Přejít na obsah

peter19

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

740 zobrazení profilu

Oznámení peter19

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Vazeni pani, dakujem za zaujem mojej temy, ale doteraz nazori nic neriesia. Pri tom je vec velmi jednoducha. Fabrika co vyraba tieto vozidla, tak ma jedno s kriterii. Mat co najmensie naklady a co najvacsie zisky. To znamena, ze rozne suciastky do tychto aut im dodavaju ako subdodavku firmy zo vselikade po svete, ale hlavne ze su lacne. Takto su dodavane aj olejove filtre. Tato firma co dodava tieto olejove filtre, tak ich vyraba nekvalitne a vysledok / problem / je na svete. Tento problem je ten, ze v plnoprietokovom olejovom filtri, ktory je pouzity v tomto motore ma vadny spatny ventil a po vypnuti motora prepusta motorovy olej spat do olejovej vani. Tento olej chyba v olejovych kanalikoch a pri nastartovani, nez dotiahne olejove cerpadlo tento olej do mazacich kanalikov a na miesta ktore su mazane motorovym olejom, tak motor ide na sucho, co je vyrazne aj pocut hned pri nastartovani motora. Nasledny druhy start je uz bezhlucny, nakolko motorvy olej sa uz nachadza v olejovych kanalikoch. Tento stav potvrdzuje video aj so zvukom, ktore je uverejnene zaciatkom tejto temy. Ked by bola fabrika Skodovka seriozna, tak ihned by dodala kvalitne olejove filtre, ktore maju spatny ventil funkcny, ktory by neprepustal olej spat z mazacieho systemu do olejovej vani a bolo by po probleme. Ako ich donutit dodat kvalitny olejovy filter ? Poradte. Dakujem. peter19
  2. Reeshanek : Velmi by som rad s Tebou o tomto probleme podebatoval sukromne. Je to vazna vec. Napis mi prosim na moj sukromny e-mail. peter19p1@azet.sk Dakujem a ocakavam odpoved. Peter19
  3. juraj07 Bol som to reklamovat hned na druhy den po kupe vozidla. Nehali si ho tam tri dni a potom mi ho vratili, ako bez zavad a napisali do odovzdavacieho protokolu, ze nic nezaznamenali, ako keby boli vsetci mechanici hluchi. Co k tomu dodat ? Jednoducho zakaznik nic neznamena. o zakaznika je zaujem, ked mu chcu predat auto a po predaji ich uz nic nazaujima. Urcite to budem riesit dalej a inde na inych miestach. Pozdravujem. peter19
  4. Sven : Odpovedam na tvoju otazku, ze aky olej ma tato Fabia 1,2 TSI, 66 kW, I I I rada. Motorovy olej je tam podla normy vyrobcu a to : VW 504 00 , VW 507 00 Castrol EDGE Profesional Longlife I I I 5W - 30. Ine motory s olejom 5W - 30 to nerobia. Tento fenomen som objavil az teraz pri tomto motore. Podla mna je to zavada, co tento motor pri starte robi.
  5. Reeshanek : Ano, je to ono, ale u teba ten zvuk bolo pocut troku kratsiu dobu. Ten druhy start /opakovany/ to uz nerobilo, lebo bol olejovy system preolejovany /premazany/ a vole boli vytesnene. U mna este niekedy pocut klepat cely klukovy mechanizmus, ako keby to auto bolo na naftu / diesel /. Z tohoto tvojho zvukoveho zaznamu vidiet, ze tento problem je u celej serie tychto vozidiel. Ovsem, tento stav je nepriatelny, lebo studeny start u kazdeho spalovacieho motora je kritickym momentom chodu motora. Tym, ze nam tento motor bezi dost dlho na sucho vznika strata odolnosti suciastok motora voci opotrebeniu a tym aj skoremu zniceniu. Podla mojho nazoru ide o konstrukcnu vadu celeho radu vozidiel tohoto typu. Bolo by s tym treba nieco robit. Co navrhujes ? Vyzivam vsetkych majitelov tejto Fabie 1,2 TSI, 66 kW I I I rady, aby si tento problem pozorne povsimli a konaktovali ma.
  6. Maverick : Skusim ten zvukovy zaznam urobit a potom ho tu zavesim. Mam uz 68 rokov a cely zivot sa zaoberam motormi, ale tento jav je nieco hrozne a hlavne u auta, ktore pred par dnami vyslo z fabriky. Je to tak evidentne, ze to pocuju aj laici, ktori neviedia o motoroch nic.
  7. Pepav : Tu nejde o poplasnu spravu. Tento jav som este na ziadnom motore nepocul. Raz sa mi to stalo na Felicii 1,3 a to bol vadny olejovy filter. Po vymene olejoveho filtra vsetko prestalo a motor startoval dalej bez sucheho chodu a hlavne bezhlucne. Ja vsak do tohoto pripadu nechcem vrtat, lebo auto je funglovka a je v zaruke. Su to nove medely a v servisoch este nemaju skusenosti, preto sa pytam, ci aj iny majitel takejto Fabie 1,2 TSI, 66 kW ma tieto problemy. Ten zvuk pri starte je evidentny, ze mazacom systeme neni olej a po nastartovani motor ide ako naftak. Vsetko klepe az po natlakovani olejovym cerpadlom vsetko stichne a motor ide bez hlucne.
  8. Diki za tip. Kde konkretne ten spatny ventil najdem ? resp. ktory mas na mysli ?
  9. Ahojte, minuly tyzden som kupil uplne novu Skoda Fabia 1,2 TSI, 66 kW, III rada. Na druhy den pouzivania som zistil, ze pri studenom starte, po dlhsom odstaveni vozidla pocut z motoroveho priestoru, ze motor bezi urcitu dobu /cca 3 sekundy/ na sucho, bez mazania motorovym olejom, ked je potrebne najviac znizit opotrebenie motora, hlavne pocas kritickej fazy startu. Servis to potvrdil, ze ten motor skutocne ide par sekund bez mazania. Ale ze to nie je na zavadu chodu motora a ze sa vozidlo da pouzivat a ze sa este nikto nestazoval. Ano, vozidlo sa da pouzivat, ale ake nasledky to bude mat ! Vznika tym strata odolnosti suciastok motora voci opotrebeniu, znizeniu zivotnosti a tym skoremu zniceniu. Z toho vyplyva, ze ide o konstrukcnu vadu celeho radu vozidiel, ktora sa mozno prejavuje aj u inych vozidiel. Tieto vozidla este len idu do prevadzky a majitelia si tohoto problemu este nevsimli. Viete o niekom kto by mal podobne skusenosti ? Pripadne ako ich riesil ? diki Peter
×
×
  • Vytvořit nový...