-
Svítí kontrolky ABS, ESP, tlak v pneu, nefunkční některé další části elektroniky vozu
Byl to ten magnetický kroužek v ložisku - prasklý. Výměna ložiska a OK
-
-
Svítí kontrolky ABS, ESP, tlak v pneu, nefunkční některé další části elektroniky vozu
Zdravím, vám se povedlo vyřešit ? Mám stejný problém na SIII, skočilo mi to tam v německu cestou na dovolenou a nerad bych měnil ložisko zbytečne.
- Koroze
- Koroze
-
Koroze
Zdravím, měl jsem v servise supa na opravu zadního nárazníku a po příjezdu ze servisu jsem si všiml něčeho čeho jsem si nebyl vědom že na autě mám (viz foto). Bude to rezaté, nebo je možné, že v servise udělali něco špatně ? Na autě je keramická ochrana laku. Při předání vozidla do servisu jsem zakázal auto mýt a případně dělat rozstřik do postranic právě kvůli té keramice. V případě rzi jsem někde slyšel, že škodovka dává záruku 10 let na prorazivění za předpokladu,že je auto servisováno dle servisních intervalů. Je to 3/17 s cca 130 000km na tachometru a nevynechaný žádný servis.
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Zdravím, našel by se tu někdo ochotný nakódovat následující věci ? - uzamčení auta při běžícím motoru - zavírání 5. dveří tlačítkem ve středové konzoli - rozšířené nastavení DCC - odblokovat obraz za jízdy - zapnout “řasy” v předních světlometech + zadní skupinovky při denním svícení Je mi jedno kde, dojel bych kam by bylo potřeba
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
jo sorry, já četl otevírání nohou
-
Kódování funkcí na Superba III (VCDS)
Na to tam potřebuješ mít jednotku
-
Dodělání ventilovaných sedaček
Zdravím, je možné nějako poladit stávající sedačky v autě (sportline alcantara - děrované) na ventilované bez toho aby se museli měnit ?
-
Chiptuning - Zvýšení výkonu
Bohužel je to dsg6, takže řikáš že chip nemá cenu ? Ja bych si ten motor nekoupil, ale naskytla se taková přiležitost, že bych to vzal i kdyby tam byla 1.4
-
Chiptuning - Zvýšení výkonu
Zdravim ! Najde se to někdo kdo má nachipovanou 140kw verzi 4x4 a podělil by se o zkušenosti ? Vyplatí se to chipnout ? Dynamika tohoto motoru mi příjde příšerná.
-
3,6 TSI 191kw nebo 2.0 TDI 125kw ?
zrovna dneska jsem to slyšel od jednoho kluka
- Kessy
-
3,6 TSI 191kw nebo 2.0 TDI 125kw ?
To já kdybych šel do benzínu, tak už zrovna ten nejsilnější. Spotřeba mi nevadí, protože zas tolik KM nenajedu a za ten výkon mi to stojí. Jen bych to auto chtěl třeba na 5-7 let, tak aby mi vydrželo bez nějakých větších investic a jestli proto nebude lepší ten diesel. Jezdim s lehkou nohou a zbytečně auta netrápim, ale když už to bude mít ten výkon tak se ví, že to občas potrápím.
-
3,6 TSI 191kw nebo 2.0 TDI 125kw ?
Zdravím, škodováky. Měl bych na Vás dotaz ohledně benzinového motoru 3,6 TSI nebo 2.0 TDI. Chtěl bych si koupit supa (pravděpodobně z Německa), ale nějak se nemůžu rozhodnout jakou motorizaci. Zajímalo by mě jaké jsou problémy s těmito motory, kolik průběžně vydrží tkm, atd. Ročně najedu do 15ti tísíc km i s dovolenou a většinou je to na trasách jako je 10,15,20,40 km. Do práce to je 10km takže 10km 2x denně, občas do města 15-20km a občas do Hradce cca 40km. Když jsem koukal po bazarech tak se dá sehnat 3,6tka se stejnou výbavou za stejnou cenu, ale rozdíl je v tom, že diesel ma najeto 150tis a benzín třeba jen 80 nebo 100tis. Zajímalo by mě jestli u 3,6tky je 80-100tis už hodně nebo proč je to víceméně za stejnou cenu, když funglovka je o 100 000kč dražší než 125kw TDI. O spotřebu paliva mi ani moc nejde, ale spíš o to jak ten motor ještě dlouho vydrží. Dejme tomu, že by jeden majitel měl oba tyto motory a choval se k tomu stejně. S dieselem by najel 150tis a s bezínem 100tis. Jaký motor při slušném zacházení bude potřebovat méně investic ? A jaké to budou investice po té hranici 100tis km nebo 150tis km u dieselu ? Díky
Kimi.K44
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva