Přejít na obsah

Dodatocna montaz 12V zasuvky,tzv. zapalovac do R


Doporučené příspěvky

Vloženo

Zaujimalo by ma ci ste niekto skusil namontovat dodatocnu zasuvku 12V (nieco ako zapalovac) do R niekde pod radio,ako je ten prazdny priestor pred radiacov pakov.

Cakam na Roomstra a nez dorazi,tak by som si to nechal namontovat este kym bude auto v servise,ak je to mozne.

Ide mi o to,aby kabel z navigacie nemusel okolo paky a rucnej brzdy az niekde medzi predne sedadla. Slo by to napojit na povodnu zasuvku 12V,utiahlo by to nabijat dve zariadenia sucasne ?

diky za info, nie som elektricky typ :)

Vloženo

ted nevím,ale kdybys objednal kuřácký paket,neměl bys tam ten zapalovač(zásuvku) a popelník.Myslím,že se to tady už řešilo.Já bych to kdyžtak tu druhou zapojil na tu první,víc jak 500W tam určitě nebudeš zapojovat.

Vloženo

V záruce nedělej nic, maximálně si kup rozbočovací "několikazásuvku". Jinak do těch míst před řadičkou taky plánuju trojzásuvku, protože nabíječka na foun, na mp3 přehrávač a na navigaci se mi do jedné zásuvky najednou nevejdou a ta motanice kabelů kolem ručky a řadičky mne vrcholně stolicuje. Výkon, který zásuvka bude schopná dodat, určuje její pojistka - protože v autě máš rozvod na napětí 12V (nominálně), můžeš počítat s 12W výkonu na každý odebraný ampér proudu. Neboli - pokud budeš svou zásuvku mít jištěnou pojistkou s hodnotou 15A, můžeš z ní (nebo z připojeného rozbočovače) odebírat až 180W příkonu.

Vloženo

ted nevím,ale kdybys objednal kuřácký paket,neměl bys tam ten zapalovač(zásuvku) a popelník.

Neměl, místo záslepky na 12V zásuvkce by byl zapalovač mezi sedadly a popelník by byl pod rádiem.

Vloženo

Budem mat zaruku na 4roky, preto chcem nechat montaz na servis,aby som u nu neprisiel. Rozbocovac ma napadol, ale od rucnej brzdy tahat 3kable mi pride trochu nebezpecne.... ale diky za info ohladne poistky a podobne,v nutnosti to skusim takto poriesit.

Vloženo

Pokud to bude dělat "autorizák", nebude natahovat kabely od středového tunelu, ale buď novou zásuvku (zásuvky) připojí paralelně ke stávající zásuvce u ručky = použije stejnou pojistku, součet proudů ze všech zásuvek nesmí překročit hodnotu pojistky (teda může - ale pak ta pojistka vylítne slastí), anebo využije na pojistkové liště nějakou dosud neosazenou pozici a natáhne pod palubovkou úplně nové dráty pouze pro tu zásuvku(y) v prostoru pod rádiem. Zase, zatížitelnost se bude odvíjet od typu zásuvky (existují asi 3 různé typy - liší se maximálním odebíratelným proudem) a od hodnoty pojistky. Já bych se spíš přikláněl k samostatnému jištění a oddělenému vedení k té nové zásuvce - a drátem o dostatečném průřezu (tloušťce mědi), aby se při případném zapojení něčeho žravějšího neohřál nebo dokonce neroztavil.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...