-
Plechové disky
Já měním celé kola hlavně proto, abych nemusel na podzim a na jaře stresit kdy mají v pneuservisu volno. Ve správný čas a hlavně kdy to vyhovuje mě odšroubuju jedno kolo po druhém , v klidu si prohlídnu třmeny, desky, čepy, hadičky , bovdeny a s dobrým pocitem že jsem udělal pro auto něco navíc našroubuju aktualní sadu kol. Na jednom autě mi v servisu netrefili ten zesílený bod za který se zvedá a rameno heveru se nehezky zakouslo do prahu. To už taky nechci zažít.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
Já to nesrovnávám, jen poukazuji na to , že konstrukce spalovacích motorů může být velmi rozdílná s ohledem na aplikaci v provozu a roubovat jedno dogma na všechny motory nemusí být nutně ta správná cesta. Naprostý souhlas. První řádek, po první čárku. Mimochodem, neuvádíš jestli máš EA 111 nebo EA 211
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
Ještě mě napadla jedna věc.Jestli ten motor není zkonstruovaný tak aby provoz v takovém režimu ustál.Vím že to zní neuvěřitelně, ale konstruktér třeba věděl,že převodovka bude držet otáčky nízko a průběh výkonu a točivého momentu ajestě jiné věci tomu přizpůsobil. Ale to je jen domněnka, jsem laik. Na druhou stranu ve formuli 1 točí šestnáctistovky 18 tis.ot/min a na železnici dvoutaktní turbodiesely mají strop v 750 ot/min, takže je dost možné, že konstrukce spalovacího motoru je poměrně variabilní podle způsobu použití.
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
Takže co navrhuješ? Mám auto reklamovat protože je špatně naprogramované a nebo mám jezdit po městě na "S" se ať se písty trochu proběhnou? Ještě jedna drobnost,nemyslím si že tlak oleje je v různých otáčkách stejný, ale čistě laicky se domnívám, že už od volnoběžných otáček je dostatečný, nebude tu doufám nikdo tvrdit, že do 2000 otáček motor v podstatě není mazaný, výrobce to ví ale nechává to tak.:-)
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
Zlín - Příbram , po D1 , Praha městský okruh , R4 , před Brnem ve zůžení cca 6 km - 30 minut , ještě nějaké další omezení + 20 min pauza na čůrání. 3 dospělí, 2 děti , kufr plný. Tu cestu jsem si vyloženě užil, s žádným jiným autem co jsem měl před tím to tak neuteklo. Ani tu křeč v pravé noze jsem neměl jak kdykoliv před tím. Cestovní rychlost mimo omezení tachometrových 110 - 140 .
-
Motor EA 211 1.2 TSI (66 a 81 kW)
Já jezdím po městě tímto způsobem https://youtu.be/A0Yy8Oaxsuk a nemám pocit, že by snad motor nějak trpěl , nevydává žádné divné zvuky a kdykoliv má dost síly když po něm chci víc a po pošimrání plynu jede. A je jedno jestli jsem v autě sám nebo jsme 3 dospělí . U motorů se dá ledaco zobecnit, ale je dost možné že toto zrovna není ten případ. A taky si říkám , že kdyby to takhle mělo být úplně špatně , tak by to tak výrobce nenaprogramoval . Bohužel u videa jsem zapomněl vypnout radio a kvůli autorským právům jsem musel vyměnit zvukovou stopu.
-
Výpadek Climatronicu
Mě klima nenaskočila v pondělí při cestě z práce . Na červené jsem vypnul zapalování a pak už bez problémů každý den až do pátku.
-
Front Assistant
Já jsem si první tři týdny myslel, že to nefunguje vůbec, ale pak na dálnici několikrát upozornění na malou vzdálenost a na R4 krizovka , v cca 90tce , samozřejmě signál a pedál brzdy tvrdý hned od vrchu, stál jsem skoro na místě . Pak ještě jednou ve městě, odbočující auto přestalo odbočovat, ale jestli brzdila fabka nebo manželka nevím. Každopádně všechny zásahy byly oprávněné, žádné plané poplachy. Myslel, že se bude dát nastavovat vzdálenost nebo tak něco ale jde to jen vypnout a zapnout.
-
Závady, rušivé zvuky pri štarte a iné
Mě to cvaká taky, při dosažení 40 km/h , Zvuk jde jakoby zezadu, ale vibrace jsou cítit pod nohama.
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
mimoxx: v podstatě to vidím stejně, a dříve jsem i tak jezdil, ale to byl diesel a jeho brzdný účinek byl několikanásobný . S tímto motorem už moc prostoru na vyřazování mezi obcema není, ale tam kde je se dá regulovat míra zpomalení tak aby člověk nikoho nezdržoval. Nevím jak by se k takovým hrátkám stavěla DSG převodovka . Popravdě ještě jsem nenašel odvahu za jízdy vyřadit protože mám strach že už pak nezařadím zpět.
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
Já myslím že pro dobrou průměrnou spotřebu ( do 5 l/100 )vůbec není nutné nevyužívat rychlostní limity. Mnohem důležitější je předvídat a dávat včas nohu z plynu .Tento motor skoro nebrzdí,a co jsem tak pozoroval zpomalení z tachometrových 95 na 60, tak to bylo více než 400 m. Tyto metry zadarmo mají podle mě na průměr větší vliv než to, jestli jedeš 80 tam kde se dá jet 90. Pokud je ale cílem 4.5 a méně, tak to asi vyžaduje více úsilí, takovou zkušenost ještě nemám.
-
spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw
Naprostý souhlas, já mám "dlouhodobou" ☺ (14 dní,420 km)5,6, většina km je dojíždění do práce přes celé město. Už tak je to lepší než s bývalým Opelem 2.0 DTI,a komfort jízdy je nesrovnatelný.A příplatek za DSG jsem ještě ani jednou neolitoval.
-
Zobrazení stavu baterie
Chystám se tam kvůli něčemu jinému ,tak se zeptam,ale moc si od toho neslibuju.
-
Zobrazení stavu baterie
Tak to vypadá že pro MR 2016 tuto fičuru vypustili.Docela mě to mrzí, mezi garažníky jsem znám coby chronický dobiječ akumulátorů ,s timhle jsem doufal že to budu mít více pod kontrolou.
-
Swing
Nahrál jsem dnes přes USB,mám Swing bez BT.
PattaBlack
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva