSpeedy

    CITIGOe iV

    "elektrifikace se značce vyplatí jen u modelů do určité velikosti. V těch malých je to podle něj nesmysl" A o to větší nesmysl byl zrušit CNG. Naprosto skvělé auto. A dokázal bych si představit 1.0 TGi klidně stáhnuté jen na 50 kW.
  14. Na to snad jen napíši, že nemám nejmenší potřebu se s někým "dohadovat" na tak subjektivní téma jako je odhad vzdálenosti a rychlosti protijedoucího auta podle světel. Takže přeji mnoho kilometrů bez nehody.
  15. Ok, asi jsem opravdu už blbej a nikdy si toho nevšiml. Ale mám s tím najeto 180 000 km. Leda že by to doteď nefungovalo vůbec a nyní se to čidlo probralo a začalo fungovat jak má. Ale to se mně zase zdá nepravděpodobné. Ale když přemýšlím, tak jsem si opravdu ve dne nikdy nevšiml zhasnutí budíků a nikdy si nevšiml rozsvicení / zhasnutí podsvitu, vždy bych řekl že se plynule snižovalo vlastní reflexní osvícení budíků tak jak ubývalo světla venku. Kdyby to náhodou přestalo fungovat tak jak to teď tedy správně funguje, tak to sem pro zajímavost napíši a jinak to dál neřeším. @Supermar
×
×
  • Create New...