Jo a k tomu, že tahá pěkně, než spadne do nouzáku..
Ovládání je řešeno tak, že podtlak drží natočené lopatky pro nízké otáčky motoru. Když ŘJ vyhodnotí, že už turbo tlačí moc, tak povoluje podtlak, a lopatky SE VRACÍ do polohy při vyplém motoru. Čím je akcelerace prudší, tím rychleji je potřeba aby se regulace stáhla.
Když není odezva dostatečná, ŘJ usoudí že už je toho tlaku fakt hodně, a z obavy o destrukci motoru a turba raději spustí nouzový režim, v kterém destrukce nehrozí.
Dá se to ověřit tak, že odpojíš hadičku od baňky na turbu. Motor bude odspodu líný (protože nebudou natočeny lopatky), ve vyšších otáčkách (cca 2500+) už pojede motor jak za mlada a do nouzáku nespadne.
Pokud nahodí nouzák i tak, tak jsou už lopatky totálně ztuhlé ( to asi ne) nebo je problém někde jinde než v regulaci (můžeš vyloučit N75, hadičky, baňku).