-
Počet příspěvků
14 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Návštěvy profilu
736 zobrazení profilu
Oznámení David Š.
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
David Š. si změnil profilovou fotografii
-
Je to asi jedno kterou. Mam 5.1 b2. Na kazdou mlhovku jsou tam dva kroky. Dela to u pravé 1. krok.
-
Posledni verzi. Zkus ji vypnout. Stacilo Prvni ze dvou kroku. A ano, me nesvitil prepinac svetel, ovladani oken, nKlon svetel, ovladani zrcatek a spodni rada tlacitek.
-
Tak vyreseno, snad to pomuze nekdy nekom v budoucnu. Nefunkcni podsvit tlacitek zpusobovalo zapnuti druhe mlhovky! Nechapu proc.
-
Zkousel jsem napsat problem Cariste, tak uvidim, co odpovi. Ale mam pocit, ze to vyresi az Skoda s tovarnim nastavenim jednotky.
-
Zdravim mam Carustu 5.1 b2. a nejspíš po vyzkoušení ,, pulzujícího interiéru,, mi přestalo svítit určitě osvětlení interiéru. např. rádio, digiclima fungují normálně, ale přepínač světel, okna, spodní tlačítka, kde je vyhřívání sedadel start stop aj. zeleně nesvítí, pouze oranžově při aktivaci tlačítka. Neví někdo, jak to zprovoznit? Přepnout zpět jsem samozřejmě zkoušel, nepomohlo. Mam Rapida MR2016
-
Zdravim, nové téma zakládám z toho důvodu, aby si toho všimlo co nejvíce lidí, je to problém u mraků octávek. Nyní k problému. Při nizších otáčkách, či při sešlápnutí plynu se v okolí levého A sloupku ozývalo typicky nechutné vrčení plastů. Způsobuje to ve skutečnosti kryt skříňky, ve které jsou uloženy pojistky. ( po otevření dveří z boku palubovky ) Podloženo samolepícím gumovým páskem v každém roho. Snad tím ušetřím mnoho nervů lidem, kteří vrzání plastů nesnáší tak, jako já. Zbytek vrzání ostatní plastů vyřeším do konce měsíce. Koupí Superbéčka. Mějte se.
-
No asi to teda nechám firmě Jde mi o to, aby to vydrželo tzn, odleštit svrchní třeba 1 vrstvu laku
-
Čistě logicky. Když vrzá loketní opěrka, asi tam bude potřeba něco stříknout nějakým mazáním ne? Nebo je to moc složitý a logický ?
-
Český tuzing v praxi
-
MF ti nepůjde na neoriginální autorádio! Stejně tak, jako na neopriginál nejde maxidot.
-
Zdravím, jelikož se jedná o hodně starý typ displeje, při velkém horku v autě se roztékají,.. Časem odejde úplně...Musí se vyměnit, nejde opravit. Dělá to pro JČ chlapík z Tábora za 2500. Narozdíl od dvojkové, která ho má připojený konektorem, zde se musí displej odpájet, a znova přiletovat. Jedná se poměrně o dost pinů a je ideální mikropájka a šikovné, klidné ruce.
-
Takže se asi vyplatí třeba za trojku si to nechat profi udělat...Jde mi o trvalejší efekt. Každopádně děkuji za pomoc, nechám to profi udělat.
-
Tomu bych se chtěl vyvarovat. Chci si o víkendu sednout do garáže, otevřít si pivko a ručně po staru. Kamarád si tenkrát doma vyleštil přední blatník u svý starý popelnice Tempem a hadrem a bylo to opravdu docela znát když se to srovnalo s dveřmi, nebo kapotou hned vedle.. Jen bych chtěl použít nějaké kvalitnější materiály...Lepší leštící pastu a nějakou houbu na to určenou pro ruční leštění...
-
Zdravím. Omlouvám se za vytvoření dalšího tématu, ale ve všech podobných tématech se píše pouze o tom písku do malty jménem Tempo. Jakou pastu nejlépe použít na rozleštění jemnějších škrábanců + vyleštění laku? Mam O I 2001 Solution II a už by potřebovala trošku zkrášlit kabát. Chválu čtu hodně na pasty 3M, ale je hodně druhů. Leštící, brousící ( myslím tím nějaké extra jemné brousící ) jakou nejlépe použít na ty jemnější škrábance pod klikama a celkové rozleštění laku? Dále nějaký typ na opravdu funkční ,,fix,, na škrábance? Díky za reakce. Připojuji foto mé lásky. Na druhé polovině byla moje stará, tak proto jen část auta. :kol-48: