Martin Horák Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 (editace) jojo to silikonovy koleno sem tam měl a vysledek žadnej.stejny reakce,stejna maximálka.stejna rychlost.napřiklad vim že v praze od určiteho samaforu k dalšímu udělam 110.. takže vim že to bylo stejny a navic se mi tam to koleno nevešlo kuli rozpěře tlumičů... proto to plastovy hrdlo zpět.mě příjde že to má lepší náběh do otáček s otevřenym filtrem od volnoběhu podstatě.muj pocit ono to je složité a člověk si musí uvědomit co od upravy čeká a musi bejt realista.atmosférická 1,3 popř. 1,4 s 8V nemůže dávat kolem 130 koní pro každodenní použití.řikam každodení.protože už před 40 lety závodní škody 130 RS nebo LR měly na atmosfericky 1,3 vykon kolem 140 koní přes 7000 a 140 N.m.karburátory a vačky kolem 300° takže parametry kolem 100 kobyl na denní provoz sou super.jezdil sem s felicii 50KW 2000 rok MPI s čipem od cimbu(omezovač 6500) s vačkou 280°,upravena hlava.sani,vyfuk,svičky atd a to auto jelo super.. odhadovany to bylo na 75 KW. jezdila tachometrovych 200 v pohodě i kopcem hore.. ale po 40 000 km praskla klika a vylitly ojnice.. všechno ma svi a proti.. samozřejmě vytší obsah a počet válců je dycky lepší a znatelnější na upravu ( nedavno sem byl vyblikán z leveho pruhu v rychlosti něco přes 200 aute opel omega MV6,pravděpodobně serie... nemusim asi připominat motor opelu.. ) a podotknu eště rozdíl motorů felicie a fabie-učinnost. přibližně stejne řešení plnění motoru.stavba vyfuku.hlavy.pístů - mimo feldy 40KW) ..stejne vrtání atd.tak zvětšením zvihu pístů došlo ke zvyšení obsahu z 1,3 na 1,4 při stejném ( uškrcenem) vykonu ale ke zvyšení kroutáku ze 105 N.m felda na 118 N.m fabie.to je převážně obsahem.proto by se ve fabii stal silně nadpůměrnej motor 1,5 ( písty nabízí engitec,nutný převrtání bloku,vysledna cena lehce pod 20 000) ale parametry na podobně upravenym motoru jako mam ja,někde kolem 150N.m. a 115 koní.. se zachováním denního provozu. zkušeností jak praktickejch tak teoretickejch,na ktery nejsou finance zrealizovat,mam dost.. rad poradim Editováno: 5. Prosinec 2012, autor: Malta citace předchozího příspěvku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Horák Vloženo 4. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 4. Prosinec 2012 Náprava je super Škoda že u té baterky není vidět kolik místa si tam získal.Uvažuju nad tím že dám menší šišku a pokud by se tam bylo místo tak na ni udělat uzavřenej box a napojit ho na ten vstup v chladičovce. Taky sem zkoušel několik variant sání a to jsem měl fitr i v nárazníku a podle mě to při správné délce potrubí jelo líp od spodu. díky... změřeny to nemam ale stačilo mi to na to vyřešení sání... nevim,možný to je.ja si myslim že dýlka sání od klapky nema na vykon nebo krouták vliv.možná minimální.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 vselijake moznosti ako urobit nasavanie a este som nikde nepocul konkretne ktore je najidealnejsie mal som hrusku, teraz mam airbox s green vlozkou a s urobenym nasavanim do boxu a teraz som chcel z TDI. bol som v tom ze ked dam box s nasavanim z TDI ze tomu pomozem ale vidim ze ohlasy nie su dobre. podarilo sa mi zohnat z RS tak uz ked sa podarilo tak to vyskusam a dam vediet potom ako sa to javi k tym ladenym zvodom... chlapi vedeli by ste mi poradit na aku firmu sa mam obratit? na Slovensku som nenasiel nikoho kto predava hotove zvody, vsetko firmy co vyrabaju na mieru a potrebuju aspon na den pristavit auto. potom som naisel tuto firmu http://www.speedpro.eu/vyfukove-svody-sport-skoda-fabia-lambda-p-4443.