-
Palivový filtr
Ani v servisním manuálu nic takového není při výměně naft filtru. Prosím odkaz na odvzdušnění přez diagnostiku. Nemůže být protože žádná odborná literatura nic takového nepopisuje.
-
Výměna oleje ... Longlive nebo pravidelný interval??
Jaký vymazání serv intervalu diagnostikou?To se dělá na dotu.
-
Palivový filtr
Je moc zajímavý že jsem si měnil naftový filtr sám. Nikde jsem nic neodvzdušňoval. A ve Škodaservisu to dělají úplně stejně. Děláte věci vy tady složitý. Ve skutečnosti složitý nejsou. Nikdo nic neví o žádném soft odvzdušnění. Když jsem mechanikovi řekl co jsem tu četl, klepal si na čelo.
-
Jaký Motorový olej ?
Nechápu co má za význam tam lejt jiný olej když se stejně mění LL dŕíve a za obyčejný olej ušetříte pár korun. A Castrol Edge tam patří. Už jiná značka oleje stejného typu jako Castrol je úspora max korun. To nepochopím a zvlášť u tohoto motoru. Kdyby to byl nějaký starý krám tak neřeknu i když to jsou koruny ale tohle nikdy nepochopím že se snaží někdo ušetřit pár doslova korun na autě víc než za půl milionu.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Tak mám DPF v pořádku. Technik se divil jak ve 180 tis může být opotřebování jen z 55% . Dělá to hodně VIF Super Diesel aditiv. Tak ho diagnostikoval několikrát a pokaždé stejné. Chci říci že mi za záhadných okolností opět klesla spotřeba opět na původní hodnoty. Tj 6,3 l Nevím čím to je. Že by nekvalitní nafta?
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Anorex : díky jedu zítra na diagnostiku
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Nevíte někdo kde by mohl být problém? Spotřeba u Yetiho 103 kw šla téměř o 2 l nafty nahoru. Mám najeto 178 tis a auto jede jinak dobŕe akorát ta spotřeba. Všechno jsem vyměnil. Filtry atd.
-
Chiptuning
Tak se podívej pořádně. Sám jsi to napsal. Proč by bylo tolik variant motorů když by stačila jedna. Max 2?
-
Chiptuning
Saty. Kecáš!!! 81kw a 103 kw mají nejen jiné vstřikovače ale i jiné turbo jiné ovládání turba. Jinou vzduchovou klapku a jinou vačku ovládání sacích ventilů. A úplně jiné SW
-
Chiptuning
Tak do toho bych vůbec nešel. Pomáhám ve velmi frekventované autodílně. Viděl jsem mnoho zlomených klik po chiptunningu hlavně u CR motorů. Teď naposledy ulítlo závaží z dvouhmoťáku u Octy 103 kw motor CFHC. To po chiptunningu a rozmlátilo to i pŕevodovku tak že ranec.CR motory nejsou na tunning vůbec dimenzovány a Škoda auto ale i koncern to zakazuje. Tak co vy s tím? Prasknou vám peněženky. Nic jiného.
-
Hmotnost bržděného přívěsu
2000kg brzděný 700kg nebržděný. RV 2010 103kw 4x4 tdi
-
Palivový filtr
Nemusíš si nechat interval měnit. To jsou nějaký bláboly jako tu někdo psal že je pŕi výměně naftovýho filtru nějak softwarově něco odvzdušnit. Nesmysl. Ani se nezavzdušní a když vynuluješ interval v 15tis tak automaticky máš další výměnu po 15 tis. Jednoduchý. To akorát pohádkáŕi to tu komplikují.
-
Životnost motoru
178 tis a dobrý akorát pŕi sešlápnutí plynu zŕetelné zaklepaní TDI 103kw
-
Chiptuning
Nedal bych tam čip. Viděl jsem pŕetrženou kliku 2x Octa původně 81kw a Yeti původně103Kw obě po čipu. Netvrdím že to je čipem ale změní se tím charakter točivého momentu a jeho průběh. A to je zakopanej pes. Ve Škodovce tvrdí že se CR nesmí čipovat ale lidé to neberou pŕíliš vážně. Pak to stojí jen peníze.
-
Yeti spojka
Mě to dělalo stejný zvuk ale pŕestalo to a od tě doby cca70 tis klid