Dobrý den ,tak si to tu čtu a zjišťuji ,že se ty motory 1,2TSI moc ,,nepovedly"Sám jsem jednim z nich.Vlastním Yetiho r.v. 2009 v lednu 2011 mě byl vyměněn v automobilce motor(prý si ho vezmou na testovací zkoušky,projevilo se u něho vytažení rozvodového řetězu),následně přišla akce ,kde se vyměňují rozvody u všech motorů 1,2TSI.V září 2011 mě byly vyměněny rozvody i nového motoru a přidán kryt rozvodů s nálitky ,aby nemohl řetěz přeskočit na ozubených kolech(to se stalo u původního motoru).Vlednu letošního roku následovala výměna gufera na klice.Dnes ,kdy mám najeto na novém motoru 15 tis. km,je závada opět stejná.Řetěz je opět vytahaný a nastupuje výměna dílů v servisu.Díky prodlouženné záruce by měla výměna proběhnout gratis. Kde je však záruka ,že to výrobce upravil natolik ,aby se závada tak rychle neopakovala?Jsem přesvědčen ,že to je především vinou ůspor na meteriálu,kdy se kažný snaží ušetřit na kvalitním materiálu.Pravdou je ,že si člověk dnes nevybere šetření se projevuje napříč všemi automobilkami.