Přejít na obsah

Pavel V

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Pavel V

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím chlapi,dneska mě začla děsit moje o1 1.8t 4*4, začalo mi něco klepat u motoru,rekl bych že na straně u převodovky začíná a to silné cca kolem 2000tocek,za jízdy se jí moc nechce,nutno podotknout ze před dvěma dny jsem ji protáhl230, v tu ránu mi blikala červená Olejnička na volnoběh přestala to jsem ještě dojel domů tak 30km snazil jsem se nezatěžovat motor,olej sem měl na rysce min.dolil jsem doma cca litr a půl.pak klid ráno jsem jel v pohodě sice mi přišlo že tak nějak slabší jakoby na 3 a půl válce,ted jsem jel domů a jak se začal zahrejvat začal ktepat,ted jsem ho ještě u baráku protocil a až teď začal jemně coudit z výfuku,zadnej specifickej smradek jsem nezaznamenal,jinak ten coud takový spíš bělejší,
  2. zdravím chlapi mám ten samý problém že mi neodemkne dálka mám 3tlačítkový zamkne ,kufr mi odemkne zvlášt a zase zamkne ale jak chci odemknout auto tak smula musím DO otevřít rozpojit od baterky počkat a pak zase spojit a odemknu,asi tak 7x po půl hodině taky pak třeba odjedu 5km do pryč zamknu vrátím k autu a už zase neodemknu,průser je že mam zaslepený zámky a dálkáč jen jeden už od koupě vozidla tak čekám kdy se co vy....e a kufrem lézt moc nemužu,otazkou je jestli sem to nák nezmrvil tím že jsem chtěl vyzkoušet zda mi funguje alarm tak jsem stáhl okýnko u řidiče zamknul a pak sem sáhl do auta a otevřel kapotu na maxidotu se ukázalo že je otevřená haupna ale žádnej kravál se nekonal pak už jsem ho neodemk a diodka na dveřích mi bliká rychleji než dříve,v intervalu tak 1sec předtím tak cca 3sec, mam o1 r.v 2003 laáurinku vystřelovák 3tlač. jde to nějak zresetovat,zkusil jsem i odpojit baterku v autě ale nic dělá si to kdy chce je to 2hý den jinak ovladač dosáhne i z 30ti metrů
  3. Zdravim chlapy,hledám radu mam laurinku a na střeše mam antenu jakoby normal prut sklopnej ale to tělo je větší a ,á takovou kulatou plochu domníval jsem se že to je na GPS ale v autě nemužu najít antenu na FM je tam kabel se závitem ale ten je jinej než bejvá na GPS je stříbrnej a má závit vnější,průměr kabelu asi 4-5mm pak je tam ještě jeden ale bůh ví co měl za koncovku pač je utrženej ve vypadá jako koaxiál jen je střašně tenký ani ne 3mm no a krom dalších svorkovnic tam nic není žádnej klasickej antenní kabel kudy vůbec vede? liftback 2003 LaK
  4. Zdravím chlapi,jen bych měl poznámku pro ty kteří už maj origo rádio a funguje a pak ho změní za jiné a po opětovném zapojení origa chce kod zkuste než ho připojíte mít zaplé klíčky nebo nastartováno a pak napojit odkoduje se samo ale pouze tehdy bylo li tam už jednou,mě se to tak povedlo u oktule nakonec sem se toto dočet v návodu,kod jsem neměl a chtěl ho ale jak jsem ho odpojil a pak nastartoval a znova připíchl tak jen probliklo SAFE a hned naběhlo radio které tam bylo naposled,něco bylo psané že si ho pamatuje řídící jednotka i když nechápu jak když se připojovalo jen na iso konektor,kdyby náhoudou to někomu taky tak šlo tak to potvrdte,že si nevymejšlím nebo tak podobně
  5. problem s xenonem sem neuváděl proto abych zjistil proč nesvítí či svítí jen pro to jestli ta kontrolka má s tím spojitost,jediné co sem se všude dočet je že ,,verze laurin a klement má signalizaci nesvítícího xenonu kontrolkou na palubní desce"ale nikde sem se nedozvěděl která kontrolka to hlásí,proto ta zmínka o xenonech,omlouvám se
  6. Zdravím chlapi mám nově 1.8T 4x4 L-K asi po dvou dnech od koupě se mi rozsvítila kontrolka(výfukového systému) je teda fakt že sem ji ty dva dny proháněl pač pro mě byl dost záživnej ten tah a atd,ale po rozsvícení jsem nezaznamenal žádnej rozdíl ve výkonu,ani spotřebě,Neboli den D.ráno jsem jel s klukem se projet a protáhnout ji celej den cajk pak jsem zjistil že mi nesvítí xenon pak zase jo,odpoledne jsem jel vyzvednout ženu z porodnice sednem do auta nastartuju a šup už svítila kontrolka a xenon už svítil,někde jsem četl že laurin měl kontrolku nefunkčního xenonu ale za boha nemužu zjistit co za kontrolku to je proto jsem nebyl ani na diagnostice je tedy možné že to má spolu něco společného když po motoristické stránce je vše OK?vyjma tedy studeného motoru ten normal nastartuje vše ok rozjedu se a začne škubat asi tak 500m nebo pokud ho nevytočím tak na 3tis pak cajk ale pokud to nastartuju a nechám tak 2-3 min běžet na volnoběh tak zase jede jak má,,,sory že sem plácám jaksi 3 možný závady,ale vycházím z té kontrolky
  7. Zdravím vás pánové,jsem tady nový a taky mám nově octuli 1.8T 4x4 a stím plno dotazů pač nevím co je v pohodě a co ne,co se týče toho že je cítit benzín se mi stává také ale pouze tehdy když jedu do kopce a a motor je fakt v tahu,spíš je to cejtit jen fakt při zatížení motoru a to jezdím převážně s půlkou nádrže Tak nevím po čem jít pod autem nikdy ani kapka
×
×
  • Vytvořit nový...