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tonda-B Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 1) určitě bude lepší než sériové potrubí (i když bych si představoval, že bude ještě trochu delší) 2) nerezové by stálo 2x tolik 3) pokud máš lambdy 2, budeš si muset před montáží šroubení pro 2.lambdu navařit 4) omotávku keramickou izolační páskou bych ti doporučil taky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 mam 2 lambdy ale mam konecne cloveka co mi dokaze vyradit kontrolu 2. lambdy tak som konecne postupil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Horák Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 firma na svody je třeba :www.hr-svody.eu . speedpro přeprodává jejich zboží... mam je od pana Hrciny taky,problem byl jenom s málo místem kolem řízení,po upravě kyvného silentbloku motoru sem mezeru zvětšil a je to bez problémů.ochotně poslal i grafy z brzdy když svody vyráběly atd.. eště vim o firmě -www.2mmotorsport.cz tam se da dohledat fotky upravy fabie a "našeho" motoru konkretně svody,vyfuk,vačka,na dotaz co za svody mi bylo řečeno že nerez 16 000 a ocel 12 000. sou trošku jine než od HR ale jak fungujou netušim.spojeni větví je eště kratší než HR.nic méně ja mam taky dvě lambda sondy a první našroubuješ do připravenyho zavitu bez problemu a zbytek vyfuku sem si vyraběl sam a za vlnovec od svodů sem navařil trubku ke sponě ke střednímu dílu a do ní nátrubek s vyřezanym závitem o vyšce cca 1cm aby druhá sonda byla víš a měla oklamane hodnoty kuli absenci obou katalizatorů,po montáži těch svodů,se z toho stavá slušně rychy auto,jen spotřeba de chceš nechceš nahoru.. to se neni čemu divit.natáhne krouták a do 5500 mi neklesá pod 120 N.m. určitě bych druhou nevynechával.ovlinuje ti zpětně data do ŘJ o směsy a upravuje předstih,bohatost,akcelerační přívstřiky,záleží na ní docela dost.. a funguje to i sni bezproblémů a pro správnou funkci můžu z vlastni zkušenosti doporučit vyměnu obou lambd,bejvaj původní a novy makaj lip(ani nemusí svitit ko.el.mot.),tj beze sporu a nemusí se davat origo,stačí bosch a stojí půlku oproti autorizovanym servisu.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Horák Vloženo 5. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 5. Prosinec 2012 jinou fotku vyfuku nemam.je to tam trošku vidět jak je to za vlnovcem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 6. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 6. Prosinec 2012 ty to mas ako riesene s lambdami, nerobil si nic v programe, len si urobil ten navarok na potrubi? mimochdoom neuvazoval si nad stredovym dielom vyfuku bez tlmica od Laityngu? ja mam tento stred (hola rura) a koncovy usltersport. auto je tichsie ako ked som mal seriovy stred a univerzalny koncak a vykon je citelny, ten stred to dost brzdi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Horák Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Lambda sondy sou nove,vyměněné,druhá v tom nátrubku vyšším,jinak nic,fungujou obě jen ta druha má oklamané hodnoty tím nátrubkem.proto vše funguje..Víš,uvažoval sem,ale...Sepíšu kolik sem měl verzí výfuku na autě :nejdřív univerzální tlumič no-name.potom přibyl místo středu rezonátor,pak sem daval zpět seriovej tlumič dozadu,pak přišel místo zadního tlumiče středovej tlumič s fabie,pak sem kupoval laityng přimo na fabii(ten byl super,vyrazny navyšení vykonu)pak šli pryč oba katalyzatory,pak přišly svody 4-1 race ale 200% navýšení hluku,nešlo s autem jezdit,pak sem daval střed a zadni dil bosal z fabie TDI prumer trubek 50mm a tet sem si nechal udělat zadni tlumič přímo na míru těm svodům od laityngu.. bojim se že když dam trubku tak bude strašnej kraval.ty svody to hrozně otevřou! nesrovnatelně s žadnym tlumičem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 Díky kluci Vaše debata o výfuku mi přišla vhod. Od katu mám 50mm rouru,místo středového sem měl holou trubku a na konci středovej,ale jak píše Martin, nedalo se s tím moc jezdit. Z venku super,ale uvnitř děs. Teď mám na středu tlumič dom.výroba a hluk se posunul dozadu,jen od 2500ot do 3000ot je tam lehce hluk ale jinak v poho. Pokud tam dám svody tak budu muset udělat znovu něco s tlumičema aby se v tom dalo cestovat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 7. