Zdarec. Bohuzel nemam fotodokumentaci, tak se ti to budu snazit popsat takto.
Tahal jsem kabel 35mm, nedokazu rict jestli by se 50mm vlezlo, mozna ze jo.
V motoru odstrojis sani, muzes ho dat bokem anebo rozebrat komplet az za vahu vzduchu, ja to nechal v kompletu jen to dal bokem.
Dal je treba vytahnout baterku a ty plasty co ji drzi abys mel dobry pristup k svorkovnici. V interieru sundas ten plast z pod volantu i ten polystyren proste abys videl na kabelaz.
Rukou musis nahmatat smycku kabelu a vede smerem do motoru a kdyz zatlacis u konce prstem tak je tam takova gumova pruchodka.
Ja vzal sroubovak a udelal opatrne diru do te pruchodky az jsem prosel do motoru.
Potom jsem nasadil na + kabel ktery mel ocko ten sroubovak a opatrne ho pres tu prorvanou gumu protahnul az jsem byl v motorovem prostoru. Je lepsi aby jste byli dva na to.
Potom jsem si vymeril a natahnul kolik kabelu budu potrebovat v motoru aby mohl i zapojit pojistku k te kabelazi.
Pak to das vsecko zase dohromady, sani plasty atd, melo by ti to sedet.
V interieru jsem vedl kabel pres plastove prahy, odchlipnul plasty a proste ten kabel tam smeroval, takhle to musis udelat az do zadu. Je s tim kapku piplacka, ale jde to, mista pod tema prahama je dost, pujde ti to a vylezes az v zadu u sedacek, u tech sedacek to muzes protahnout vrchem, je tam dost mista, a budes az v kufru. Ten kabel davej aj za ty plastove cvocky, jinak ti to bude delat bordel a nedotlacis pak ty plastove prahy k sobe.
Na - kabel si najdi nejake sikovne ocko, jestli mas 1000hran tak to hod pod pas ale fakt uz zalezi na tobe.
Cele mi to trvalo asi 2 hodiny.
Se signalovkama ti dal neporadim, to budu tahat behem tohoto tydne, ale verim ze to bude taky sranda.