-
Bzučení ventilu N18
OFF nemusíš. Zatim bych ho jen vyčistil a zkouknul ty hadičky. A jestli to bzučení nepřestane tak vyměnit N18. Ale normální jev to neni : )
-
Bzučení ventilu N18
Tušim že ten N18 podtlakově ovládá ten EGR a pokud vrčí tak jde přes něj moc tlaku který se nemá kam utéct. Hledal bych problém nejdřív v EGR tz. rozebrat , vyčistit rozhýbat, zkontrolovat hadičky zda nejsou porušený a pak bych přistoupil k výměně. Jestli je ten Egr zarostlí tak je dost možný že se zasekává klapka zpětného vedení a ten ventil ji nemůže buď otevřít nebo zavřít.
-
Bzučení ventilu N18
Jestli máš EGR tak nejspíš tě čeká jeho výměna. Jestli NE tak ho vyhoď.
-
Samovolné zhasnutí motoru
Co se týče turba napojení na svodech a výfuku tak je 100% těsnost . Sání jsem čistil před 2 měsíci ale to přicpaný turbo je dost možný. Už mě minule na válcový zkušebně říkaly že bych ho měl dát vyčistit. Třeba do spalovací komory nenatlačilo vzduch . Sice se to zatim neopakovalo ale to turbo dám vyčistit
-
Nafťáček 1.9TDi
-
Samovolné zhasnutí motoru
Chlapci mám problém !!! a nechci to podcenit !!! Dneska ráno když jsem jel do práce jsem najel cca 2.km a měl teplotu motoru cca 75ˇC. Na křižovatce jsem chtěl popohnat audi co stála na zelené a protúroval jsem motor do cca 3500ot/min a najednou se začal motor dusit nereagoval na plyn a za mnou malinko dýmilo. Celá akce motoru trvala cca 10.vteřin a najednou chcípnul a nešel nastartovat !!! Po otevření kapoty a rychlou kontrolou motorových částí jsem pak znovu bezproblémů nastartoval. Celý den jsem pak jezdil v pohodě ale při plném sešlápnutí plynu my turbo tlačí míň než do osudné hodiny. Plnící tlak klesl z 1.5bar na 1.2 bar. Mám sice pár teorií čím to mohlo být ale třeba se s tím už někdo setkal. Máte někdo teorii čím to mohlo být ???
-
Podvozky JOM, TA TECHNIX, SUPERSPORT, FK AUTOMOTIVE - zkušenosti, rady, tipy, problémy
J.O.M. nekupuj. Dřív nebo pozdějc ti vytečou tlumiče a vůbec celkově je to podvozek spíchnutý na koleni. Radši jdi to TA Technix, ten je o level víš.
-
Podvozky JOM, TA TECHNIX, SUPERSPORT, FK AUTOMOTIVE - zkušenosti, rady, tipy, problémy
Zdar chlapci, zvažuji že se zbavím sportovního podvozku a koupím jinou alternativu protože mě už začíná bolet prdel a záda. Přemýšlel jsem nad sadou bilstein B6 která se dá koupit u našich slovenských sousedů od 10.000,- což neni tak zlí a určitě jsou přitvrděný z výroby ale ne zase tak moc. Takže otázkou je jestli je kombinovat se sériovými pružinami či jinou alternativou. Nebo zkusit nahodit RS podvozek ale jak si poradí s 1.9 TDi a jestli je to vůbec reálný co se týče funkčnosti. Jestli někdo máte zkušenosti s Bilstein tak vás prosím popište my ty tlumiče podrobněji nebo navrhněte funkční sadu typu př, B8 + SERIE nebo B6 + Eibach ??? Nebo jestli jste někdo zkoušel ten RS nahodit na naftu. Základ je abych si nevymlátil zuby a abych se nehoupal jak navodě, prostě ta střední cesta kdy si podvozek zachová částečný komfort a lehce sportovního ducha.
-
Podvozky JOM, TA TECHNIX, SUPERSPORT, FK AUTOMOTIVE - zkušenosti, rady, tipy, problémy
S J.O.M-em by sis mohl naběhnout. Znám kluka co je prodával a řikal že každý druhý se mu vracel na reklamačku. Uděláš líp když dáš TA Technix verzi s červenýma pružinama nebo Weitec.
-
-
Alu kola
Chlapci poraďte ! Při lakování kol je lepší co ? Prášková lakovna nebo klasický lak ?
-
Podvozky JOM, TA TECHNIX, SUPERSPORT, FK AUTOMOTIVE - zkušenosti, rady, tipy, problémy
Picky :
-
Komplet brzdy
Pokud v zadu nemáš bubny tak to vadit nebude. Trochu to bude padat na předek při ostrém brždění. Ale když dáš dozadu vrtaný kotouče a kvalitní desky tak to bude super.
- Spotreba 1.9 tdi 81 kw -kolísá
-
Bzučení ventilu N18
Objevil se my stejný problém jako má lucky.jack poté co jsem vyhodil egr ventil a dal tam trubku.
-
Přední sedačka
Též se můžu taky pochlubit vypadlou pružinou . Ale i bez ní to funguje na 100%