Přejít na obsah

Pavel_cz

Uživatel
  • Počet příspěvků

    141
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1709 zobrazení profilu

Oznámení Pavel_cz

Nováček

Nováček (1/14)

24

Popularita

  1. Já to chápu, asi bych to tomu dokázal i odpustit, ALE to by ty rozjezdy nesměly být tak složitý. Jako soustředit se do prudkého kopce na spojku... protože to nemá sílu, vůbec, takže se to bohužel rozjede rychlostí tak 1km/h (jak když tam má člověk podtočenou dvojku) a člověk se modlí aby to nezheblo a nebo to zahrabe a spálí spojku, to fakt ne. Kdo zná třeba podzemky na pražském Andělu, zastavce tam na výjezdu z -1 do Strahovského tunelu a pak se rozjeďte, schválně.... samozřejmě tyto výjezdy jsou naprosto šíleně projektované, ale jako příklad toho, jak peprné chvilky v provozu s 1.0T zažijete, to poslouží dostatečně. Není to, že bych ten motor chtěl hanit, ale prostě si pamatuji 1.2 a ta byla zlatá, je tak těžký teď jezdit s tímhle...
  2. Leden 2019. Rychlý rozjezdy jsou vůbec trgédie, protože vás někdo pouští, ale člověk přidá plyn a ten doteče do motoru asi za vteřnu a půl.. je potřeba to tahat přes spojku, lahůdka.
  3. Climatronic chladí, manuální clima je tragédie, ta těžce nestíhá, když svítí slunce a je nad 25°C...
  4. 1.0 TSI s FAP je suveréně nejhorší TSI co jsem kdy měl... Jezdil jsem Fabii 1.2 TSI 2016 Fabii 1.2 TSI 2017 (obě 81kW) Rapida 1.0 TSI 81kW (2018) Rapida 1.0 TSI 81kW + FAP (filtr částic) (2019) Tohle je s přehledem nejhorší možná varianta i když už ten 2018 byl hroznej. Kvalty neskutečně dlouhý, při rozjedu do kopce (1 nebo R) buď pálíte spojku nebo to chcípne, prostě to nemá sílu se rozjet, když už se to rozjede, tak krokem s pocitem, že zdechne. Řádit po rozjedu do mírného stoupání dvojku takřka nemyslitelné neboť otáčky padnou ihned na úroveň kdy se motor dusí a točit jedničku do 4-5 tis aby byl čas přeřadit a otáčky nespadly moc nízko... no, to člověk nechce. Včera poprvé chcípnutí z horka, auto v centru Prahy jezdilo jako na gumovém laně, příšerné rozjezdy příšerná odezva na plyn. Katastrofa. 1.2 TSI u Fabie, byla ZLATÁ, tam jsem nemohl říct křivého slova. Výkonná, úsporná, hezky zpřevodovaná, ale tohle, to je opravdu zlý sen. A jen tak mimochodem, ona kdyby ta klimatizace (mechanická), alespoň chladila, ale on jí má člověk na nejnižší teplotu, větrák na 2-3st. a v autě, že by bylo při 30°C chladno, to teda rozhodně není.
  5. Pokud mi jede klima a náhle jí vypnu - dále běží jen ventilace, tak smrdí. Servis nic neshledal, ŠKODA AUTO taktéž, je prý normální, že to smrdí. Auto to dělá prakticky od novoty. Kabinový filtr je čistý.
  6. Vody: Smutné na tom je, že se s tím nedá normálně rozjíždět a do kopce už vůbec ne. Prostě kdo s tím jede, tomu smrdí spojka a až odejde, zaplatíš si jí sám, protože to není uznaná záruční oprava.
  7. Můj Rapid píská taky, předchozí Fabia III pískala taktéž. Fabia měla Climatronic, Rapid má manuální klimu.
  8. Připojuji další scan Světa motorů, stav po 60 000km, smutné čtení.... viz pdf. --> Rapid_60.pdf
  9. No a to je ono, nenchat klouznout...:) Ale jak? Dáš málo plynu a umře ti to, dáš hodně plynu a pálíš jí. Prostě to nemá dostatek síly k rozjedu.
  10. Přesně jak píše Twisted...přečti si to. Asi nikdo to nedokáže technicky rozebrat léle než M. Vaculík. A jak jsem psal, 1.2 TSI mi tohle nedělala (měl jsem jí 2x ve Fabii)... 1.0 TSI to v Rapidu dělá, protože má kvalty dlouhý jak Lovosice, což je fajn na dálnici, ale jinak úplně k ničemu.
  11. Přesně tak to je, osobně jsem nikdy na ničem spojku necítil... (a to jsem jezdil vším možným, dokonce ani, pro porovnání ideální, 1.2 TSI 81kW to nedělala). Na 1.0 TSI 81kW se mi to stalo několikrát, buď rozjezd do kopce, u kterého auto neví, zda se sotva rozjet s vysokými otáčkami a smradem ze spojky a nebo chcípnout a pak couvání do kopce. Takže se vlastně nedivím, že spojka umřela. Linkuju zmiňovaný článek: <
  12. Ahoj Pavel ako ti vrzal ten spojkovy pedal posli link ak mas video.Dakujem

  13. Pavel_cz

    Brzdy

    Ano, pískalo mi to jako blázen. Jak píšeš, při couvání a mírném brzdění při pohybu vzad. Dělalo to kolik měsíců a teď to z čista jasna ustalo. Žádný kamínek nikde nebyl, kotouče mám bez rezu i drážek. Problém jsem tak mohl registrovat někde mezi najetými 10-18tis km na tachometru.
  14. Na nelakované plasty je super Valet Pro Black to the future.
  15. Ahoj, jezdí prosím někdo LL interval? Potřeboval bych vědět na kolika Vás PP vyzve k návštěvě servisu. Vím, že se to může lišit. Ano, vím že LL interval je nesmysl, ale to nechci rozebírat. Díky.
×
×
  • Vytvořit nový...