Přejít na obsah

Lukas Rigo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Lukas Rigo

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. ďakujem , budem riešiť výmenu pod doovolenke cca 1600km by to malo zvládnuť
  2. ked sa mi to bude zasa robiť ,t ak to skúsim ubrat troksu plin , je to vždy ked sa rozbieham1-2
  3. bolo to tam , nič mi nepovedali že nič tomu neni , pri výmene oleja mi povedali že vyzerá byť v poriadku , práve vtedy ked to skúšal to išlo v poriadku ...
  4. dobre tak ďakujem za upresnenie , čiže podstate ked vymením tú mechatroniku tak by to malo byť v poriadku ? teda jazdiť bez toho vybrovania
  5. pri rozjazde cítim vybrovať pedál , a auto sa mi tažsie rozbieha , a je to od rpevodovky či to niekto nemal , pretože občqas sa rozbehne uplne pohode ale občas tomu trva a ani sa nerozbehne len začne vybrovat ked pridam plyn
  6. Zdravým , chcem sa spýtať , mám octáviu 1,6 tdi A7 , auto\motor ide bez problémov , skôr mám problém s prevodovkou , rýchlosti mi radí úplne bez toho aby som to cítil , ale občas keď zastavím a idem sa rozbehnúť tak mi trošku zavybruje plynový pedál , pri rozjazde a pri preradení 1-2 , na vyšších rýchlostiach mi to nerobí krásne preraďuje a aj podraďuje . neviete čo s tým ? poprípade skúsenosti aké máte s tými prevodovkami ? na 1,6 tkách ? ešte mi to občas pomalšie reaguje ked zaradím R-ko tak to pár sekúnd trvá dokým preradí a začne cúvať . , ešte po zaradení D- občas sa rozbehne a občas to stojí na mieste . Mám 128xxx tis km , olej som menil pri 110 tis. a spotrebovo sa hýbem 4,5-5,0
  7. neviem ti povedať , skús čerpadlo , mechanik mi povedal že čerpadlá v 1.6 tdi boli z blata keby bol vstrekovač tak by ti to nešlo vobec mne sa to stali počas jazdy stratil som výkon a auto nešlo viacej ako 20 kmh a a strašný chod motora(3valce) automat nevedel čo radiť , podla tohoto čo ty píšeš skus AGR ventil , otec to mal na 2.0tdi a auto z ničoho nič nešlo ako vedel s tým íst ale max 110 , do kopca netahalo , vypol motor naštartoval a zase išlo normalne a potom to spravilo zasa dali sme na diag , a že AGR ventil treba vymeniť alebo vyčistiť
  8. a po výmene mi klesla spotreba z cca 5,5 - 4,6 ked jazdím rýchlejšie tak jazdím okolo 4,9
  9. mňe ked odišiel vstrekovač tak som nevedel pomali ani ísť lebo automat nevedel čo má radiť , keď som išiel tak medzi 1400-1800 otáčkami inak mi auto cukalo a to som musel mať zaradene sekvenčné radenie lebo na D mi auto nešlo
  10. Práve som dovolal s mechanikom a povedal že elektronika na vstrekovači , nový vstrekovač 300€ plus som dal rovno palivový filter vymeniť rovno už keď už je to v servise inak si to robím sám ten filter 15€ plus robota tak neakých 335€ plus mínus
  11. Takže chalani EGR \ AGR je v poriadku , jeden vstrekovač odišiel , bohužiaľ neviem prečo tankujem len slovnaf alebo schell .
  12. Ten EGR ventil sa dá neako odpojiť alebo dočastne spraviť aby auto fungovalo ? bez toho aby hadzalo do nudzáku ?
×
×
  • Vytvořit nový...