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2012 (editace) jam am teraz stredovy bez tlmica laityng a koncovy ulter pre fabiu, ako bolo pisane, super zvuk a vykon je poznat. chcel by som dat zvody este ale 2. katalyzator by som nechal, myslim ze to tiez dost ovplyvni zvuk. musim vyskusat inak Martinovi ked staci navarok a nema ani jeden kat a auto ide tak myslim ze ked necham 2. kat tak to musi ist aj bez zmeny programu ci nejakych doarbok. bude to katalyzator sice brzdit ale musim zvuk tlmit auto mam na kazdodenne pouzivanie. ak bude malo doplnim stredovy diel. Editováno: 7. Prosinec 2012, autor: Nautilus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Horák Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 Díky kluci Vaše debata o výfuku mi přišla vhod. Od katu mám 50mm rouru,místo středového sem měl holou trubku a na konci středovej,ale jak píše Martin, nedalo se s tím moc jezdit. Z venku super,ale uvnitř děs. Teď mám na středu tlumič dom.výroba a hluk se posunul dozadu,jen od 2500ot do 3000ot je tam lehce hluk ale jinak v poho. Pokud tam dám svody tak budu muset udělat znovu něco s tlumičema aby se v tom dalo cestovat. Pokud máš trubku 50mm měl bys použít větší sací ventily a mít přidané palivo,nějaky bohatší soft.. jinak to ztrácí smysl používat větší průměr trubek a zadní tlumič neni vhodnej středovej,je pak ve vyfuku uplně jinej protitlak a vykon je na 99% nižší než dokonce se seriovejma tlumičema.. tet to akorát řve a "nejede" pokud se ti chce zainvestovat,pořid si i ten nejlevnější od pana Libala- laiytngu na tenhle motor.. bude v průměru 45 mm ale to jde vyřešit navařením kousku trubky 50mm nakonec vedení,jen aby šla použit spona,výkon je citelně nahoře,pružnost,reakce,ochota do otáček nehledě na uchu lahodící zvuk.. najednu stranu škoda peněz na druhou sou to věci pro radost a ty by měly fungovat na 100% a ne jenom nějak tak.. tohle všechno už mam vyzkoušeno a žadnej univerzal nebo střed nefunguje jako vyfuk počítanej profikem přimo na motor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Martin Horák Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 jam am teraz stredovy bez tlmica laityng a koncovy ulter pre fabiu, ako bolo pisane, super zvuk a vykon je poznat. chcel by som dat zvody este ale 2. katalyzator by som nechal, myslim ze to tiez dost ovplyvni zvuk. musim vyskusat inak Martinovi ked staci navarok a nema ani jeden kat a auto ide tak myslim ze ked necham 2. kat tak to musi ist aj bez zmeny programu ci nejakych doarbok. bude to katalyzator sice brzdit ale musim zvuk tlmit auto mam na kazdodenne pouzivanie. ak bude malo doplnim stredovy diel. pokud je na autě jenom jeden tlumič,bude to určitě hlučnější..otázkou je do jake miry to ulter sport tlumí.. druhej katalyzátor samozřejmě můžeš nechat,ale ten na svodech ovlivní zvuk a vykon minimálně.spíš vůbec,pokud neni "připečeny" bude ti to fungovat ohledně lambda sond i bez obou katalizatoru,jen druha sonda musí byt výš.pokud necháš jeden a jeden bude pryč,musíš druhou sondu dát výš stejně,cca 0,5 cm.jinak se ti bude rozsvicet ko.el.mot a "učinek katalyzátoru příliš maly" každopádně se svodama musíš použit dva tlumiče,ani průchozí zadni tlumič neni vhodny ( všechny vyrobci,laityng,ulter,remus) na fabku maj pruchozi konstrukci,je potřeba použít dvoukomorovej expanzní tlumič,pak se s autem dá jezdit denně v pohodě,jako já.. jen upozornim,že pořízení a montáž svodů se pohybuje kolem 10 000(pokud si je budeš montovat sám,těsnění pod sani i vyfuk,převaření šteftů na svody kuli stinicimu plechu pod sání!!!