-
Počet příspěvků
179 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Kraso
-
Zdravim, tak se mi dneska stalo to same. Superb 07/2015 po 3hodinove ceste z Brna do Prahy - mirne vlhky koberecek u spolujezdce, ale na podlaze u zadniho sedadla jsem vytahl deci vody. 4 roky to bylo v pohode, takze z vyroby to nebude a muselo se neco stat s hadickou az behem pouzivani. Shodou okolnosti mam ve stredu pravidelny servis po 60kkm, tak jsem zvedavy, jak se k tomu postavi, kdyz mam prodlouzenou zaruku na 5 let.
-
Zdravim, mam Superba uz skoro 4 roky, najeto 55kkm a zacal jsem citit prokluz kol pri rozjezdu - tezko se to popisuje, ale jakoby by se kola nejprve protocila na miste (rekneme 1/4 otacky) a pak teprve zabrala do plneho tahu, obcas je s tim spojene cuknuti auta. Problem se projevuje az po chvili jizdy, za studena je to v pohode - povrch ani typ vozovky na to nema zasadni vliv. Jako prvni me napadla spojka - jsem si vedom toho, ze jednicka je asynchronni a zalezi jenom na ridici, jak si s ni pohraje. Nicmene muzeme predpokladat, ze styl me jizdy se nezmenil a predchozich 3 a pul roku jsem takove problemy nezaznamenal. Proc zrovna spojka... protoze dva mesice zpatky jsem byl v horach, kde jsem byl nucen zastavit a nasledne se rozjet na ledu a spojka tam dostala opravdu zabrat - tedy me napadlo opotrebeni spojkovych kotoucu. Byt s razenim dalsich stupnu nemam zadne problemy... Mate nekdo zkusenosti s podobnym problemem?
-
Ja jsem se o tom chvili bavil s technikem a pravdou je, ze se boji, ze by to mohl platit samotny servis misto Skodovky. Pokud je ta reklamace pozadovana po uplynuti 2 let a vice (v ramci 5lete zaruky), tak musi servis sepsat zadost vcetne vsech podkladu primo na Skodovku (proto ty dva dny v servise) a ti jim poslou vyjadreni, jestli je to opravnena reklamace a tedy bude proplacena primo Skodovkou nebo ne. V mem pripade to napriklad dopadlo napul - reklamace byla uznana pouze na jedno tahlo, ktere vykazovalo slysitelne znamky drnceni. Pry je standardni postup vymenit pouze jedno tahlo a v pripade potreby vymenit i druhe, coz asi nebude uplne pravda vzhledem k tomu, ze Plzenackovi vymenili obe najednou, takze se tim servis opet kryje. Jinymi slovy opravdu zalezi, jak se k tomu dany servis postavi a jestli se jim chce sepisovat pozadavek na Skodovku nebo ne.
- 118 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Uprimne to druhe video mi prijde daleko lepsi, protoze tam slysim akorat slabsi piskani, ale zadne drnceni. A me teda nejvic vadi to drnceni, protoze to zni jako kdyby to melo kazdou chvili prestat fungovat uplne a to je to, ceho se bojim nejvic - ze mi vyprsi zaruka a pak budu davat 20kkc jenom za to, abych vubec otevrel kufr :)
- 118 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Az ted jsem si vsiml toho editu u jednoho z tvych puvodnich prispevku. Lozisko by urcite mohlo davat smysl, navic tvuj problem vypadal dost podobne jako ten muj. Diky za informaci, urcite to v servise nahlasim.
-
To "drnceni" mam uplne stejne jako vy. Minuly tyden to bylo v servise - zkouseli to cele rozdelat a promazat, ale sami museli uznat, ze to skoro vubec nepomohlo. Nicmene na vymenu celych pistu se zatim netvarili - pravdepodobne proto, ze jeden stoji 10 520,- Kc. Auto uz mam pres 3 roky, nicmene mam prodlouzenou zaruku na 5 let. Vam to teda nakonec vymenili v pohode?
- 118 odpovědí
-
- dovírání
- otevírání víka kufru
-
(a 2 více)
Označen s:
-
Nechal jsem obe napravy promazat pri pravidelne servisni kontrole a zatim do drzi dobre. Nicmene je mi jasne, ze to je pouze docasne reseni a casem se to pravdepodobne vrati zpet.
