Přejít na obsah

Simon12

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

940 zobrazení profilu

Oznámení Simon12

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Vyřešeno :-) Ad závada č.1 - senzor stavu vyměním po proplacení pojišťovnou na Carlife, přeci jenom něco stojí. ale hlavně ad závada č.2 - vše způsobil nevhodný palivový filtr (měnil předchozí majitel). Použita náhrada pro Fabii bez regulátoru tlaku (velká chyba) Fabia dává cca 3bary, zato RS cca 6,6bar. Došlo k protržení pal. filtru tlakem paliva a odneslo to tak čidlo nízkého tlaku paliva na vysokotlakém čerpadle. Po výměně pal. filtru za správný, také nového čidla nízkého tlaku, už zase jede tak jak má. Díky známostem v aut. serv. Škoda vše řešeno z orig. dílů a za super cenu. Jinak servis lze dělat i levně, ale je potřeba o tom něco vědět a necpat do auta náhrady a díly jen podle ceny že :-)
  2. Fakt, že jo, jde to i cítit, ale nenaběhne to ihned po startu. Po odpojení přestane, pak se zase s menším zpožděním rozběhne. Dělám v holdingu více značek a DG mi dělali přímo v servisu Škoda. Jak vidím, tak bude lepší zajet ještě do druhého servisu Škody, kde mám známého a udělat DG i tam a poslechnout si jeho názor. Pal. filtr mám v plánu příští rok na jaře, ale udělám ho dříve, nestojí tolik a vyloučím jednu z možných příčin. No a to zdvihátko u vysokotlakého čerpadla lze podle ETKY objednat i samostatně, takže myslím není potřeba měnit celé čerpadlo.
  3. No, cvakání se tam ozývá vícero, ale po zklidnění volnoběhu po studeném startu, jsem si takřka jistý, že ten ventil cvaká, když na něho přiložím prsty, tak pocitově ale nic. Čekal bych, že to půjde cítit.
  4. Odvětrání nádrže? To mě zajímá. Když jsem měl auto cca 14dnů, všimnul jsem si po jízdě a odstavení u domu, že nádrž pracuje (myslím zvuk toho jak se pne plast) a odbublává? Náhoduo interval pro výměnu palivového filtru je?
  5. Zdravím všechny. Mám RS 3 měsíce a doposud vše OK. Teď se ale po jednom ze startů rozsvítila kontrolka MIL, trvale svítí a diagnostika hlásí 2 závady: 00406 P0196 004 Snímač teploty oleje neplatný signál statický 04767 P129F 001 Nízkotlaký systém paliva tlak příliš vysoký statický Na autě se to vůbec ničím neprojevilo, přijde mi, že jede pořád stejně. Ad. závada č.1 - zřejmě senzor stavu oleje, zatím jsem neměl možnost auto zvednout a zkontrolovat kabeláž. Nicméně mechanik tvrdí, že když je chyba statická, jedná se o závadu čidla jako takového ne kabeláže. Ad. závada č.2 - tady jsem dostal odpověď v podobě - špatné vysokotlaké čerpadlo - nutná výměna Na autě mám záruku carlife, tak musím počkat, jak se k tomu vyjádří prodejce/bazar a pak teprve budu opravovat. Spíše mě zajímají Vaše zkušenosti, zejména s vysokotlakým čerpadlem. Auto je po prvním majiteli, má 8 let, najeto doložitelných 83tis. km a přijde mi, že taková komponenta by měla vydržet něco více. Nebo se pletu a je to jedna z achylových pat tohoto motoru. Budu rád, za každou reakci. A abych taky něčím přispěl, tak spotřeba čistě jen město 11,5l/100km. Při výjezdu dále 8l/100km.
×
×
  • Vytvořit nový...