(duležity)termo páska a termo sprej,pasta na vyfuky a spona na vyfuk a nějaka trubka případně,(pruměr od svodu je 50 mm oproti 45 mm serie.. ) a pár hodinek práce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 9. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 9. Prosinec 2012 montovat budeme s kamaratom, riesime tuto vec pre dve fabie len nevedeli sme co na to povedia tie lambdy. neni ani problem navarit "bypass" na potrubie pre lambdu. takze dakujem za informacie, velmi si mi pomohol Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 12. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 12. Prosinec 2012 Martin Horák: dík za info ale zatím to takhle funguje a budu to řešit až po svodech ať to nedělám dvakrát. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMPI Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Na Felicia klubu jsem četl příspěvěk jednoho chlapíka který pracuje ve firmě Motor Excel a ten tvrdil že Laityng nebrat,prej je to brzda,nemám zkušenost jen píšu co jsem četl. Martin:ty máš zkušenost s tím Laityng,kdo je vlastně ten chlapík a ladí ty výfuky přímo něják na brzdě?Docela by mě to zajímalo jelikož jak jsem napsal výše,někdo jiný asi nebyl spokojený,nevím jak na to přišli,jestli to zkoušeli brzdit nebo proč to kritizoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Riper Vloženo 14. Prosinec 2012 Sdílet Vloženo 14. Prosinec 2012 Ještě by byla možnost dát od katu komplet tlumiče z FI 2.0 85kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 8. leden 2013 Sdílet Vloženo 8. leden 2013 (editace) chlapi, v predchadzajucich prispevkoch sme sa bavili o tom ze mam ostru vacku od Engitec a netaha mi to vo vysokych otackach, problem bol so vzduchom, aj ked bolo robene nasavanie bolo to malo, takze vacka v poriadku palivo tiez a chybal mi vzduch Editováno: 9. leden 2013, autor: Nautilus Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMPI Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 A jak jsi to vyřešil?Takže pro mě asi dobrá zpráva že vačky by mohli být funkční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 tak ako sme sa bavili, box z nafty Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMPI Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 Aha,tak já mám otevřený filtr,tak to můj problém nebude. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 9. leden 2013 Sdílet Vloženo 9. leden 2013 No ja som zatial spokojny ze sa odbural ten nedostatok, vymenou zvodou to bude zase lepsie tahat ale Jojo sdi bude teraz robit este jednu vacku do fabky od motor excel na hydra tak ked to bude fungovat ideme do toho tiez Chlapi, tie ocelove ladene zvody mozu mat aku zivotnost? uvazoval som nad tym ze ak to je bezna tenkostenna trubka ako na vyfukovom potrubi a slahaju do nej plamene z hlavy tak tomu nedavam viac jak 3 roky :/ alebo su robene z masivnejsieho materialu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomMPI Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Tak potom dejte vědět jak to funguje s tou vačkou Motor Excel oproti těm Engitec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Jojo sdi Vloženo 18. leden 2013 Sdílet Vloženo 18. leden 2013 Jasné,zajtra to robím,tak dám vedieť aký to má volnobeh a ako to ide Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Nautilus Vloženo 21. leden 2013 Sdílet Vloženo 21. leden 2013 tak nastartovala dobre aj volnobeh si pekne drzala, po jemnom turovani otacky klesli pod 500 ale udrazl sa v chode. viac info by mohol Brevis poskytnut, na dalsie testovacie jazdy nebol v ten den cas Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.