-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Rozhodně si nech to turbo podložit jinak se ti to stane brzo znova. Vyčištění vydrží jen na pár desitek tisíc km.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Ahoj, mám to samé auto se stejnou motorizací i motorem. Měl jsem stejný problém. Přidíralo se turbo. Kamarád v servisu ho rozebral, vyčistil a podložil podložkama 0,01mm a mám naprostý klid. Auto tahá jak má. Tím že se turbo podloží nemá karbon šanci, aby se usazoval a přidíral turbo. Máš klid na pořád. Nech si to udělat někde kde to umí, aby ti to nepodělali.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
To by mohlo být. Ono to podložení není asi prdel. Nevím. A navíc máš už klid a nebude se to zanášet a přidírat.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji. Ahoj, platil jsem komplet podložení a vyčištění turba + demontáž a montáž 3500Kč. Jeden den jsem jim to tam dal v 16:00 a druhý den vyzvedl auto hotové v 15:00hod. Moc šikovní kluci. Spokojenost. . Kamarádi to nejsou ale už mám s nimi drobet zkušenost a vždy perfektní.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Ono když se turbo podloží jako se to dělá u rotaček, tak už nemá karbon šanci se usadit a nepřidírá se. A je klid navždy. Toto info. mám od kamaráda. Podložil si turbo 81KW a má klid.
-
Ztráta tahu (výkonu) motoru - nouzový režim
Ahoj, mám 1.9 PD 77KW motor BXE r.v. 2009 bez filtru a v chipu. Začlo padat do nouzáku. Mám dotaz. Turbo zkusím vyčistit, pokud nebude v riti. Ptám se zda se toto turbo u tohoto motoru dá rozebrat a podložit 0,1mm podlažkama jako u motorů 1.9 rotaček 81KW. Aby nedrhli lopatky a nepřidíralo se. Díky za info.
-
Hlučné turbo
Ahoj, vím že to tu probíráte. Zvuky z turba. Potřebuji taktéž poradit. Při rozjezdu 1,2,3, to znamená při počátečním tahu turba nebo při sundání nohy z plynu turbo si hvízdne. Nežere olej, spotřeba OK, tah turba skvělý, jedeto jako drak. Při vyšších otáčkách nebo při 4 a 5 turbo v pohodě. Někdo povídal ,že je možná někde dírka v hadici? Nevím nezdá se mě. Kamarád koukal pod auto a říkal že mám trochu černý vlnovec. Tady píšete o vlnovci. Tak se ptám? Může to hvízdání při plnění nebo odfukování turba způsobovat dírka ve vlnovci? Jinak zvuk od výfuku normální , žádný bublání nebo tak, když je díra ve výfuku. Měl někdo tuhle zkušenost a problém vyřešil výměnou vlnovce? Jo do nouzáku to nepadá :)Díky za rady.
- Logo vo volante
- Logo vo volante
- Logo vo volante
-
-
-
Bubnující zvuk z přední nápravy
Na octavii I r.v.98 mám problém s bubnujícím zvukem při jízdě, jako by byla boule na gumě. Myslím si, že to jde z přední nápravy. Gumy jsou v pořádku , disky také, vyvážení také. Při zatáčení do leva se zvuk zvíší. V CB servisu mě vyměnili gumy na stabilizátoru, silenbloky na ramenou. Prohlédli vše a prej ložiska to nejsou. Homo. klouby by prej mlátil do řízení. Řízení se ani nehne, brzdy jsou také OK. Už nevím jak zjistit co to je, když ani CB si s tím neporadilo. Někdo říkal, že by to mohl být dyferenciál. Nevíte někdo co by to mohlo být? Děkuji za rady F.
-
Studené starty 1.6 74 kW
Číslo toho těsnění bohužel neznám , protože jsem si to nechal dělat v CB servisu.
-
1,6, 74 kw - studený si nezvýší otáčky
Co takhle těsnění na sacím potrubí.Falešný sání je sviňa.To byl totiž můj problém.
falach
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva