Přejít na obsah

tom01

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1402
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    12

O uživateli tom01

Návštěvy profilu

6837 zobrazení profilu

Oznámení tom01

  1. Velice pěkná práce, jsem rád, že moje snažení bylo inspirací i pro ostatní 😊. Jde sice o drobnost (jako maličký chrom pásek nad USB porty), ale právě tyto decentní interiérové "tečky" když se povedou, tak se mi moc líbí 🙂
  2. Zda vadí při této montáži auto nakřivo na nájezdech, to nevím. Ale když jsem vloni měnil převodový olej u 1,0 TSI na nájezdech (nic jiného taky doma nemám), tak při plnění jsem zjistil, že auto potřebuji dostat do roviny (nevím kdo vymyslel absolutně nepřístupný plnicí šroub zezadu almary nad napravnicí, ale to sem nepatří). Podumal jsem, nasadil vzadu kouli a za ni panenkovým heverem postupně zvedal zadní část a zadní kola postupně podkládal širokými a plochými špalky, panenku taky. Sice trochu pakárna, ale asi natřikrát jsem auto do roviny takto dostal. Rapid byl celý cca čtvrt metru nad zemí 😆. Takže tereticky pokud bych měnil tu reakční vzpěru, tak pro klid duše bych si auto takhle do roviny dal. Druhá možnost, co mě tehdy napadla, byla sbušit z fošen druhé nájezdy s delší horní vodorovnou plochou, najet na ně až na doraz, dát druhé nájezdy k zadním kolům a couvnout na ně tak abych zadkem vyjel nahoru tak abych předkem nesjížděl už dolů, ale to se mi zdálo pracnější, komplikovanější a i postrkování motorem po dvojich nájezdech už dost riskantní. Někdo má třeba šikmou nájezdovou rampu, dá si na ni nájezdy a směrem dolů najede na ty nájezdy a tím si dá auto vlastně do roviny, což je geniální, ale tento "kopeček" doma nemám 🤔
  3. Jen člen FB skupiny Scala měnil na vpodst. novém autě komplet repro. Ptal jsem se jej na dostupnost těch původních zánovních origo. Prý je rovnou vyhodil 😏. Takže pro někoho mají cenu elektroodopadu 🤣... Já bych je býval za cenu dopravy bral ihned, i kdyby ležely jen na regále.
  4. @jirkash Měnils jen spodní repro nebo i horní výškáče? Vlastní výměna je jen kus za kus a vše pasuje vč. konektorů? Měl bys nějaké foto z výměny? 🙂
  5. Myšlenka rotujících míst srazů s "lokálním" organizátorem se mi líbí 👌. Otevře se tím myslím účast pro širší spektrum členů, protože některý z termínů budou mít poblíž. Tím budou srazy pestřejší. Jsem za sebe pro zorganizovat výroční podzimní svatováclavský sraz na Vysočině 🙂. Termín přesně na sv. Václava není úplně dogma, stejně jako Hotel Farma u Pelhřimova. Případné návrhy ocením. času do podzima máme dost 😊
  6. Objednal jsem na e-shopu Škoda s dodáním do dealerství Škoda (vše za opravdu pěkný peníz v dnešní době), nainstaloval si ji doma sám dle pokynů v DP a pak jen dovezl známému do servisu, aby kódováním nastavil, že je baterie výměna a nastavil její aktuální parametry.
  7. tom01

