Přejít na obsah

falach

Uživatel
  • Počet příspěvků

    33
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

Návštěvy profilu

1013 zobrazení profilu

Oznámení falach

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Rozhodně si nech to turbo podložit jinak se ti to stane brzo znova. Vyčištění vydrží jen na pár desitek tisíc km.
  2. Ahoj, mám to samé auto se stejnou motorizací i motorem. Měl jsem stejný problém. Přidíralo se turbo. Kamarád v servisu ho rozebral, vyčistil a podložil podložkama 0,01mm a mám naprostý klid. Auto tahá jak má. Tím že se turbo podloží nemá karbon šanci, aby se usazoval a přidíral turbo. Máš klid na pořád. Nech si to udělat někde kde to umí, aby ti to nepodělali.
  3. To by mohlo být. Ono to podložení není asi prdel. Nevím. A navíc máš už klid a nebude se to zanášet a přidírat.
  4. Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji. Ahoj, platil jsem komplet podložení a vyčištění turba + demontáž a montáž 3500Kč. Jeden den jsem jim to tam dal v 16:00 a druhý den vyzvedl auto hotové v 15:00hod. Moc šikovní kluci. Spokojenost. . Kamarádi to nejsou ale už mám s nimi drobet zkušenost a vždy perfektní.
  5. Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji.
  6. Tak auto doma. Turbo vyčištěno a podloženo. Přidírala se regulace. Prověrka na dálnici. Funguje skvěle. Chlapcům v servisu děkuji.
  7. Ono když se turbo podloží jako se to dělá u rotaček, tak už nemá karbon šanci se usadit a nepřidírá se. A je klid navždy. Toto info. mám od kamaráda. Podložil si turbo 81KW a má klid.
  8. Ahoj, mám 1.9 PD 77KW motor BXE r.v. 2009 bez filtru a v chipu. Začlo padat do nouzáku. Mám dotaz. Turbo zkusím vyčistit, pokud nebude v riti. Ptám se zda se toto turbo u tohoto motoru dá rozebrat a podložit 0,1mm podlažkama jako u motorů 1.9 rotaček 81KW. Aby nedrhli lopatky a nepřidíralo se. Díky za info.
  9. Ahoj, vím že to tu probíráte. Zvuky z turba. Potřebuji taktéž poradit. Při rozjezdu 1,2,3, to znamená při počátečním tahu turba nebo při sundání nohy z plynu turbo si hvízdne. Nežere olej, spotřeba OK, tah turba skvělý, jedeto jako drak. Při vyšších otáčkách nebo při 4 a 5 turbo v pohodě. Někdo povídal ,že je možná někde dírka v hadici? Nevím nezdá se mě. Kamarád koukal pod auto a říkal že mám trochu černý vlnovec. Tady píšete o vlnovci. Tak se ptám? Může to hvízdání při plnění nebo odfukování turba způsobovat dírka ve vlnovci? Jinak zvuk od výfuku normální , žádný bublání nebo tak, když je díra ve výfuku. Měl někdo tuhle zkušenost a problém vyřešil výměnou vlnovce? Jo do nouzáku to nepadá :)Díky za rady.
  10. falach

    Logo vo volante

    JJ díky. Skusím to. Jaká je třeba velikost toho loga? nevíš kde ho koupit? Děkuji.
  11. falach

    Logo vo volante

    Já myslel, že se to původní logo sundá? Přelepit tu původní, nevypadá to blbě? Vždyť to nemůže pořádně sedět?
  12. falach

    Logo vo volante

    Ahoj, Jak jsi nalepil to logo na volant ? Původní jsi sundal? Jak to šlo dolů?
  13. Na octavii I r.v.98 mám problém s bubnujícím zvukem při jízdě, jako by byla boule na gumě. Myslím si, že to jde z přední nápravy. Gumy jsou v pořádku , disky také, vyvážení také. Při zatáčení do leva se zvuk zvíší. V CB servisu mě vyměnili gumy na stabilizátoru, silenbloky na ramenou. Prohlédli vše a prej ložiska to nejsou. Homo. klouby by prej mlátil do řízení. Řízení se ani nehne, brzdy jsou také OK. Už nevím jak zjistit co to je, když ani CB si s tím neporadilo. Někdo říkal, že by to mohl být dyferenciál. Nevíte někdo co by to mohlo být? Děkuji za rady F.
  14. Číslo toho těsnění bohužel neznám , protože jsem si to nechal dělat v CB servisu.
  15. Co takhle těsnění na sacím potrubí.Falešný sání je sviňa.To byl totiž můj problém.
×
×
  • Vytvořit nový...