Přejít na obsah

Patrik1971

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3194
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    10

1 Sledující

O uživateli Patrik1971

  • Narozeniny 01/22/1971

Návštěvy profilu

17832 zobrazení profilu

Oznámení Patrik1971

  1. Patrik1971

    dotaz

    A este k tomu spatna tema.....a pritom tu mame taku krasnu temu o 1,5 Tsi.... https://forum.skodahome.cz/forum/503-motor-15-tsi/
  2. Ja som myslel,ze ta obojstranka tam je uz priamo nahodena a urcuje lokalitu,pokial sa nanasa lepidlo...aspon teda tak sa tvaria obrazky na obautodily
  3. @fsociety19xTakze mas skusenost s tymi listami na predok?Skrutkuju sa a aj lepia,ci je tam obojstranna paska?
  4. Montoval niekto uz ten paket plastov Monte Carlo na klasicku Scalu,ze ako to je narocne?
  5. Takze otestovane....manzelka sice sedela na prednom sedadla uplne max vpredu,ale vosiel tam uplne vpoho balik dlzky 205cm.
  6. Vedel by mi niekto zmerat,ci je mozne v Octavii 4 po FL karoseria liftback po sklopeni zadnych sedadiel previest vec dlhu 205cm?
  7. Manzelke som to skusobne aktivoval...ak mas kluce vo vrecku,tak sa po zavreti dveri auto hned uzamkne.. Ak ides do kufra,otvoris cez kessy,tak isto obe predne dvere....diskomfort je iba,ked si nieco nechas na zadnych sedadlach....musis opat otvorit cez prednu kessynu,pootvorit si aj zadne dvere,vec vybrat a zavriet...zatial si to ona pochvaluje,tak som to nechal.
  8. Ak ma niekto zbytocnych 300 eur matros a 200eur praca,ako za to pyta autorizak,tak preco nie😄,ale ta 500tovka sa da dnes pouzitit aj zmysluplnejsie inak...ale to uz sme mimo....
  9. Ja som skor myslel,ci nevies nieco o nejakej oficialne SKODA/VW opravnej sade,ktora nemeni cely tento radiaci mechanizmus,ale iba ten magnet,ktory to sposobuje.Pre ludi po zaruke to bude ovela prijatelnejsia varianta. @GandiK tomu volicu sa da dostat po demontazi tej stredovej konzoly,kde sa ten volic nachadza.Na YT je o tom viac videi.Na vytiahnutie tej kocky/magnetu je treba taky speci nastroj VAG 3438 a je potrebne na osetrenie tych kontaktov specialne vodive mazivo.Ci to ale natrvalo riesi problem,netusim.Ale lepsie,ako vyhodit hned 500 eur za novy volic.
  10. Toto je ten problemovy diel,ktory to sposobuje.Teda konkretne ta kovova kocka/magnet/,ktory strati casom kontakt s tou zakladnou,pripadne zaoxiduje.Vymena je nakladna a ak je kryta zarukou ok.Po zaruke sa ale oplati vybrat tu kocku,kontakty jemne dotlacit k sebe co najblizsie,riadne ocisti,pripadne odporucaju namazat vodivym mazivom.Mozno @suri. k tomu ma nejake blizsie info ohladne moznosti postupu a toho maziva.
  11. Si majitel auta,tak ziadaj servisnu historiu,co sa s autom dialo,ake zasahy a servisy absolvovalo.MIB cko je chraneny komponent a kazdy zasah do neho v autorizaku sa archivuje.Auto uz prepokladam v zaruke nebude,ked si vyblafol 37000 czk za opravu.
  12. Asi niesi prvy majitel auta alebo ak ano,nemas vedomost v minulosti o takomto zasahu s flesovanim MIB jednotky?Rocnik auta mas z obdobia,ktore bolo najviac problemove,co sa softwaru tyka.
  13. Prave toto...ze to 816A uz mohlo byt v minulosti flesnute na 816J
  14. Este je zvlastna tato kombinacia,ktoru som nasiel ako zamenu 816A-816J
×
×
  • Vytvořit nový...