    Pneumatiky R17

    Také jsem měl v těch elektronických registrech zapsané jen 17'' disky a gumy, byť na autě nikdy jiné než 16'' origo disky Allore a gumy nebyly. Také mám stejný rozměr léto/zima. K autu mám platné papírové ORV (velký techničák), takže jsem zůstal v klidu. Vloni v létě jsem na to upozornil na příjmu na STK, paní u přepážky jen vykulila oči (dovolená, prý jen zaskakuje 😅) a ať se domluvím s technikem na lince. Ten si ORV vyfotil, zapsal mi to do poznámky v protokolu z STK a že prý na to upozorní v registru vozidel, jedním dechem ale říkal, že se tam na to stejně většinou vyprdnou 🙄. Tak jsem počkal čtvrt roku, koukl na web a ano, vyprdli. Tak jsem poprvé v životě využil datovou schránku, kterou mi přidělili i pro FO (ani nevím proč) a poslal na RV naskenované ORV s žádostí o doplnění všech chybějících údajů v RV. Ejhle po týdni mi přišla odpověď, že to doplnili. Kouknu tedy na web. No, čekal bych, že ty další rozměry vypíšou do záložky kola a pneu, jako to mají ostatní auta. Ne, oni někam na poslední záložku (asi se to taky jmenuje další záznamy) úplně tupě opsali "další záznamy" z ORV i s těmi #odkazy na čísla řádků v ORV, které už ale na na webu samozřejmě nejsou, takže udělali akorát v tom dobrý mišmaš 🫣🤣. Nicméně nějak už to i v RV uvedeno je a COC mám k autu taky, stejně jako kvalitní sken ORV. @Pavca Trval bych na tom, ať ti Škoda plus prodejce zajistí nějaký duplikát COC, nebo alespoň poskytne sken/kopii už neplatného ORV a s tím bych šel nema RV nebo jim to tam poslal datovkou. Držím palce 😉
  8. @vormen To je zajímavá informace. Mohl bys prosím více rozvést, oč se konkrétněji jedná, resp. kdo a kde tyto opravy nefunkčních SOS jednotek provádí? Google nenašel vpodst. nic, kde by byly nabízeny opravy vysloveně SOS jednotek.
  9. Pokud máš platný papírový VTP a v něm je ten rozměr uveden (většinou další záznamy, alternativní rozměry pneu nebo tak nějak), pak buď bez obav. Taky jsem neměl vůbec v tom elektronickém další rozměry kol a pneu, které mám uvedené ve VTP. Upozornil jsem na to při STK, technik to i uvedl do protokolu a dal na vědomí registru vozudel, ale říkal že i tak si nemám dělat moc velké naděje, prostě na to dlabou. Ani po 3 měsících se v databázi nic nezměnilo, tak jsem využil datovou schránku a poslal jim sám žádost o doplnění údajů spolu se skenem VTP. Teprv pak to tam doplnili a dali mi o tom info.
  10. Když byly tyto motory MPI uvedeny na trh, tak jsem tuším někde četl, že jejich samotná mechanika je stejná a lze snadno udělat ze 44kW přehráním softu verzi 55kW, ale jistý si nejsem 🤔
  11. Z fotek to vypadá, jak kdyby @VeteranChild dal @Ondra16V šach. Tam kde stál Sup se objevil Talisman a Sup zmizel 🫣😁
  12. Klíčové je, že musí jít o Rapid MR 2016, který má elektriku totožnou s F3. Starší Rapidy mají elektriku vycházející z F2 a tam níže popsané udělat nejde. Do základního rádia nic "dodělat" nejde, ale lze jej vyměnit za jiný infotaiment. Vestavěnou (a dnes i trochu přežitou) navigaci má jen infotaiment Amundsen, který je i poměrně dráhý a jeho instalace asi nejnáročnější. I Swing rádio pro pozdější FL Rapidy existovalo v několika verzích a topmodel uměl krom hansfree i Smartlink (který už dnes jde údajně odblokovat i bez drahého aktivačního klíče) na němž si jde mj. pustit i mapy z mobilu, dále příjem DAB signálu (k tomu nutná nová anténa) i couvací kameru. Jde o model 5JA035869D, ale ten se docela těžko shání (ten od PH CAR na bazoši nebrat !!). Pak existuje 5JA035871D, ten je bez DAB, ale jinak vše ostatní má. Docela dostupný už bude 5JA035871C, který nemá DAB a nepodporuje couvací kameru. K nákupu chtít vždy fakturu a ideálně i VIN kód dárcovského vozu. Chtěj prostě garanci, že nekupuješ kradené rádio. Krom bazoš, sbazar, jsou nabídky na e-bay, ovoko.pl atd. Ohledně vlastní instalace a aktivace je zde spousta retrofitových dílen, třeba na FB je NSF car retrofits, nebo ve FB skupině Škoda Rapid Club CZ/SK jsou členové, co tyto výměny dělají 😉. Stačí tam jen hledat přes lupičku (třeba "Swing výměna", "smartlink" apod.).
  13. Úplně jak kdybych viděl sebe 🤣.
×
×
  • Vytvořit nový...