Přejít na obsah

visitor

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení visitor

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. Díky všem za rady! Toto forum mě přesvědčilo, abych do toho taky šel. Pustil jsem se do světel dodávky VW-T5. Mám rád pořádek a důkazy, když je třeba cokoli zpětně dokazovat prodejci/výrobci, vše jsem poctivě dokumentoval. Zaregistroval jsem se zde tedy proto, abych poděkoval všem za tip a níže přikládám fotky pořízené během renovace. Ve skutečnosti to bylo 100% horší, než na fotce "pred_detail", rýhy (jako žiletkou) šly hluboko pod krycí lak, předchozí majitel asi bohužel odstraňoval námrazu ze světel kovovou škrabkou, jinak si to nedovedu vysvětlit. Navíc byl na tomto světle hluboký šrám z bouračky (měřeno šublerou 1,2mm!), ještě že je na tomto typu auta dostatečná tloušťka plastu! No, vše zmíněné ze 100% odstraněno!!! Bez nejhrubšího P240 by to nešlo, krycí lak šel krásně dolů, na sucho je dobře vidět, jestli už jsou škrábance zabroušeny nebo ne, brousil jsem tím hrubým cca 10min., , zbytek hotov do hodiny. Doporučuju ale zrnitostí P1500 a P2000 celý povrch přebrousit poctivě třikrát (zkušenost po prvním světlu:-), je pak méně práce s leštěním, lépe se zahladí povrch po hrubších zrnitostech. Podařilo se dokonce zabrousit tu hlubokou rýhu zeširoka do ztracena, aniž by byl znát nějaký přechod nebo deformace povrchu. Můj verdikt? Maximální spokojenost! SADU CAREX DOPOORUČUJU VŠEM! Já jsem to koupil na autolesk.cz, ale viděl jsem to už na více místech a shopech.
×
×
  • Vytvořit nový...