Přejít na obsah

Kimi.K44

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Kimi.K44

  1. Byl to ten magnetický kroužek v ložisku - prasklý. Výměna ložiska a OK
  2. Zdravím, vám se povedlo vyřešit ? Mám stejný problém na SIII, skočilo mi to tam v německu cestou na dovolenou a nerad bych měnil ložisko zbytečne.
  3. Kimi.K44

    Koroze

    Bouchnuté to bylo 22. srpna a s nárazníkem to pravděpodobně trochu hlo, pán mi do toho nacouval . Za 2 měsíce to může začít takhle kvést ?
  4. Kimi.K44

    Koroze

    Opravované to nebylo,.. no zkusím tam zavolat, za zkoušku nic nedám. Nečekal jsem že to začne reznou po 5ti letech
  5. Kimi.K44

    Koroze

    Zdravím, měl jsem v servise supa na opravu zadního nárazníku a po příjezdu ze servisu jsem si všiml něčeho čeho jsem si nebyl vědom že na autě mám (viz foto). Bude to rezaté, nebo je možné, že v servise udělali něco špatně ? Na autě je keramická ochrana laku. Při předání vozidla do servisu jsem zakázal auto mýt a případně dělat rozstřik do postranic právě kvůli té keramice. V případě rzi jsem někde slyšel, že škodovka dává záruku 10 let na prorazivění za předpokladu,že je auto servisováno dle servisních intervalů. Je to 3/17 s cca 130 000km na tachometru a nevynechaný žádný servis.
  6. Zdravím, našel by se tu někdo ochotný nakódovat následující věci ? - uzamčení auta při běžícím motoru - zavírání 5. dveří tlačítkem ve středové konzoli - rozšířené nastavení DCC - odblokovat obraz za jízdy - zapnout “řasy” v předních světlometech + zadní skupinovky při denním svícení Je mi jedno kde, dojel bych kam by bylo potřeba
  7. Zdravím, je možné nějako poladit stávající sedačky v autě (sportline alcantara - děrované) na ventilované bez toho aby se museli měnit ?
  8. Bohužel je to dsg6, takže řikáš že chip nemá cenu ? Ja bych si ten motor nekoupil, ale naskytla se taková přiležitost, že bych to vzal i kdyby tam byla 1.4
  9. Zdravim ! Najde se to někdo kdo má nachipovanou 140kw verzi 4x4 a podělil by se o zkušenosti ? Vyplatí se to chipnout ? Dynamika tohoto motoru mi příjde příšerná.
  10. zrovna dneska jsem to slyšel od jednoho kluka
  11. Kimi.K44

    Kessy

    Zdravím, chci se zeptat jestli se dá do supra s normálním startováním, odemykáním, zamykáním atd dát kessy. Popřípadě na kolik to vyjde a jestli je složitá výměna. Díky
  12. To já kdybych šel do benzínu, tak už zrovna ten nejsilnější. Spotřeba mi nevadí, protože zas tolik KM nenajedu a za ten výkon mi to stojí. Jen bych to auto chtěl třeba na 5-7 let, tak aby mi vydrželo bez nějakých větších investic a jestli proto nebude lepší ten diesel. Jezdim s lehkou nohou a zbytečně auta netrápim, ale když už to bude mít ten výkon tak se ví, že to občas potrápím.
  13. Zdravím, škodováky. Měl bych na Vás dotaz ohledně benzinového motoru 3,6 TSI nebo 2.0 TDI. Chtěl bych si koupit supa (pravděpodobně z Německa), ale nějak se nemůžu rozhodnout jakou motorizaci. Zajímalo by mě jaké jsou problémy s těmito motory, kolik průběžně vydrží tkm, atd. Ročně najedu do 15ti tísíc km i s dovolenou a většinou je to na trasách jako je 10,15,20,40 km. Do práce to je 10km takže 10km 2x denně, občas do města 15-20km a občas do Hradce cca 40km. Když jsem koukal po bazarech tak se dá sehnat 3,6tka se stejnou výbavou za stejnou cenu, ale rozdíl je v tom, že diesel ma najeto 150tis a benzín třeba jen 80 nebo 100tis. Zajímalo by mě jestli u 3,6tky je 80-100tis už hodně nebo proč je to víceméně za stejnou cenu, když funglovka je o 100 000kč dražší než 125kw TDI. O spotřebu paliva mi ani moc nejde, ale spíš o to jak ten motor ještě dlouho vydrží. Dejme tomu, že by jeden majitel měl oba tyto motory a choval se k tomu stejně. S dieselem by najel 150tis a s bezínem 100tis. Jaký motor při slušném zacházení bude potřebovat méně investic ? A jaké to budou investice po té hranici 100tis km nebo 150tis km u dieselu ? Díky
×
×
  • Vytvořit nový...