Zdravím,
tak jak to popisuješ se mo přsně děje i s mým SUPREM. To kolínko co říkáž je tlakový ventil, který řídí podtlka v systému. Já ho už měnil cca 10 x, vždycky tak po 4000 km. Začíná to tím, že se po jeho výměně a vymazání paměti za nějakou dobu ucítím na volnoběhu lehké kopnutí, jakoby vynechala cívka a za nějakou dobu se rosvítí žlutá ponorka a v paměti se uloží hláška, že je příliž chudá směs. Pak se nic neděje i ponorka po nějkaém čase sama zhasne, pak zas na volnoběhu pocítím buď lehký pokles otáček a motor jakoby chtěl zhasnout nebo opět lehké škytnutí a zas se rosvítí žlutá ponorka. Jinak motor běží jak hodinky. Po těch cca 4000 km (nejčastěji to mám vypozorované, že buď po výměně oleje nebo po jeho dolití na rysku) na volnoběhu začnou otáčky samy vybíhat nahoru a pak se zace propadnou (kolisíní). To už vím, že je membrána podtlakového ventilu prasklá (vždycky se objeví malá dírka v membáně, jako by ji někdo propíchnul). Vyměním ventil za 600 Kč a zase jezdím cca 4000 km a tak dokola. Stejmě jako ty jsem to měl asi u 5 různych automechaniků (servisů) a nikdo si s tím neví rady. Zkus prosím tě tlačit na ty Hellery, jestli oni něco nezjistí a dej mi vědět.
Kamil1503 e-mail: objednatel@email.cz
Čau