-
Zdravim, tak ja se sice nepotkal s obrubnikem, ale byl to sutr na dalnici na jednom z useku pod rekonstrukci. A naraz to byl takovy, ze prosel pres moji 8x18 ET43 az na disk, ktery ohnul. Tlak v pneumatice nastesti drzel dal a ani se u poskozeni nevytvorila zadna bublina, takze jsem dokazal dojet zpatky do Brna. Kolo akorat vic "hucelo", coz jsem daval za vinu rozhozenemu vyvazeni a geometrii. V servise mi hned rekli, ze to je na vymenu celeho disku, tak jsem objednal novy. Ted mam novy disk s puvodni pneumatikou + geometrie a serizeni s tim, ze v servise se dusovali, ze vse ostatni vypada v pohode a provedli testovaci jizdu. Presto je ale kolo pri vyssich rychlostech vyrazne hlucnejsi nez pred kolizi. Problem zacina pri rychlostech nad 80 a nejhorsi je to pri 120, kdy dostavam i jemne vibrace do plynoveho pedalu. Je mi jasne, ze pri tom narazu mohlo byt poskozeno hned nekolik veci a tezko odhadovat takhle na dalku... spis jestli nekdo neresil podobny problem a nemohl by poradit, kde zacit hledat pred tim, ne se vydam zpatky do servisu.
-
Tak uz jsem to vyresil. Je potreba uplne odebrat zapamatovane auto pro CarPlay z mobilu a pak jej pripojit a znovu nacist. Moje chyba byla, ze jsem to zkousel udelat uz behem pripojeni na kabelu. U me bylo potreba nejprve vypnout radio, smazat z mobilu a potom pripojit. Treba to nekomu pomuze - vypada to, ze tato verze ma problemy casteji a nejenom u Skodovek.
-
Zdravim, pri prochazeni jsem tuto kombinaci vlakna jeste nenasel, takze jsem si dovolil zalozit nove. Mam iPhone 5S, na kterem mi temer cele 3 roky bezel Apple CarPlay bez problemu. Vcera jsem updatoval iOS z verze 11.2.2 na posledni verzi 11.2.6 a po pripojeni pres CarPlay mam cernou obrazovku. Mobil nabiji, ma aktivni pripojeni, dokonce i hudba jde do repraku, ale obraz se proste nezobrazi, i kdyz CarPlay se porad tvari jako aktivni (kdyz prepnu na bluetooth, tak mi to nahlasi, ze mam aktivni CarPlay a BT nelze pouzit). Nutno podotknout, ze pouzivam neorigo usb kabel (ktery je kvalinejsi nez origo) - v takovem pripade bych ale cekal, ze se vubec nepripoji, pokud by byl problem v nem. Mate nekdo podobnou zkusenost s posledni verzi iOS?
-
Zdravim, me se stalo neco podobneho v prvnim mesici. Akorat k podobnym zavadam jako tam mas ty se mi pridala i zavada motoru, cimz se moje situace stala vic nebezpecnejsim, protoze se mi to stalo behem jizdy. Po zajeti na kraj a opetovnem nastartovani mi zavady zmizely. Auto slo okamzite do servisu, kam se na nej prijeli podivat i z fabriky - resenim bylo preflashovani ridici jednotky za novejsi verzi. Ale ja mam auto ze treti serie cerven 2015. Nevim, jak stare ho mas ty.
-
Premereni geometrie za to dostanes, jak rekl Martinro a je uvedeno v linku To co je na tom drahe je pak samotne serizeni geometrie. Ovsem kdyz nekdo rekne v (pneu)servisu, ze chce geometrii kol, tak se tim obvykle mysli oboje - premereni + nasledne serizeni a to vyjde obvykle kolem toho litru. Pokud chce nekdo udelat jenom premereni, tak je lepsi to vyslovne uvest, aspon takova je moje zkusenosti.
-
Tak jsem to vlakno procetl a ve vetsine pripadu to servis resil promazanim, coz se ve velmi castych pripadech ukazalo jako docasne reseni, ktere se casem vratilo zpet. V takovem pripade se mi do servisu nechce pravidelne vracet a to i pres Bladikovu vyzvu. Pak se tam obcas objevuje problem praskle pruziny nebo spatne ulozeni loziska tlumice, v takovem pripade by to byl samozrejme zavaznejsi problem, ktery by ten servis vyzadoval.
-
To same u me, take prakticky od zacatku a na obou napravach. Nejvic to jde poznat u vyvysenych najezdu u prechodu nebo zpomalovacich pruhu. V servise jsem to zatim nehlasil, ale jestli to dela u vic aut uz od zacatku, tak to asi nebude primo zavada.
-
Ja mam koupene a vyzkousene retezy pro 235/45 R18 viz muj prispevek v zimnich pneumatikach.