Přejít na obsah

Mr_DRID3R

Uživatel
  • Počet příspěvků

    10
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

890 zobrazení profilu

Oznámení Mr_DRID3R

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Všetky diely som zohnal na internete od istého Pána z Komárna sa mi zdá. Všetko boli originál diely úplne nové žiadny repas. Tuna je odkaz na všetky jeho ponuky na bazoši. Ak niečo nemá určite zoženie a je veľmi ochotný. https://www.bazos.sk/hodnotenie.php?mail=494777&telefon=0902643233&jmeno=Vlado
  2. Zdravím, takže porucha odstránená a problém vyriešený. Na vine bolo odchádzajúce vysokotlaké palivové čerpadlo, ktorého vyrobená séria s označením 03L130755E bola celá vadná a robila problém už vo viacerých vozidlách. Na príčinu sme prišli tak, že sme vytiahli palivový filter a prerezali ho. Našli sa v ňom kovové piliny čo naznačovalo problém v čerpadle. Spolu s čerpadlom bolo potrebné vymeniť aj snímač tlaku paliva a regulačný ventil tlaku paliva, keďže kovové piliny boli zažraté až do mechanizmu týchto snímačov. Šťastie bolo že neboli poškodené vstrekovacie trysky. Ultrazvukom sa podarilo vyčistiť celú rail lištu a komplet palivové potrubie až ku vstrekom. Diely som si zohnal sám, takže oprava ma vyšla približne o 1000 euro lacnejšie. Zároveň som dal vymeniť aj rozvody, doplnili mi brzdovú kvapalinu, vymenili smerovku v pravom spätnom zrkadle a dotiahli ľavý zadný tlmič. Celkovo ma to vyšlo na 1400 eur zhruba. Čerpadlo 400e (inak 1200e) originál VW, regulačný ventil tlaku paliva 120e (inak 330e) originál VW, rozvodová sada s vodnou pumpou BOSCH 250e, servisné práce plus doplnkové diely 630e. Auto som mal v servise BOSCH 3 týždne aby sa to poriadne preriešilo. V škodovackom servise mi poradili aby som vymenil komplet palivovú sústavu od filtra až ku vstrekom + diely by boli od nich keďže tie čo by som zohnal ja by nechceli. Takže ma to cenovo vyšlo ešte celkom dobre. Dúfam že som niekomu pomohol.
  3. Našiel som podobnú tému kde sa tento problém riešil na VW fóre. Ale väčšinou tiež bez úspešného výsledku. Možno to niekomu pomôže. http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=391&t=292898&sid=9d45c4a103812a182c5fffe99c75595d&start=0
  4. Ďakujem za rady. Nejako to už budem riešiť. V servise mi poradili nech prerežem palivový filter a nech sa pozriem ci sa tam nenachádzajú piliny. Tak to asi skúsim a budem aspoň vedieť či je problém vo vnútri čerpadla. Pripájam aj výpis chýb z dnešnej BOSCH diagnostiky.
  5. Zdravím, ja mám tiež celkom podobný problém s mojou Octaviou. Začalo to už dávnejšie ale poslednej dobe je to častejšie. Najprv mi začne blikať kontrolka žhavenia a motor stratí asi tak 20 percent výkonu nepadne celkom do núdzového režimu a samozrejme po preštartovaní to zmizne a auto funguje akoby sa nič nedialo ďalších 20 kilometrov alebo niekedy aj 300 kilometrov. Ak mi auto spadne za sebou niekoľkokrát do núdzového režimu na kratšej vzdialenosti tak mi neskôr vyskočí aj kontrolka motora ktorá niekedy svieti buď 15 minút alebo aj 3 dni. Nieje to pravidelné a nedá sa to predpovedať že kedy sa niečo také stane. Auto má stále dobrý ťah a nieje ani hlučnejšie a spotreba sa teraz drží približne na tých 4,6l/100km. Na diagnostike mi to vyhodilo dve chyby ktoré sa obe týkali tlaku paliva (P0087 a P229A). Zatiaľ sa vymenil palivový filter ale to nič nezmenilo. Auto má nabehané 158 000 km. Vedel by niekto poradiť ?
  6. Vďaka. No je vidno že za kvalitu sa platí..... cena ma celkom zaskočila .....nenašla by sa aj nejaký lacnejší návrh .....do tých 250e
  7. Nazdar ľudia, Rozhodol som sa že vo svojej Fabii obnovím tak trochu hifi systém, keďže s ním nie som celkom spokojný. Tak by som hlavne od Vás skúsenejších potreboval poradiť čo mám kúpiť. Autorádio mám značky JVC ( http://www.mall.sk/autoradia-usb/jvc-kw-r500 ), to by som ani tak veľmi nechcel meniť, som s ním spokojný ale ak by to bolo nutné tak čo už. Hlavne sa jedná o nové reproduktory a poprípade aj zosilňovač. Predné dvere mám komplet vytlmene plátmi Dynamat a sú v nich osadené reproduktory Sony X-Plode ( http://sony.centercz.cz/cz/e-shop/306240/c2545-reproduktory-16-2c5cm/sony-xsf1736se-eur.html ). V zadnej doske ktorú som si vyrobil novú trocha krajšiu z MDF zatiaľ nemám osadené žiadne reproduktory. Chcel by som hlavne kvalitné a hlboké bassy ( na subwoofer veľmi miesto v kufri nemám ). Aké repro by ste mi odporúčali a čo k tomu ??
  8. Potreboval by som radu, rozhodol som sa na auto namontovať denné svietenie (zn, M-Tech Flux 635) ktoré má už v sebe zabudovaný automatický modul pre zapínanie. Kladný pól svetiel ktorý je spínaný zapaľovaním som napojil na snímač spiatočky. Po zapojení a vyskúšaní vyzeralo všetko v poriadky ale po 500 metroch jazdy večer som si všimol, že mi začali jemne blikať predne svetla, podsvietenie pristrojovky atď. a asi po ďalšich sto metroch mi už nešlo servo ale hneď sa znovu spamätalo. Kontrolka kvapaliny v serve tiež svieti kedy sa jej zachce, vypnem motor znovu štartnem a už je všetko OK. Alebo tiež zvykne byť servo také citlivé, že stačí do volantu ťuknúť a sa dvakrát pretočí. Myslel som že to bude skrat tak som prešiel každý jeden kábel ale nič, bšetko je poriadne zaizolované. Prosím pomôžte nejak.
  9. Potreboval by som radu, rozhodol som sa na auto namontovať denné svietenie (zn, M-Tech Flux 635) ktoré má už v sebe zabudovaný automatický modul pre zapínanie. Kladný pól svetiel ktorý je spínaný zapaľovaním som napojil na snímač spiatočky. Po zapojení a vyskúšaní vyzeralo všetko v poriadky ale po 500 metroch jazdy večer som si všimol, že mi začali jemne blikať predne svetla, podsvietenie pristrojovky atď. a asi po ďalšich sto metroch mi už nešlo servo ale hneď sa znovu spamätalo. Kontrolka kvapaliny v serve tiež svieti kedy sa jej zachce, vypnem motor znovu štartnem a už je všetko OK. Alebo tiež zvykne byť servo také citlivé, že stačí do volantu ťuknúť a sa dvakrát pretočí. Myslel som že to bude skrat tak som prešiel každý jeden kábel ale nič, bšetko je poriadne zaizolované. Prosím pomôžte nejak.
×
×
  • Vytvořit nový...