Přejít na obsah

donn

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení donn

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Zdravím všechny,koho to zajímá. Na úvod bych uvedl - problém vyřešen -,jenže tak jednoduché to vůbec nebylo. Zkusím to stručně.Závada se zhoršila až natolik,že se někdy nešlo ani rozjet.Takže auto šlo na diagnostiku do škodovackého servisu,kde mají vag,přímo na škodovky,aby potvrdil,nebo vyloučil elektrozávadu, k čemu víceméně diagnostika je,jak jsem se dozvěděl.Dělal s tím technik,který s tím opravdu umí a:neukázalo to vůbec nic!!!Divili se všichni.Elektro závadu vag vylučoval šli tedy po mechanikých částech, palivové čerpadlo atd.,prostě všechno.Výsledek, vše vpořádku.Nakonec na to přišli.Ve svazku kabelů,který vede k váze vzduchu,byl jeden přerušený,a to tak že někdy kontakt měl a někdy ne.A ještě zjistili,že i ta váha vzduchu nepracuje jak má,tak dali novou. Takže opět požitek z jízdy odpovídající výkonu a obsahu vozu. Když už tady píšu,měl bych dotaz na někoho pod přezdívkou diagnostik,který je na tomto fóru aktivní,byl tady v té sekci a nepřihodil poznatek. K čemu vlastně ta diagnostika je,když auto evidetně nefunguje jak má,problém je v elektru,ale hlavně porucha je a nevykáže nic!Na to,aby nahlásilo,že mi nejde pravý blinkr?Za děkuju vám to nikdo neudělá a zanedbatelná částka to zrovna také není. Na závěr vám přeji,komu se podobný problém vyskytne ať máte štěstí na odborníka,jako já,který s tím má zkušenosti,jinak se může docela potrápit.
  2. Pro xviza,ahoj. Zkontrolována, vyčištěná váha vzduchu + to samé znovu i škrtící klapka.Problém přetrvavá.Ono se to projevuje nepravidelně,takže není snadné určit pravděpodbnou příčinu.Vypádá to,že závada nejspíš může být někde v elektrické části.A tady toho je X možností,kde může být chyba. Ještě dodatek,vypadá to,že se to zhoršuje,protože mi to udělalo i při čtvrtém rychlostním stupni,kdy při rychlosti něco málo pod osmdesátku,výkon "odešel",plynový pedál až na podlaze,stále stejné,jak otáčky, tak rychlost,pak pátý stupeň,auto zaškubalo,zpět čtverka cca po dvou vteřinách se to chytlo a pak zase klid. Může to být na dlouho,když na to přijdeme co bylo příčinou,tak to tady vložím.
  3. Ahoj.No to bude lepší nechat zkontrolovat váhu,než měnit čerpadlo.Můj opravář teď dělá mimo ČR,až se vrátí a pořeší mi tu váhu,vyzkouším a napíšu jaký vliv to mělo. Dík za názor.
  4. Zdravím všechny příznivce oktavek. O problémech bylo napsáno hodně,možná někdo přispěje radou.Mám octavii 1.8- 92kw 12/98 bez turba najeto 103 000 km.Stává se mi,že při rozjezdu a někdy při jízdě auto začne cukat,nemá tah,nejvíce při druhém a třetím rychlostním stupni.Řešil jsem to postupně-vyměnil jsem svíčky,palivový filtr,vzduchový fitr,nechal vyčistit klapu,vyměnil kabely k zapalovacímu modulu,pak vyměnil i ten.Problém se sice zlepšil,ale nezmizel.Navíc pozoruju další problém.Když jedu po dálnici stovkou a potřebuji zrychlit, přidávám plyn a nic.Sešlápnu plyn až na podlahu, otáčky zustávají stejné rychlost neroste,stále sto.Sundám nohu úplně z plynu,začnu pomalu přidávat a cítím,že ryhlost se zvedá ihned,anebo přidávám lehce,sekundu dvě nic,pak cítím jak to lehce cuklo a chytilo se to a auto začalo zrychlovat.Zvažuji zaměřit se na palivové čerpadlo,ale tím to být nemusí.Tankuju už jen na shell-ce a benzině.Měnit hned něco není zrovna levná zaležitost,nedávám tam sice originální díly,ale číně se vyhýbám. Takže zkusím se zmínit zde na fóru,vím že to tady čte honě lidí,možná má někdo tu samou potíž a přidá svoji zkušenost. Dík.
×
×
  • Vytvořit nový...