Přejít na obsah

Romiiken

Uživatel
  • Počet příspěvků

    333
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2445 zobrazení profilu

Oznámení Romiiken

  1. Romiiken

    Octavia IV FL

    Je tam samosvor takze pobere. Mam skusenost s Leonom 365 HP predohrab so samosvorom a je to v pohode. Uplne ine vozenie ako keby tam bol len obycajny diferencial. To by uz bolo fakt na zabitie. Samozrejme, ked je mokro tak kontrolka ASR zaziva renesanciu 😀😀.
  2. No to moze byt. Ja sice Superb uz nemam. Presiel som po mojej skusenosti s tymto vozidlom na Audi. No kamarat ma stale Arteon a zadne kotuce su krasne. Su tam davane original kotuce a tie platnicky z clubsportu. Nic nevrzga ani nepiska. A hlavne nekoroduju. Mozem zajtra odfotit aby ste mi verili .
  3. Presne ako pise dfga. Dozadu jedine origo platnicky 5G0698451A, Kotuce, kto chce usetrit kludne aj zimer. Ale zadne platnicky 5G0698451A. Nic ine nebude fungovat.
  4. Su to kovane disky. Rossaria ten Arteon mal z vyroby a jazda s nimi je otras. Tie 20" disky Arteon nevie pobrat. Plus su extremne tazke. A co sa tyka pneu. Su to vyborne pneumatiky a ohlad bol brany aj na hlucnost. Ver mi, ze nie je clovek co kupuje veci podla ceny. Nexen je dobra znacka, ktora ma aj dobre triedy pneu. Ale tak viem, ze su tu ludia co si myslia, ze nad Michelin a Continental nie je. Inak na tento setup sa da dat aj 18 palcove disky. Zimaky ma 18ky sme to skusali a pasuje to.
  5. Minuly tyzden sme kamosovy na Arteon nahodili brzdy z Audi TT RS. Kotuce aj platnicky su DBA (australia). Rozmer kotucov 370 mm. Strmen je 4 piestik. V porovnani so setupom co mam ja na Supe teraz (kotuce z T-Roc R a platnicky clubsport) je rozdiel hlavne v tom, ze sa daju lepsie davkovat. Niesu hned take jedovate ako tie jednopiestiky. Kto chcete prijemny brzdny ucinok a dostatocnu rezervu pre akcne vyzitie tak odporucam.
  6. @suri. To s klímou si asi pochopil opačne ako som to myslel. Samozrejme sa vysúšač má vymeniť, ale autorizák si trval na svojom, že to netreba. Preto som napísal rovnaký princíp ako toto. Ty tvrdíš, že mažeš a autá jazdia aj autorizák tvrdil, že vysúsače nemenia a autá jazdia. Ja ti vravím, že mazať sa to nemá a má to jasné opodstatnenie. Narušuje to funkciu ako to má fungovať. A nie nie som nejaký internetový mudrlant. Pracujem v obore nie síce v VW AG koncerne jedná sa o inú automobilku, ale to je úplne irelevantné. Jedna z vecí, ktoré naše oddelenie robí je support aj pre autorizáky našej automobilky. A viem čo chlapci dokážu "spáchať" a aká je ich odbornosť. Niekedy je prekvapujúce ako zanedbanie postupu môže vyústiť v problém. Preto neberiem takéto veci na ľahkú váhu. Ale vravím, každý podľa seba, týmto z mojej strany ukončujem túto diskusiu....
  7. No prezivam to lebo mam overene, ze to robi problemy. Na Fabii som mal problemy s FS3 a nechapal som preco a toto bol dovod. Odvtedy ako to nemazem som nemal ziadny problem. Tiez som o tom volakedy nevedel. Takze bagatelizovanie tohto problemu ako si to opisal mi pride usmevne. Ale kazdy podla seba. Niekto fajci 20 rokov a nic mu nie je a niekto dostane rakovinu. Tak ja len tolko. Opisal som tu ako to ma byt, takze informacie su tu teraz korektne a kazdy nech sa zariadi ako chce. Inak teraz si mi pripomenul take praktiky autorizaku, ze vymena vysusaca pri oprave AC ? Naco ? To sme nikdy nerobili, ved auta jazdia aj tak. Aj taketo som uz zazil. Rovnaky princip. @McMatej Mozno ti pomoze ukazka.
  8. Ahoj miklisek, Prikladam odkaz na clanok na drive.ru, kde autor zasiel tak daleko, ze nakupil rozne znacky rozrezal ich a porovnaval. Okrem toho tam krasne opisal funkciu a preco to nemazat aj s dokazmi. https://www.drive2.ru/b/493106776875467039/
