Přejít na obsah

pitrb

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pitrb

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Dobrý den, vlivem volného kontaktu na pojistce dobíjení S162 došlo k jejímu "upálení".Problém jsem vyřešil,ale bohužel nebyla čitelná hodnota. V nejblišší autoprodejně jsem sehnal jen 110A,cca měsíc tam drží.Nabíjení vypíná správbě cca 14,15V,ale včera jsem si klešťákem měřil dobíjecí proud při zaplém topení,světlách a zhrozil jsem se,pač jsem tam na chvili viděl proud 110A (nevím jestli se nejednalo o nějaký zákmit) a pak 90A.A to byla baterie nabitá,auto už nežhavilo......Trochu se ale bojím zimy,kdy po startu bude ještě žhavit,budu mít pustěné topení na max.,rozmrazovat zadní sklo....Aby nedošlo k přepálení pojistky.....Jestli to dobře chápu,tak altík dává max co dá a vypíná ho regulátor nabjení,který je nastaven na tole autě cca na 14,15V (což mi příjde OK) Ve schématu jsem našel,že u tohodle typu,Fabia combi,rok výroby 2001,motor 1,9SDI se používají pojistky podle typu motoru a vybavení 110A,150A nebo 175A. Nevíte někdo jaká tam má být pojistka?Jaký je výkon alternátoru (štítek jsem tam neviděl)?Jak fungují tyhle plíškové pojistky?Jak např. trobičkové - mám např 6,3A pojistku a stoupne-li proud na 6,5A po malé chvilce "prdne"?Nebo musí být proud procházející plíškovou pojistkou vyšší o dost a po delší dobu?
×
×
  • Vytvořit nový...