Ahoj,
na O1 ASV mám poruchu, se kterou si nevím rady já ani servis, který opravu dělal (proběhla výměna rozvodů + těsnění pod hlavou + zdvihátka). Chování: motor se nepravidelně (jednou za 20 - 500km) "zblázní" způsobem, že nejde do otáček ( někdy max 1200ot, někdy max 2000ot, ale nepřeleze je) + ztráta výkonu. Po sešlápnutí plynu a dosažení maxima otáček , nad které to už nechce jít se motor začne klepat a z výfuku jdou oblaka dýmu (podle smradu jednoznačně nespálená nafta). Občas doprovázeno ostrými-kovovými zvuky, jako by došlo k zapálení nafty před horní úvratí. Při volnoběhu nejsou slyšet žádné parazitní zvuky. Zkoušeli jsme měnit váhu vzduchu za novou, nepomohlo. Symptomem před "vstupem" do tohoto stavu se motor chová jako by byl v nouzáku (velmi pomalu leze do otáček, ale cca do 3000ot se vyšplhá). Při tomto stavu nepomůže ani vypnutí zapalování s vytažením klíčku - po nastartování je chování stejné (nejde do otáček, smrad) a cca po 10-15 min závada sama zmizí a auto se chová normálně (dle VAGu váha vzduchu ok, plnící tlaky turba taky ok, akcelerace jako za mlada). VAG zádnou chybu nehlásí, působí to na nás, že se "občas" rozhodí časování předvstřiku. Máte někdo tip, na co se zaměřit / v čem hledat viníka? Každá rada vítána :-)