  9. Vidím, že sa tu rozbieha diskusia na tému mazania vodítok. Treba rozlišovat konštrukciu vodítok: Hore uvedený typ sa nemá mazať, len vonkajšia časť pri montáži silikónovou vazelínou. Mazivo vnútri úplne naruší funkciu akú konštruktér zamýšľal. Tento typ vodítok sa maže mazivom. Takže ešte raz to tu napíšem na FS3 (prvý obrázok) nemazať tie gumy odvnútra a kto tvrdí opak nech sa zamyslí nad tým ako to funguje. Lebo to nedáva logiku. A ešte by som rád poznamenal, že z výroby tam žiadne mazivo nie je a ATE vyslovene uvádza, že tam žiadne ani nemá ísť.
  10. Inak ma tu niekto skusenosti ako sa potom riesi kodovanie ESP ? Lebo podla mojich poznatkov musi ESP vediet ake ma brzdy. V opacnom pripade si myslim, ze nemoze pouzit spravnu brzdnu silu v pripade smyku. Ak sa mylim rad si to necham vysvetlit. Lebo tiez by som bral aspon 2 piest z 8R golfa.
  11. Cez víkend u mňa prebehla akcia mazanie silentblokov. Konečne prvý krát odkedy mám to auto to nevŕzga ako 20 ročná herka. Ešte klepú platničky, takže lepiaca páska bude nutnosť. Inak dá sa to urobiť aj bez demontáže ramien len treba mať tenšie prsty. Tú vnútornú stranu som robil tak, že som si malým pomocným zdvihákom pridvihol tehlicu s tlmičom, tak aby sa rameno pri demontovanom kolese vyrovnalo a tým pádom sa spravila väčšia medzera medzi silentblokom a nápravnicou. Foto: Inak keby škodovka nešetrila a obdarila nás hliníkovým prevedením nápravnice tak by to bolo úplne v pohode, pretože na hliníkovej nápravnici sú tie "uši", v ktorých je skrutka, čo drží silentblok ramena menšie a prístup je teda k silentbloku luxus.
  12. Samozrejme, ze to prelisovat. A to, ze nevies najst nikoho, co by ti to urobil ma len dalej utvrdzuje v tom, ze "uroven" servisov na SVK je naozaj katastrofalna. Autorizaky tak tomu by som sa vyhol oblukom ak tam nepoznas vsetkych. A sukromne servisy cest vynimkam.
  13. Tu moze byt rozdiel v pouzitych lozkach. Rozna tvrdost lozka s ohladom na hmotnost pohonnej sustavy: 3Q0407151E odpadlo > nahrada 3Q0407151S (2.0 TSI) 3Q0407151J odpadlo > nahrada 3Q040715S (2.0 TSI) 3Q0407151P > podla ETKY vhodne pre hybrid a 2.0 TDI 5Q0407151R odpadlo (1.10.2019) > 5WA 407 151 - Skoda nepouziva. Len AUDI, SEAT a VW. Podla modelov to vyzera, ze su pouzite len pri mensich MQB surodencoch. A3, Golf, Leon, T-ROC. motorizacie: pri A3 su uvedene vsetky. 5Q0407151S odpadlo (1.08.2019) > 5Q0 407 151 AC pouzite len pri Leon, Golf, T-Roc motorizacie: 1.4 TSI, 1.5 TSI Aky je v nich presne rozdiel neviem. Ale kedze v popise nieje Arteon ani Passat tak sa da predpokladat mierne iny tvar kvoli inemu nastaveniu napravy a rovnako ako pri Supe rozdiel v lozkach, kvoli hmotnosti. Ale to je len moja domnienka.
  14. Co sa tyka ATE Ceramic nazory na tie platnicky su rozporuplne. Niekto to chvali niekto nie. Jedina vyhoda voci klasickym platickam je, ale len v tom, ze menej spinia disky. A dolezita informacia je, ze sa nesmu montovat na drazkovane kotuce. Osobne som ich nikdy nemal, ale co som si o nich cital tak maju trosku iny nastup brdzneho ucinku, takze pedal moze byt pocitovo tupejsi pri jemnejsom zatlaceni pedala. Tie platnicky potrebuju vyssi pritlak od piestikov. A nehodia sa moc pre akcneho vodica. Pri prehriati radi nanesu brzdny material na kotuc co sposobi nerovnomerne brzdenie a tym spojene trasenie pri brzdeni.
  15. @dfgaNapisal si spravnu referenciu ? Hladal som to v ETKE na cely koncern a nic som nanasiel.
×
×
  • Vytvořit nový...